lekker manquote:
[tyron] wat vind je van christian eriksen? [/tyron]quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh da's wel jammer, want je weet wel lekker veel over de hoogtijdagen van het Scandinavische voetbal
Zoals sommigen weten ben ik bij alle zomersporten nogal fan van scandinavie. En in het bijzonder Denemarken.
Ik ook al tijdje niet meer helaasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Holy shit, die heb ik lang niet gemaakt. Bedankt voor de tip
Stijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon iedere ochtend oldskool bolletjes met pindakaas.
Pindakaas is het grootste geschenk dat uit de hemel is komen vallen.
Gek genoeg vinden bepaalde mensen uit het buitenland het niet te vretenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Je gaat er alleen van uit je bek meurenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
omg met deze link en dan op next klikken zie je nog veel ergerequote:
Ik echt al minstens een jaar niet. Terwijl ik ze echt heerlijk vind en ze ook nog super lekker zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook al tijdje niet meer helaas
Satésaus is nog een stapje verder op de genotsladderquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn
Deze post
Eindelijk iemand die pindakaas op waarde erkent
Best een baas ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[tyron] wat vind je van christian eriksen? [/tyron]
Ik eet al sinds mijn geboorte hetzelfde ontbijt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn
Deze post
Eindelijk iemand die pindakaas op waarde erkent
Paar maanden voor mij, at het nog wel eens als ik uit school kwam. Gewoon lekker met basterdsuiker of Nutellaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik echt al minstens een jaar niet. Terwijl ik ze echt heerlijk vind en ze ook nog super lekker zijnPlus dat ik als student best vaak oud brood eet.
Jij bent eigenlijk best wel een leuke user, wist je dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit bij de IKEA ontbeten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een baas ja.
Is ook mede de reden dat ik de laatste tijd wel weer sympathie voor Ajax heb.Mijn favoriete ajacieden zijn scandinaviers.
Maar tijd om het over eten te hebben. Wat vinden jullie van het IKEA Ontbijt, om het over de combinatie van Scandinavie en ontbijt te hebben.
leuk en lekker wel maar vaak te druk daarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een baas ja.
Is ook mede de reden dat ik de laatste tijd wel weer sympathie voor Ajax heb.Mijn favoriete ajacieden zijn scandinaviers.
Maar tijd om het over eten te hebben. Wat vinden jullie van het IKEA Ontbijt, om het over de combinatie van Scandinavie en ontbijt te hebben.
Medicijnen waarvoor?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet al sinds mijn geboorte hetzelfde ontbijt.
Water vermengd met medicijnen en een boterham/bol pindakaas. Daar word ik gelukkig van, iedere dag, iedere middag.
Bij ons in de familie is het er ook met de paplepel ingegotenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet al sinds mijn geboorte hetzelfde ontbijt.
Water vermengd met medicijnen en een boterham/bol pindakaas. Daar word ik gelukkig van, iedere dag, iedere middag.
Prima ontbijt voor die prijs. Maar ik snap echt niet wat er zo bijzonder aan is dat mensen in de rij gaan staan en gaan reizen om dat te kunnen etenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij namen altijd flink wat potten pindakaas mee op vakantiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij ons in de familie is het er ook met de paplepel ingegoten
Ik denk dat ik 100 word op pindakaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |