Verstandig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik probeer geen suiker meer er in te doen
probeer sowieso minder suiker te eten
Serieus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
el ahmadi komt terug naar feyenoord.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan makkelijk met melk hoor
Alleen met kruidenthee lijkt het me niet lekker
hmm oké maar eens proberen danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gooi het alleen in english breakfast tea
Inso ontbijt je ook elke ochtend zoals al die Engelsen? Zo uitgebreid met warm eten enzquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gooi het alleen in english breakfast tea
Funfact: ik ken niemand die zo ontbijt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inso ontbijt je ook elke ochtend zoals al die Engelsen? Zo uitgebreid met warm eten enz
volgens mij ontbijt inso nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inso ontbijt je ook elke ochtend zoals al die Engelsen? Zo uitgebreid met warm eten enz
el Drahmadiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werd toch jarenlang als miskoop gezien, tot dat Guidetti jaar
Zou ook wel een gedoe zijn elke ochtend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Funfact: ik ken niemand die zo ontbijt.
Echt he.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ook wel een gedoe zijn elke ochtend.
Hij is geweldig man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werd toch jarenlang als miskoop gezien, tot dat Guidetti jaar
Nog niet zeker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
el ahmadi komt terug naar feyenoord.
Hier was ik al bang voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Funfact: ik ken niemand die zo ontbijt.
Dat ene jaar. Daarvoor lachte iedereen zich een breuk om hem bij feyenoord.quote:
Prima vervanger dan.quote:
Was altijd wel een prima speler.quote:
Misschien iets voor de zondagochtend of als iemand jarig is, maar om dat nou te doen als je naar je werk of school moetquote:
Link? AD zegt alleen maar dat Van Geel het graag wil en dat Aston Villa een transfersom gaat eisen.quote:
Lex Immers was er al op 10 dus hoefde Ziyech niet te komen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima vervanger dan.
Sexy Lexie blijft lekker in de basis.
[..]
Was altijd wel een prima speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |