Was zijn vrouw lekker of kon die ook niks beters krijgen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast was autistisch niet te zuinig, hij liep gewoon uit zijn neus te eten terwijl zijn vrouw tegenover hem zat
K3 #hardgaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
Ik ga me aanmelden voor een nieuwe speelfilm met grote acteurs.
quote:
de smurfen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
De GVR?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
Was echt zo`n burgermuts.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was zijn vrouw lekker of kon die ook niks beters krijgen?
heb je the national en portishead gezien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
I'm gonna build you up
Brick by brick
Met Ron Jeremy?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef richolio het volgende:
Gerard Joling vindt dit leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een viltje op de grond laten vallen maar ik heb de kracht er niet voor om me naar de grond toe te buigen.
Nee man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je the national en portishead gezien?
Als je zo lui bent moet je oppassen dat Magere Hein niet je kamer binnenkomt, want die viltjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een viltje op de grond laten vallen maar ik heb de kracht er niet voor om me naar de grond toe te buigen.
die wil m juist wel zien bukkenquote:
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef richolio het volgende:
[..]
De Reunie. Naar dat boek.Kon ik maar in de smurfen spelen.
dat spreekt voor zich jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee man.The National had ik wel graag willen zien. Was het wat? Of hoef ik dat eigenlijk niet te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |