Wat heeft dit er mee te maken dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar vervolgens ga je er wel gewoon 20 posts aan wijden, dat is dan best raar toch.
Als mij iets niet boeit negeer ik diegene of datgene gewoon.
Of ga je in OUD ook iedereen ongewenst van advies voorzien over hun masturberende koters?
Lezen tuttiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Snowbells het volgende:
Help mij. Serie (weeds) kijken of lezen?
Misschien kunnen we hem samen doen.quote:
Ligt eraan. Ik heb misschien ook maar drie posts van hem gelezen en ik stoorde me er niet zo aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik vind HMF niet eens grappig. Eerder vermoeiend.
hoe kun je HMF irritant vinden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind LMI echt wel minder irritant
Weeds wordt na seizoen 2 echt kutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Snowbells het volgende:
Help mij. Serie (weeds) kijken of lezen?
Elan.. Kom opquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Elan het volgende:
Of ga je in OUD ook iedereen ongewenst van advies voorzien over hun masturberende koters?
inso is dan al getrouwd dus boeit niet tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kunnen we hem samen doen.
Al weet ik niet of Inso dan jaloers zou worden en ons gaat djoeken met mes onder zijn kussen
Hij roept altijd dezelfde dingen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik heb misschien ook maar drie posts van hem gelezen en ik stoorde me er niet zo aan.
ga lezen danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil eens beginnen met lotrof mijn reread van A Song of Ice and Fire (GoT) afmaken
Laat ik HMF gewoon mailtje terugsturen dan herrijs ik weer uit de doodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft dit er mee te maken dan?
1 mailtje naar Yvonne en je bent gewoon weer weg hoor jongen.
wil seks met dvenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
[..]
inso is dan al getrouwd dus boeit niet toch
ga mee danquote:
Zijn heel wat betere series die je nog moet kijken dus zou Weeds laten staanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weeds wou ik ook ooit nog kijken maar geen aanrader dus?
Dit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn heel wat betere series die je nog moet kijken dus zou Weeds laten staan
Vikings nog steeds afkijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is heerlijk overdreven dus daarom wel grappig af en toe. Hoewel het niet per se mijn soort humor is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij roept altijd dezelfde dingen.
Ik ben nu in begin seizoen 2. Kan je me dmen waarom het daarna minder wordt? Mag spoilerenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |