Ik ook jaquote:
Elan die met HMF mee ging lullen, wij die ons lieten opnaaien en Inso die er tussendoor wandelde. En Amarantha en sof die niks begrepen van zoveel idioterie.quote:Op zondag 11 december 2016 04:37 schreef Fok-it het volgende:
Al was Elan daar ook overduidelijk van het padje af
Op zulke momenten zou je jezelf wel wat meer relativeringsvermogen gunnen jaquote:Op zondag 11 december 2016 04:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elan die met HMF mee ging lullen, wij die ons lieten opnaaien en Inso die er tussendoor wandelde. En Amarantha en sof die niks begrepen van zoveel idioterie.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen als HMF geven dit topic tenminste kleur.
Daarbij loop jij net zo goed te schelden met kanker dus doe aub niet zo enorm fucking hypocriet.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hitler gaf onze geschiedenis ook kleur
Het is soms ook gewoon leuk om te happen natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2016 04:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op zulke momenten zou je jezelf wel wat meer relativeringsvermogen gunnen ja
Dat wel ja. Gebeurt wel erg weinig tegenwoordig. Al was het vannacht wel weer eventjes ouderwets discussiėrenquote:Op zondag 11 december 2016 04:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is soms ook gewoon leuk om te happen natuurlijk.
We hebben een dorpsgek nodig hier.quote:Op zondag 11 december 2016 04:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel ja. Gebeurt wel erg weinig tegenwoordig. Al was het vannacht wel weer eventjes ouderwets discussiėren
Wat een tijdenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Immers mistte weer een kans
Ik verdenk Fera ervan dat ze babys aan het maken is met Heppie. De mate van post-activiteit is wel erg drastisch omlaag gegaan jaquote:Op zondag 11 december 2016 04:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom posten Amarantha en Fera etc hier nooit meer
FOK! baby'squote:Op zondag 11 december 2016 04:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verdenk Fera ervan dat ze babys aan het maken is met Heppie. De mate van post-activiteit is wel erg drastisch omlaag gegaan ja
Er loopt voor jou ook vast nog wel wat rond in KPDquote:
Knetterkrankjorum is al voor Drizzt.quote:Op zondag 11 december 2016 04:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er loopt voor jou ook vast nog wel wat rond in KPD
Die obsessie met zo groot mogelijke jetsers. Daar word je toch onpasselijk van als je dat naast je zou hebbenquote:Op zondag 11 december 2016 04:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Knetterkrankjorum is al voor Drizzt.
Een van de grootste dingen waar ik van geniet op FOK! is als jij losgaat over dikke wijvenquote:Op zondag 11 december 2016 04:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die obsessie met zo groot mogelijke jetsers. Daar word je toch onpasselijk van als je dat naast je zou hebben
Ik heb niks tegen wat dikkere vrouwen hoor. Ik ben zelf ook niet de slankste.quote:Op zondag 11 december 2016 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een van de grootste dingen waar ik van geniet op FOK! is als jij losgaat over dikke wijven
En mijn rants zijn natuurlijk altijd wel beetje over the topquote:Op zondag 11 december 2016 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een van de grootste dingen waar ik van geniet op FOK! is als jij losgaat over dikke wijven
Waar ligt de grens bij jou dan?quote:Op zondag 11 december 2016 04:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen wat dikkere vrouwen hoor. Ik ben zelf ook niet de slankste.
Maar er is een grens, en over die grens snap ik gewoon niet dat je dat mooi kan vinden.
Welke was dat?quote:Op zondag 11 december 2016 04:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mijn rants zijn natuurlijk altijd wel beetje over the top
Die tegen Iwanius vond ik best wel geslaagd, alleen jammer dat hij zelf er niet op reageerde natuurlijk
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Corriere dello Sport heeft Antonio Conte ook Graziano PELLČ een uitnodiging gestuurd voor oefeninterland met Oranje.
wow
Ik moet echt lachen om die posts toenquote:
Powerloungengod postte toen ook meequote:Op zondag 11 december 2016 04:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik moet echt lachen om die posts toen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |