Dat weet ik. Alleen zijn er genoeg mensen die mij niet serieus nemen vanwege mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best wel een leuke user, wist je dat.
Ik vind het gewoon lastig voor te stellen dat iemand van 422 jaar oud nog een realistische kijk op de zaken heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Alleen zijn er genoeg mensen die mij niet serieus nemen vanwege mijn leeftijd.
Leeftijd zegt ook niet alles, zie Elan en HMF.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Alleen zijn er genoeg mensen die mij niet serieus nemen vanwege mijn leeftijd.
Ja goed toch man, niks mis meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wij namen altijd flink wat potten pindakaas mee op vakantie
er zijn ook mensen die elke dag ontbijten bij de AH to Go.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn ook mensen die ontbijten bij de McDonalds.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Pindakaas met hagelslagquote:
Ik heb dat een keer toen ik heel jong was na eeuwen aandringen met mijn opa gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn ook mensen die ontbijten bij de McDonalds.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
instant obesitasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pindakaas met hagelslag
En met suiker
Frikandelbroodjes en Red-bull voor school .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die elke dag ontbijten bij de AH to Go.
Die zijn vast heel rijk.
Tsja, maar dan ben je wel gezellig onder de mensen bij de IKEA hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima ontbijt voor die prijs. Maar ik snap echt niet wat er zo bijzonder aan is dat mensen in de rij gaan staan en gaan reizen om dat te kunnen etenKoop gewoon dezelfde spullen in de supermarkt en je bent niet eens veel meer kwijt. En dan hoef je niet naar de IKEA. Mensen doen echt alsof een eitje + croissantje een soort geheim recept is.
Heb je geen elan?quote:
Dat soort dingen ga je anders gewoon echt missen. Had dat ook met hagelslag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed toch man, niks mis mee
Ik zat in Thailand in een klein hotelletje.
Stond gewoon pindakaas bij de ontbijttafel![]()
Mensen die ontbijten bij de starbucks en de dag beginnen met een Instagram selfiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die elke dag ontbijten bij de AH to Go.
Die zijn vast heel rijk.
wat is een elanquote:
Ik heb darmproblemen, gaat het ontstoppen en dan ga je op een gegeven moment niet meer goed schijten bijvoorbeeld.quote:
They took our jobs!quote:
Laatste zo even proberenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pindakaas met hagelslag
En met suiker
Klopt. Ik heb het niet zo op de IKEA. Kopen wat je nodig hebt voor de komende maanden en zo snel mogelijk weer weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, maar dan ben je wel gezellig onder de mensen bij de IKEA he
bij de Hema is het trouwens ook best goedkoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |