Chemisch afvalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook echt vies spul
dat is echt lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook echt vies spul
je weet 90% ervan nog niet eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hedde mooi je recept gegeven voor een deel
Ze vallen mijn poezen lastigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:39 schreef richolio het volgende:
KatersZe zijn het nooit waard. Soms dan.
denk het, nooit in verdieptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf moet dat voorstellen dan?
Fijngeknepen fruit ofzo?
mwah gewoon op anticiperenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:39 schreef richolio het volgende:
KatersZe zijn het nooit waard. Soms dan.
Was vooraan op camping 2. En nee, wat was daar dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:39 schreef richolio het volgende:
[..]
HehehWelke camping was dat? Ben je nog naar dat feest op camping 3 gegaan op maandagnacht?
Gaat dat zo precies ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je weet 90% ervan nog niet eens
Voor de rest moet je maar nog 4 andere geïnteresseerden vinden
Lijkt me echt niet lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
denk het, nooit in verdiept
donderdag een pakje geproefd, echt fucking smerig
Dat is echt zo konko goor hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:40 schreef richolio het volgende:
Van dat kokosbrood enzo is wel echt lekker. Van die plakjes voor op je brood. Hm.
op de frietquote:
quote:
nee dat moet je zonder brood eten johquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:40 schreef richolio het volgende:
Van dat kokosbrood enzo is wel echt lekker. Van die plakjes voor op je brood. Hm.
quote:
Ik weet niet wat friet is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op de friet
op het vlees vind ik curry beter
ja het is friet
Ik zag een man in de trein dat eten laatstquote:
Was echt niet normaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was vooraan op camping 2. En nee, wat was daar dan?
Het geheime recept ligt mooi in de kluis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien ziet een 3 sterrenchef er wel brood in
Dat is wel lekkerder jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dat moet je zonder brood eten joh
Hoeveel moeten ze geven ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het geheime recept ligt mooi in de kluis.
Trustenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
oke ik ga slapen want rond een uur krijg ik vaak honger en dit praten over eten helpt niet mee
slaap lekkerkus
Als je erop pist wel, maar het is niet gebruikelijk nee.quote:
Kusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:42 schreef supersof het volgende:
oke ik ga slapen want rond een uur krijg ik vaak honger en dit praten over eten helpt niet mee
slaap lekkerkus
Je hebt hem wel meteen geconfronteerd met zijn walgelijke smaak mag ik hopen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een man in de trein dat eten laatst_
met zijn kinderen
terwijl hij in zijn neus zat te graaien en dat op zat te smikkelen erbij
Ik ben ooit bijna gestikt in een zuurtje.quote:
Die gast was autistisch niet te zuinig, hij liep gewoon uit zijn neus te eten terwijl zijn vrouw tegenover hem zatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt hem wel meteen geconfronteerd met zijn walgelijke smaak mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |