ik ga ook doodquote:
Denk ook wel zoiets als ik hem zo zie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
durf met zekerheid te stellen 1-2 jaar
ik heb geen zin om kleren uit te doen en lamp uit te doen en onder dekens te gaan liggenquote:
Daar was ie jong. Maar heeft er toen ie oud was nooit echt goed uit gezienquote:
home alonequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Sof mag antwoorden:
Waar ken je hem van?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Sof mag antwoorden:
Waar ken je hem van?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
home alone
denk je dat ik dom ben ofzo
gek
quote:
quote:Twee maanden nadat hij uit een psychiatrische inrichting was ontslagen, probeerde hij in mei 2008 zichzelf van het leven te beroven in het Londense viersterrenhotel Millennium. Twee agenten en enkele veiligheidsbewakers troffen Gascoigne vervolgens aan in zijn badkamer, waar hij zijn hoofd onder het water hield in een poging om zichzelf te verdrinken. Nog eens zes agenten waren uiteindelijk nodig om 'Gazza' tot bedaren te brengen en hem uiteindelijk naar het ziekenhuis over te brengen.
#firstworldproblemsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb geen zin om kleren uit te doen en lamp uit te doen en onder dekens te gaan liggen
#lui
Wel Mila Kunis geneuktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Wel echt ziek verslaafd ook
Sinds zijn carriere gestopt is is er geen redden meer aan bij die vent. Is gewoon wachten tot een poging lukt.quote:
yosoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Baasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
home alone
denk je dat ik dom ben ofzo
gek
Dat doet tie wel goed ja.quote:
Ja sinds het uit is met Mila gaat het niet zo best met hemquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Hoelang is dat geleden dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sinds het uit is met Mila gaat het niet zo best met hem
kindsterretje waar je niks meer van hoort op oudere leeftijd en dan gaat het foutquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sinds het uit is met Mila gaat het niet zo best met hem
Zo vroeg de roem krijgen is toch niet goed voor je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kindsterretje waar je niks meer van hoort op oudere leeftijd en dan gaat het fout
Omdat ik dacht dat je niet wist dat hij er nu zo uitzag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef supersof het volgende:
waarom mocht alleen ik antwoorden fokit?
ik lig nu in bed en licht is uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |