SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Is goed, vind dat wel interessant altijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ie meemaakt hoe hij over dongen denkt. Het is dat alle oude kranten al weggegooid zijn. Als ik de column tegen kom, DM ik je wel een foto.
Ja ik was ook heel serieus inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je een mongool bent wel ja
Legia wel gewonnen hequote:
Wpquote:
Joe komt goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is goed, vind dat wel interessant altijd
kan mij hmf boeienquote:
Hij is echt zo volgens mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan mij hmf boeien
vind het alleen grappig dat iedereen hapt op zo'n over de top personage
Ik hap niet hoor. Lig er niet wakker van verderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan mij hmf boeien
vind het alleen grappig dat iedereen hapt op zo'n over de top personage
moet je vooral 40-45 keer erop ingaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Hij verkankerd alleen de slowchat, weg met die aidsusers.
dven is tenminste aardigquote:
Wajoo ni sgelde met kk is egt ni normal meer man :squote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hap niet hoor. Lig er niet wakker van verder
Dan zijn er nog 20 andere die er wel op ingaan dus dat maakt verder ook niet uitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je vooral 40-45 keer erop ingaan
Jij doet natuurlijk nooit wat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hap niet hoor. Lig er niet wakker van verder
daarom lach ik ook dat jullie er massaal op in gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zijn er nog 20 andere die er wel op ingaan dus dat maakt verder ook niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |