Ook niet om mijn oude painttopic zeker hèquote:Op zondag 11 december 2016 04:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto is een aardige knul maar ik heb nou nog nooit om die paintjes moeten lachen
Die waren wel goed, die voetballertjes. Maar nee. Ik vind paint nooit zo humoristisch.quote:Op zondag 11 december 2016 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook niet om mijn oude painttopic zeker hè
Ik vind Toto zijn tekeningen altijd wel heel droog, al lijken die neus en mond er altijd wel heel erg opgeplakt.quote:Op zondag 11 december 2016 04:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die waren wel goed, die voetballertjes. Maar nee. Ik vind paint nooit zo humoristisch.
Zoals zijn spieren?quote:
ONZ is echt heel erg matigquote:Op zondag 11 december 2016 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vroeger als lurker keek ik nog wel eens in ONZ voor de Paint topics, soms zaten daar best leuke plaatjes tussen.
Ik zou jouw posts eerder weleens terug willen lezen toen je hier net kwam met Stuartquote:Op zondag 11 december 2016 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best leuk om mijn paint topics door te kijken
Helaas gaat mycroft maar terug tot 2014quote:Op zondag 11 december 2016 04:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou jouw posts eerder weleens terug willen lezen toen je hier net kwam met Stuart
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg
samen met hmf de grootste idioot ooit op fok!
quote:Op zondag 11 december 2016 04:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]Helaas is er echt niks te vinden verder
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IJij hebt echt geluk dat je identiteit niet bekend is hiero..
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ga je weer op de bedreigingstour...
Wat een dag was dat.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 04:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een dag was dat.
Echt nog nooit zo'n grote mongool meegemaakt, en dan noemen sommige FOK!kers hem nog een held ook
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha, far from it. Een vrouw met klasse, fucking geweldig lijf en een gezichtje waar je U tegen zegt. O, en ze neukt kankergoed en zou jou zo hard uitkafferen met je betamuil dat je jarenlang huilend in een hoekje zou zitten over hoe gemeen dat mevrouwtje wel niet was boehoehoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elan geloofde toen niet dat ik in Rotterdam geboren was lolquote:Op zondag 11 december 2016 04:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik mijn vetes met hem net allemaal ging mycroften word je er niet vrolijk van.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
Ga
[..]
Ga gewoon doohoood
[..]
Stop gewoon met adem halen
[..]
Je mocht willen dat je mijn wijf kon neuken. Kankergeil wijf. Jimbo kan bevestigen.
Oke, ik ging er zelf ook wel iets teveel in mee zie ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Af en toe even schoongemaakt bij het gehandicaptencentrum waar je zusje verblijft is niet hetzelfde als geneeskunde HMF
Pijnlijk is dat hè, teruglezen wat voor onzin je zelf ook allemaal hebt gepostquote:Op zondag 11 december 2016 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, ik ging er zelf ook wel iets teveel in mee zie ik
Dit vond ik best een leukequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Fokkie een Feyenoorder noemen, hij denkt dat De Kuip alleen een bioscoop is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |