ik zie die foto zo vaak op Facebook langskomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je niet wist dat hij er nu zo uitzag.
Bedoelde er niks mee hoor
Sommige zijn er nog redelijk goed vanaf gekomen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vroeg de roem krijgen is toch niet goed voor je.
Dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zie die foto zo vaak op Facebook langskomen
Emma Watsonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige zijn er nog redelijk goed vanaf gekomen volgens mij.
Zelfde geldt voor de Olsen Twins.
Hij heeft Arno Vermeulen oogjes hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou zo meekunnen in een film
zoete troepquote:
thee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
zoete troep
beter drink je gewoon water of thee
Die wel ja. Maar denk dat het nu beter is. andere tijden enzo.quote:
Ach ik vind het lekker dus boeit me nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
zoete troep
beter drink je gewoon water of thee
ik begin het steeds meer te waarderenquote:
Al is het voor veel acteurs sowieso wel een zwaar beroep, raken vaak depressief en verslaafd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wel ja. Maar denk dat het nu beter is. andere tijden enzo.
Misschien worden ze nu beter opgevangen etc etc.
oh ja af en toe kan welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik vind het lekker dus boeit me niet(en drink het niet zo vaak, best duur zo'n pak)
gooi het alleen in english breakfast teaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik begin het steeds meer te waarderen
dronk het vroeger altijd met melk maar zou nu niet weten welke theesmaak je daar voor moet hebben of kan je bij elke thee melk doen??
of doe je nooit melk er in?
Ik drink mijn thee nog steeds met melk en suikerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
dronk het vroeger altijd met melk maar zou nu niet weten welke theesmaak je daar voor moet hebben of kan je bij elke thee melk doen??
Kan makkelijk met melk hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik probeer geen suiker meer er in te doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik drink mijn thee nog steeds met melk en suiker
lekker karimquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
el ahmadi komt terug naar feyenoord.
Bron?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
el ahmadi komt terug naar feyenoord.
in c1000 bij ons heb je een apparaat waar je zelf vergeperste jus d`orange kan persen in flesjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik vind het lekker dus boeit me niet(en drink het niet zo vaak, best duur zo'n pak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |