Oh zal best van oudsher. Maar ik ken ze niet die het eten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik vind dat wel grappig![]()
Dacht dat het best typisch was.. maar niet dus
Dat is ook gewoon teringchill.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen altijd bacon en scrambled eggs in de pan bij een kater
Ik ga me daarvoor inschrijven, ik wil ook zo kunnen voetballen als Sexy Lexie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is met de voetbalschool van lexie?
Ik ookquote:
Lekkerrrquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen altijd bacon en scrambled eggs in de pan bij een kater
quote:
quote:
gadverquote:
week geleden ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer post PowerLoungengod hier?
PowerLoungen en ik hebben goede nachtsessies altijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer post PowerLoungengod hier?
Twee jaar terug elke ochtend in Sunny Beach. Op een gegeven moment was ik er ook klaar meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god.. dit 's ochtends eten
Gewoon vooroordelen die bij het land horen, zoals iedereen dat over elk land heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik vind dat wel grappig![]()
Dacht dat het best typisch was.. maar niet dus
Want?quote:
jij weet wel veel over de gouden tijden van het spelletjequote:
Ooit een Nederlander in het openbaar op klompen gezien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon vooroordelen die bij het land horen, zoals iedereen dat over elk land heeft.
Net eruit gekickt door Volendam in de beker terwijl ik 30 doelpogingen hadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even aan moeten poten maar nu knallen op de tuba
[ afbeelding ]
Op naar de CL. 4-1-4-1
atletiek niet , wielrennen een beetje maar vraag me er niet naarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij weet wel veel over de gouden tijden van het spelletje
ook beetje geinteresseerd in de cowboytijden van het atletiek en het wielrennen enzo?
Ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ooit een Nederlander in het openbaar op klompen gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |