SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Is goed, vind dat wel interessant altijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ie meemaakt hoe hij over dongen denkt. Het is dat alle oude kranten al weggegooid zijn. Als ik de column tegen kom, DM ik je wel een foto.
Ja ik was ook heel serieus inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je een mongool bent wel ja
Legia wel gewonnen hequote:
Wpquote:
Joe komt goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is goed, vind dat wel interessant altijd
kan mij hmf boeienquote:
Hij is echt zo volgens mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan mij hmf boeien
vind het alleen grappig dat iedereen hapt op zo'n over de top personage
Ik hap niet hoor. Lig er niet wakker van verderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan mij hmf boeien
vind het alleen grappig dat iedereen hapt op zo'n over de top personage
moet je vooral 40-45 keer erop ingaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Hij verkankerd alleen de slowchat, weg met die aidsusers.
dven is tenminste aardigquote:
Wajoo ni sgelde met kk is egt ni normal meer man :squote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hap niet hoor. Lig er niet wakker van verder
Dan zijn er nog 20 andere die er wel op ingaan dus dat maakt verder ook niet uitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je vooral 40-45 keer erop ingaan
Jij doet natuurlijk nooit wat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hap niet hoor. Lig er niet wakker van verder
daarom lach ik ook dat jullie er massaal op in gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zijn er nog 20 andere die er wel op ingaan dus dat maakt verder ook niet uit
Sryy ;s;squote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wajoo ni sgelde met kk is egt ni normal meer man :s
LMI is een soort HMF?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
daarom vond ik LMI ook altijd wel grappig
die deed het ook niet eens subtiel en kreeg de hele SC overstuur.
Wat begrijp je niet aan de zin `Lig er niet wakker van''?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij doet natuurlijk nooit wat.
Misschien moet je je niet overal gelijk zo fucking druk om maken
Hij glimlacht nog steeds, dus het zal wel goed zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef Flippiee het volgende:
Lief doen in dit topic. Ronaldo kijkt op jullie neer ja.
is hij dood danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef Flippiee het volgende:
Lief doen in dit topic. Ronaldo kijkt op jullie neer ja.
ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dven is fucking sexy ik zou hem zo doen
HMF is op zich nog wel grappig. LMI was gewoon lame en flauw. En irritant.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it iemand op voetbalwedden ging 20 euro betalen voor fixed tips op facebook
hij heeft hier 20 euro voor betaald:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
20 euro voor hoeveel tips? Of gewoon per maand ofzo![]()
1ntje doet het ook gewoon gratis.
Hij heeft best veel goed, maar de meeste zijn gewoon value bets en niet fixed
Maar vervolgens ga je er wel gewoon 20 posts aan wijden, dat is dan best raar toch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan de zin `Lig er niet wakker van''?
Staat wel zo`n beetje gelijk aan je niet druk maken
Of jij moet dat heel anders zien
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft hier 20 euro voor betaald:
Nijmegen - Sittard 2/1 HT FT ODD 30
En ik vind HMF niet eens grappig. Eerder vermoeiend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
HMF is op zich nog wel grappig. LMI was gewoon lame en flauw. En irritant.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij glimlacht nog steeds, dus het zal wel goed zitten.
Nope.quote:
quote:
wat lees je?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Snowbells het volgende:
Help mij. Serie (weeds) kijken of lezen?
FOK!kenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Snowbells het volgende:
Wakker blijven >> Seriequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Snowbells het volgende:
Wat heeft dit er mee te maken dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar vervolgens ga je er wel gewoon 20 posts aan wijden, dat is dan best raar toch.
Als mij iets niet boeit negeer ik diegene of datgene gewoon.
Of ga je in OUD ook iedereen ongewenst van advies voorzien over hun masturberende koters?
Lezen tuttiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Snowbells het volgende:
Misschien kunnen we hem samen doen.quote:
Ligt eraan. Ik heb misschien ook maar drie posts van hem gelezen en ik stoorde me er niet zo aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik vind HMF niet eens grappig. Eerder vermoeiend.
hoe kun je HMF irritant vinden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind LMI echt wel minder irritant
Weeds wordt na seizoen 2 echt kutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Snowbells het volgende:
Elan.. Kom opquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
Of ga je in OUD ook iedereen ongewenst van advies voorzien over hun masturberende koters?
inso is dan al getrouwd dus boeit niet tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem samen doen.
Al weet ik niet of Inso dan jaloers zou worden en ons gaat djoeken met mes onder zijn kussen
Hij roept altijd dezelfde dingen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik heb misschien ook maar drie posts van hem gelezen en ik stoorde me er niet zo aan.
ga lezen danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil eens beginnen met lotrof mijn reread van A Song of Ice and Fire (GoT) afmaken
Laat ik HMF gewoon mailtje terugsturen dan herrijs ik weer uit de doodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft dit er mee te maken dan?
1 mailtje naar Yvonne en je bent gewoon weer weg hoor jongen.
wil seks met dvenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
inso is dan al getrouwd dus boeit niet toch
ga mee danquote:
Zijn heel wat betere series die je nog moet kijken dus zou Weeds laten staanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weeds wou ik ook ooit nog kijken maar geen aanrader dus?
Dit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn heel wat betere series die je nog moet kijken dus zou Weeds laten staan
Vikings nog steeds afkijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is heerlijk overdreven dus daarom wel grappig af en toe. Hoewel het niet per se mijn soort humor is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij roept altijd dezelfde dingen.
Ik ben nu in begin seizoen 2. Kan je me dmen waarom het daarna minder wordt? Mag spoilerenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon bij seizoen 3. Dan begint het gewoon beetje flauw te worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben nu in begin seizoen 2. Kan je me dmen waarom het daarna minder wordt? Mag spoileren
De eerste keer vond ik het ook nog wel vermakelijk maar na een tijdje telkens dezelfde overdreven dingen zeggen begint te vervelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is heerlijk overdreven dus daarom wel grappig af en toe. Hoewel het niet per se mijn soort humor is.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ama wil ook mee, weet niet of Dven zijn pik dat geweld allemaal aankan.
oke dan blijf ik wel thuisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ama wil ook mee, weet niet of Dven zijn pik dat geweld allemaal aankan.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben nu in begin seizoen 2. Kan je me dmen waarom het daarna minder wordt? Mag spoileren
Misschien dat ik dat dan ook heb na een tijdje. Who knows.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste keer vond ik het ook nog wel vermakelijk maar na een tijdje telkens dezelfde overdreven dingen zeggen begint te vervelen.
Duhquote:
Ach hij vind ons toch allemaal mongolenusers en dit een mongolentopic dus je ziet hem niet meer zo snel denkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat dan ook heb na een tijdje. Who knows.
Had hij ook een goede vrouwensmaak?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:49 schreef supersof het volgende:
ik moet bij die ui van jr altijd denken aan lmi
oke dan blijven wij thuisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Duh
Jij bent net meisje toch
Daarbij wil ik je liever niet delen wie weet wat soa's Dven heeft of je bent opeens zwanger van een vierling.
Nu praat je alsof hij dood isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had hij ook een goede vrouwensmaak?
Dat wel maar denk dat jij ruzie met hem zou krijgenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
meh niet echt beetje gewoontjesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach hij vind ons toch allemaal mongolenusers en dit een mongolentopic dus je ziet hem niet meer zo snel denk
dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Corriere dello Sport heeft Antonio Conte ook Graziano PELLÈ een uitnodiging gestuurd voor oefeninterland met Oranje.
wow
Ja nu die opeens in PL speelt wel...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Corriere dello Sport heeft Antonio Conte ook Graziano PELLÈ een uitnodiging gestuurd voor oefeninterland met Oranje.
wow
Nancy gaat doodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zie je dat flip??? Nu vraag ik er naar![]()
En zegt hij het niet zomaar![]()
terwijl ik nog kijk
![]()
oh jij wil wel gewoon een pleziertje hebben hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ama alleen laten gaan met Inso? Hmmmm
Hmmmmm?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ama alleen laten gaan met Inso? Hmmmm
wat ga je doen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg op. Laaaaange dag.
FOK!dood tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu praat je alsof hij dood is
Niks mis met een beetje ruzie op FOK! zeg jij altijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wel maar denk dat jij ruzie met hem zou krijgen
Hoezo lijkt mijn UI erop dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
meh niet echt beetje gewoontjes
Ik zie dat je er naar vraagtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zie je dat flip??? Nu vraag ik er naar![]()
En zegt hij het niet zomaar![]()
terwijl ik nog kijk
![]()
Terecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
wow
Trustenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
Klussen in het huis, onder andere.quote:
Succes schatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
super leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Klussen in het huis, onder andere.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Klussen in het huis, onder andere.
Klopt HMF post wat en de topics vliegen er als vanouds doorheen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK!dood toch
[..]
Niks mis met een beetje ruzie op FOK! zeg jij altijd
[..]
Hoezo lijkt mijn UI erop dan?
Al zie ik het niet perse als iets goeds als de topics erdoorheen vliegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt HMF post wat en de topics vliegen er als vanouds doorheen.
En dan niet eens met
1
2
3
4
5
vol
Zeker niet als mensen hypocriet gaan doen, daar hou ik niet van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zie ik het niet perse als iets goeds als de topics erdoorheen vliegen.
Elk mens is wel eens hypocriet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker niet als mensen hypocriet gaan doen, daar hou ik niet van.
volgende week zondag ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is Etsu terug in Groningen?
Dat Nancy doodgaat was al duidelijk tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nancy gaat dood![]()
Silas komt uit de kast, Shane pleegt zelfmoord en Doug een overdosis
Zo
11 augustus zei hij: tot over twee wekenquote:
Dat is ook wel weer zo maar dat dacht hij 2 weken ging ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat geen weekendje naar Japan.
Nee joh Nancy gaat niet doodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat Nancy doodgaat was al duidelijk toch
Alsof je dat zelf niet weetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
elan antwoord nou eens op mijn dm ik ben nieuwsgierig
O kut ik dacht dat je die blonde bedoeldequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh Nancy gaat niet dood
Maar geen idee joh, misschien vind jij het wel een geweldige serie. Ik was het na 2 seizoenen wel zat in ieder geval
Scheelt wel dat het korte afleveringen zijn
Die kanker heeft?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
O kut ik dacht dat je die blonde bedoelde
Heb niet bijgehouden wanneer hij precies wegging. Is ook niet dat je hem hoeft te missen want hij blijft hier posten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo maar dat dacht hij 2 weken ging ofzo
Etsu leest nu gewoon mee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb niet bijgehouden wanneer hij precies wegging. Is ook niet dat je hem hoeft te missen want hij blijft hier posten.
oh ik dacht nu komt hij met een leuk voorbeeld ofzoquote:
Niemand kijkt toch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij staan er allemaal spoilers in dit topic
Lees er toch al overheen eigenlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand kijkt toch.
We hebben het jou net afgeraden en Sof kijkt geen series dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger speelde ik altijd #wieishet.
Nu mogen jullie 'm raden.
Al zijn spoilers wel echt fucked up irritant.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees er toch al overheen eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
GazzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger speelde ik altijd #wieishet.
Nu mogen jullie 'm raden.Oh.
ik ookquote:
Is het een acteur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger speelde ik altijd #wieishet.
Nu mogen jullie 'm raden.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Jij krijgt drie bonuspunten bij de Eredivisietoto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Game of Thrones topic is nog irritanter als het over spoilers gaat. Wat mij betreft mag je dan zelfs HMF daar wel een keer loslaten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al zijn spoilers wel echt fucked up irritant.
vooral toen ik nog geen Game of Thrones had gekeken
[..]
Jij krijgt drie bonuspunten bij de Eredivisietoto.Ik spiekte bij TwitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
ik ga ook doodquote:
Denk ook wel zoiets als ik hem zo zie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
durf met zekerheid te stellen 1-2 jaar
ik heb geen zin om kleren uit te doen en lamp uit te doen en onder dekens te gaan liggenquote:
Daar was ie jong. Maar heeft er toen ie oud was nooit echt goed uit gezienquote:
home alonequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Sof mag antwoorden:
Waar ken je hem van?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Sof mag antwoorden:
Waar ken je hem van?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
home alone
denk je dat ik dom ben ofzo
gek
quote:
quote:Twee maanden nadat hij uit een psychiatrische inrichting was ontslagen, probeerde hij in mei 2008 zichzelf van het leven te beroven in het Londense viersterrenhotel Millennium. Twee agenten en enkele veiligheidsbewakers troffen Gascoigne vervolgens aan in zijn badkamer, waar hij zijn hoofd onder het water hield in een poging om zichzelf te verdrinken. Nog eens zes agenten waren uiteindelijk nodig om 'Gazza' tot bedaren te brengen en hem uiteindelijk naar het ziekenhuis over te brengen.
#firstworldproblemsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen zin om kleren uit te doen en lamp uit te doen en onder dekens te gaan liggen
#lui
Wel Mila Kunis geneuktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt ziek verslaafd ook
Sinds zijn carriere gestopt is is er geen redden meer aan bij die vent. Is gewoon wachten tot een poging lukt.quote:
yosoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
home alone
denk je dat ik dom ben ofzo
gek
Dat doet tie wel goed ja.quote:
Ja sinds het uit is met Mila gaat het niet zo best met hemquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Hoelang is dat geleden dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sinds het uit is met Mila gaat het niet zo best met hem
kindsterretje waar je niks meer van hoort op oudere leeftijd en dan gaat het foutquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sinds het uit is met Mila gaat het niet zo best met hem
Zo vroeg de roem krijgen is toch niet goed voor je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kindsterretje waar je niks meer van hoort op oudere leeftijd en dan gaat het fout
Omdat ik dacht dat je niet wist dat hij er nu zo uitzag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef supersof het volgende:
waarom mocht alleen ik antwoorden fokit?
ik lig nu in bed en licht is uitquote:
ik zie die foto zo vaak op Facebook langskomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je niet wist dat hij er nu zo uitzag.
Bedoelde er niks mee hoor
Sommige zijn er nog redelijk goed vanaf gekomen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vroeg de roem krijgen is toch niet goed voor je.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zie die foto zo vaak op Facebook langskomen
Emma Watsonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige zijn er nog redelijk goed vanaf gekomen volgens mij.
Zelfde geldt voor de Olsen Twins.
Hij heeft Arno Vermeulen oogjes hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou zo meekunnen in een film
zoete troepquote:
thee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
zoete troep
beter drink je gewoon water of thee
Die wel ja. Maar denk dat het nu beter is. andere tijden enzo.quote:
Ach ik vind het lekker dus boeit me nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
zoete troep
beter drink je gewoon water of thee
ik begin het steeds meer te waarderenquote:
Al is het voor veel acteurs sowieso wel een zwaar beroep, raken vaak depressief en verslaafd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wel ja. Maar denk dat het nu beter is. andere tijden enzo.
Misschien worden ze nu beter opgevangen etc etc.
oh ja af en toe kan welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik vind het lekker dus boeit me niet(en drink het niet zo vaak, best duur zo'n pak)
gooi het alleen in english breakfast teaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik begin het steeds meer te waarderen
dronk het vroeger altijd met melk maar zou nu niet weten welke theesmaak je daar voor moet hebben of kan je bij elke thee melk doen??
of doe je nooit melk er in?
Ik drink mijn thee nog steeds met melk en suikerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dronk het vroeger altijd met melk maar zou nu niet weten welke theesmaak je daar voor moet hebben of kan je bij elke thee melk doen??
Kan makkelijk met melk hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik probeer geen suiker meer er in te doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink mijn thee nog steeds met melk en suiker
lekker karimquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
el ahmadi komt terug naar feyenoord.
Bron?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in c1000 bij ons heb je een apparaat waar je zelf vergeperste jus d`orange kan persen in flesjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik vind het lekker dus boeit me niet(en drink het niet zo vaak, best duur zo'n pak)
Verstandig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik probeer geen suiker meer er in te doen
probeer sowieso minder suiker te eten
Serieus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan makkelijk met melk hoor
Alleen met kruidenthee lijkt het me niet lekker
hmm oké maar eens proberen danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gooi het alleen in english breakfast tea
Inso ontbijt je ook elke ochtend zoals al die Engelsen? Zo uitgebreid met warm eten enzquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gooi het alleen in english breakfast tea
Funfact: ik ken niemand die zo ontbijt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inso ontbijt je ook elke ochtend zoals al die Engelsen? Zo uitgebreid met warm eten enz
volgens mij ontbijt inso nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inso ontbijt je ook elke ochtend zoals al die Engelsen? Zo uitgebreid met warm eten enz
el Drahmadiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werd toch jarenlang als miskoop gezien, tot dat Guidetti jaar
Zou ook wel een gedoe zijn elke ochtend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Funfact: ik ken niemand die zo ontbijt.
Echt he.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ook wel een gedoe zijn elke ochtend.
Hij is geweldig man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werd toch jarenlang als miskoop gezien, tot dat Guidetti jaar
Nog niet zeker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Funfact: ik ken niemand die zo ontbijt.
Dat ene jaar. Daarvoor lachte iedereen zich een breuk om hem bij feyenoord.quote:
Prima vervanger dan.quote:
Was altijd wel een prima speler.quote:
Misschien iets voor de zondagochtend of als iemand jarig is, maar om dat nou te doen als je naar je werk of school moetquote:
Link? AD zegt alleen maar dat Van Geel het graag wil en dat Aston Villa een transfersom gaat eisen.quote:
Lex Immers was er al op 10 dus hoefde Ziyech niet te komen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima vervanger dan.
Sexy Lexie blijft lekker in de basis.
[..]
Was altijd wel een prima speler.
Heeft gewoon een goeie cm naast zich nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ene jaar. Daarvoor lachte iedereen zich een breuk om hem bij feyenoord.
Mario Beenquote:
Lexie was weer goed hoor vandaag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lex Immers was er al op 10 dus hoefde Ziyech niet te komen.
#boeiendefeitjes.
kende je die nog niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga nog steeds helemaal stuk om zijn voetbalschool
quote:
PSV heeft verdedigend niks weggegeven, boeiend hé.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lexie was weer goed hoor vandaag.
Ga nog steeds helemaal stuk om zijn voetbalschool
Alleen toeristen dat zien eten eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god.. dit 's ochtends eten
dat eet ik ook niet op een ander moment van de dag hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo ranzig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Keisterke maag hiervoor nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg je echt niet weg rond 6.00 uur in de ochtendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik maak mezelf alvast op voor een maandje geen FOK! hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft verdedigend niks weggegeven, boeiend hé.
Haha ik vind dat wel grappigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen toeristen dat zien eten eigenlijk.
Oh zal best van oudsher. Maar ik ken ze niet die het eten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik vind dat wel grappig![]()
Dacht dat het best typisch was.. maar niet dus
Dat is ook gewoon teringchill.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen altijd bacon en scrambled eggs in de pan bij een kater
Ik ga me daarvoor inschrijven, ik wil ook zo kunnen voetballen als Sexy Lexie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is met de voetbalschool van lexie?
Ik ookquote:
Lekkerrrquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen altijd bacon en scrambled eggs in de pan bij een kater
quote:
quote:
gadverquote:
week geleden ofzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer post PowerLoungengod hier?
PowerLoungen en ik hebben goede nachtsessies altijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer post PowerLoungengod hier?
Twee jaar terug elke ochtend in Sunny Beach. Op een gegeven moment was ik er ook klaar meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon vooroordelen die bij het land horen, zoals iedereen dat over elk land heeft.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik vind dat wel grappig![]()
Dacht dat het best typisch was.. maar niet dus
Want?quote:
jij weet wel veel over de gouden tijden van het spelletjequote:
Ooit een Nederlander in het openbaar op klompen gezien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon vooroordelen die bij het land horen, zoals iedereen dat over elk land heeft.
Net eruit gekickt door Volendam in de beker terwijl ik 30 doelpogingen hadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even aan moeten poten maar nu knallen op de tuba
[ afbeelding ]
Op naar de CL. 4-1-4-1
atletiek niet , wielrennen een beetje maar vraag me er niet naarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij weet wel veel over de gouden tijden van het spelletje
ook beetje geinteresseerd in de cowboytijden van het atletiek en het wielrennen enzo?
Ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ooit een Nederlander in het openbaar op klompen gezien?
hij kan tenminste ook over andere dingen dan voetbal pratenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
PowerLoungen die lekker meepost hier, niets mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |