SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening m[img]ee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zettenOh.
Elan doet het er een beetje om,quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
waarom eindigt het nou weer in ruzie
elan zoekt altijd de grens op en gaat vaak over het randjequote:Op zaterdag 29 november 2014 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elan doet het er een beetje om,
Maar jij hebt nu in ~30 minuten 4 verschillende statements gegeven. En in het begin zeg je zinnende dingen en dan beredeneer je op een manier die echt totaal kant noch wal slaat. Tja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:06 schreef Elan het volgende:
Inso stel je aan, als er iemand hier ongenuanceerd is altijd ben jij het wel.
Of het nou over rokjes, moderators gaat of zwarte piet
Bewust ook, Eerst zegt hij mensen die niet elke keer een zelfmoord poging doen zijn niet depressief , Waarop iemand uiteraard reageert om vervolgens genuanceerder iets te zeggen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
elan zoekt altijd de grens op en gaat vaak over het randje
Ik ligt het toch toe? Hoe imo de psychiatrie in Nederland werkt maar je negeert het en doet het af als zijnde onzin of slecht beredeneerd daar kan niemand iets mee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar jij hebt nu in ~30 minuten 4 verschillende statements gegeven. En in het begin zeg je zinnende dingen en dan beredeneer je op een manier die echt totaal kant noch wal slaat. Tja.
Aldus jij die 3 jaar geleden dood wilde tieft toch op man halve zoolquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:10 schreef Fok-it het volgende:
En zelf niet doorhebben hoe psychisch twisted je zelf eigenlijk bent
Maar ik kap met deze discussielaten we het maar over wat luchtigers hebben
Tja, jij kan je eigen definities van depressief gebruiken. En zover ik begrijp vind jij dat iemand echt depressief is als er in de hersenen iets fout gaat, waar ik in zekere zin wel in mee kan gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ligt het toch toe? Hoe imo de psychiatrie in Nederland werkt maar je negeert het en doet het af als zijnde onzin of slecht beredeneerd daar kan niemand iets mee.
Vervolgens ga je zeggen dat depressieve mensen allemaal echt depressief zijn.
Dat hoort toch een beetje bij het internetleefquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bewust ook, Eerst zegt hij mensen die niet elke keer een zelfmoord poging doen zijn niet depressief , Waarop iemand uiteraard reageert om vervolgens genuanceerder iets te zeggen.
ggmm doet vaak zo in het Feyenoord topic.
Mwawh als je lekker wil provoceren wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoort toch een beetje bij het internetleef
Als het over voetbal gaat in een Feyenoordtopic is het wel erg makkelijk. Zeker als iedereen hapt snap ik wel waarom GGMM dat keer op keer blijft doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwawh als je lekker wil provoceren wel.
Doe niet alsof je hem kent en hem via internet kan analyseren ,quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Echt een mongool ben jij fokkie ene seconde ben je slachtoffer daarna ga je stoer doen.
Je speelt gewoon een act bij je behandelaar nu weet ik zeker
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Echt een mongool ben jij fokkie ene seconde ben je slachtoffer daarna ga je stoer doen.
Je speelt gewoon een act bij je behandelaar nu weet ik zeker
Stijn doet dat ook graag. Ik denk dat Stijn ingelogged is op Elanquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe niet alsof je hem kent en hem via internet kan analyseren ,
je terugkeer doet ons allemaal goed insoquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel weer een keer snel toppa er door heen
Zeker.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je terugkeer doet ons allemaal goed inso
Weet je wat een klinische depressie is? Zonder Google.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, jij kan je eigen definities van depressief gebruiken. En zover ik begrijp vind jij dat iemand echt depressief is als er in de hersenen iets fout gaat, waar ik in zekere zin wel in mee kan gaan.
Maar dan ga je er van uit dat er mensen zijn die als het ware controle hebben over hun stemmingen, of laten we het anders zeggen. Dat een depressie voortkomt uit een situatie. Dat vind ik erg vreemd als je het over de hersenen hebt.
Dat heb je ook maar van mij anders zou je niet eens weten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn doet dat ook graag. Ik denk dat Stijn ingelogged is op Elan
Stom toch eigenlijk want daar ligt wel de feitelijke oplossing voor het probleem.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
En voor psychologen is het totaal irrelevant hoe het neurologisch zit.
Dat weet ik vrij precies ja. Maar we hebben simpelweg nog niet de expertise om een klinische depressie te behandelen, of om uberhaubt te weten hoe het nu precies zit. Zo lang we dat niet weten, is er simpelweg geen andere manier van diagnosticeren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wat een klinische depressie is? Zonder Google.
Je kunt je echt behoorlijk somber voelen door de omstandigheden, denk aan een slecht huwelijk verslaving of geldproblemen zonder dat die stofjes in je hersenen je neuken.
Voor mij is dat geen depressie maar maken mensen gewoon verkeerde keuzen, al dan niet bewust al dan niet omdat ze niet anders weten of kunnen.
Weet je hoeveel mensen bij de Riagg lopen door verkeerde keuzen en dan krijgen ze label : Depressief, wat heb je daar aan en vooral hoe legitiem is zo'n diagnose als het veranderen van de levensstijl of levensmotto de sombere gevoelens als sneeuw voor de zon zou doen verdwijnen?
Diagnose zou heel anders gesteld moeten worden dan hoe het nu gaat, héél anders.
Zie post boven mij. Daar is simpelweg de kennis nog niet voor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Stom toch eigenlijk want daar ligt wel de feitelijke oplossing voor het probleem.
Hij noemt mij opeens twisted, prima maar hij liep net nog zijn beklag te doen over zijn eigen psychische ziekte weet je hoe raar dat overkomt als iemand dat doet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe niet alsof je hem kent en hem via internet kan analyseren ,
Weet je hoe raar het overkomt dat jij opeens je complete denkbeeld over depressie omgooit in een kwartiertje?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij noemt mij opeens twisted, prima maar hij liep net nog zijn beklag te doen over zijn eigen psychische ziekte weet je hoe raar dat overkomt als iemand dat doet.
Over twisted gesprokenquote:
De kennis is er wel degelijk alleen de wil ontbreekt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie post boven mij. Daar is simpelweg de kennis nog niet voor.
Wat jij doet, De internet psycholoog spelen is ook raar, Je begint een gesprek met iemand over een gevoelig onderwerp, En gaat ze vervolgens analyseren om heel bot je mening te geven.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij noemt mij opeens twisted, prima maar hij liep net nog zijn beklag te doen over zijn eigen psychische ziekte weet je hoe raar dat overkomt als iemand dat doet.
Heb je een aflevering gezien ?quote:
Nee hoor. We weten hoe het ongeveer zit of kan zitten. De hersenen zijn zo idioot complex.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:21 schreef Elan het volgende:
De kennis is er wel degelijk alleen de wil ontbreekt.
Hij drong mij dat gesprek op.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat jij doet, De internet psycholoog spelen is ook raar, Je begint een gesprek met iemand over een gevoelig onderwerp, En gaat ze vervolgens analyseren om heel bot je mening te geven.
Wat schiet je daar nou mee op?
Dat was niet door die quote?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij drong mij dat gesprek op.
Ik dropte een quote van Nietzsche en toen was meneer direct op zijn pik getrapt.
Dat doet het zeker,quote:
ben je tegen homo's dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen we zometeen homoseksualiteit gaan bespreken, dan ben ik de "gebeten hond"
Dat klopt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. We weten hoe het ongeveer zit of kan zitten. De hersenen zijn zo idioot complex.
Je zegt vorig topic zelf dat een klinische depressie in veel gevallen niet te behandelen is, simpelweg omdat we nog niet genoeg kennis hebben. We weten van veel medicijnen niet precies wat het doet in de hersenen.
Of open relatiequote:Op zaterdag 29 november 2014 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen we zometeen homoseksualiteit gaan bespreken, dan ben ik de "gebeten hond"
Ik hou er echt van, Die serie met die eerste generatie was zo goed, Omdat het realistisch en puur was een serie met een rouw randje, Tweede serie was ook tof omdat Cook, Maar bij vlagen verloren ze een beetje het realisme .quote:
Je reageerde nogal aanvallend vond ik dat mijn teksten pessimistisch zouden zijn, JR zei toen nog eerder realistisch.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was niet door die quote?
Ach laat ook maar ook, meteen weer alles door elkaar halen natuurlijk,
Het is zo obvious
Laten we het hebben over Polenhaat in Nederlandquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
In feite zijn we het eens, ik snap alleen niet hoe aan sommige redenaties komt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar de kennis om een klinische depressie te stellen is er wel degelijk die zit hem namelijk in feit dat er geen duidelijke verklaring is voor het depressief zijn, als je de nadruk veel meer legt op cognitieve therapie dus daadwerkelijk gedragsaanpassingen ipv direct pillen voor te schrijven zou je minder depressieve diagnoses krijgen en daardoor veel beter kaft van koren kunnen scheiden.
Omdat ik het wel tegennatuurlijk vindquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat is dan het punt waarom je de gebeten hond zou zijn
Als we het eens zijn val me niet lastig dan a zemmelquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In feite zijn we het eens, ik snap alleen niet hoe aan sommige redenaties komt.
ik vind dat je daar opzich wel een punt hebtquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het wel tegennatuurlijk vind
Dude,, hoe kan je dat nou aanvallend opvatten?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je reageerde nogal aanvallend vond ik dat mijn teksten pessimistisch zouden zijn, JR zei toen nog eerder realistisch.
Jij begon met shit op jezelf te betrekken in een redelijk algemeen opgezette discussie.
Laat 't ze maar niet horen hier.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind dat je daar opzich wel een punt hebt
Mwah puur biologisch gezien is het minder natuurlijk dan heteroseksualiteit natuurlijk. Maar buiten het biologische totaal nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laat 't ze maar niet horen hier.
Je zei ook dat je je mindset wilde aanpassen of woorden van die strekking, dan ben je er zelf toch nog niet uit of wat je therapeut stelt daadwerkelijk waar is?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude,, hoe kan je dat nou aanvallend opvatten?ik had er sowieso een lachende PI bij en ik vroeg dat gewoon uit interesse. Vervolgens kwam jij met de vraag waarom ik 3 jaar geleden dood wilde en ging daar op in en 10 minuten later vind je me 'opeens' een aandachtshoer die niet echt depressief is
Dat jij me net voor mongool uitmaakt vind ik aanvallender overkomen
Boeiend, als dat je mening isquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laat 't ze maar niet horen hier.
Het is biologisch gezien wel natuurlijk om op puber meisjes te vallen,quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah puur biologisch gezien is het minder natuurlijk dan heteroseksualiteit natuurlijk. Maar buiten het biologische totaal niet
En op brede heupenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is biologisch gezien wel natuurlijk om op puber meisjes te vallen,
Nou daar twijfel ik zeker niet over. Ik ben al jaren super depressief maar ik hou mezelf staande omdat ik m'n emoties goed tegen kan houden en mezelf goed voordoe naar de buitenwereld.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zei ook dat je je mindset wilde aanpassen of woorden van die strekking, dan ben je er zelf toch nog niet uit of wat je therapeut stelt daadwerkelijk waar is?
Vervolgens werd je broeia omdat ik als leek jouw depressie durfde te betwisten kwam nogal debiel over inderdaad.
Ah dan ben ik niet natuurlijkquote:
Zeg dit nu niet, straks heeft Elan ook nog een Benno L opmerking voor me in pettoquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hou van iets brede heupen op een verder slanke vrouw,quote:
Klopt, zelfs in mijn relatie met een petite girl heb ik totaal de broek niet aanquote:
Modellenpostuurquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hou van iets brede heupen op een verder slanke vrouw,
Mooi postuur is dat.
Zegt meer over goeie smaak van je vriendinquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat mijn vriendin vans had gekocht zegt genoeg over mijn positie in de relatie.
Lekker vruchtbaarquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach, ze zegt zelf gelukkig wel dat je die niet vaak kan dragen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt meer over goeie smaak van je vriendin
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, zelfs in mijn relatie met een petite girl heb ik totaal de broek niet aan
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat mijn vriendin vans had gekocht zegt genoeg over mijn positie in de relatie.
Wat voor leeftijd bedoel jij hier trouwens mee?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor vrouwen heel zelden gelegenheid om sneakers te dragen
meisjes die fylax hebben gefaptquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor leeftijd bedoel jij hier trouwens mee?
Soms wel beetje pauper gedrag door vans te dragen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je aanstaande een pauper is?
Iemand die Utopia volgt nemen wij bij voorbaat al niet serieusquote:
In mijnes niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook onzin. Als vrouwen met sneakers komen ben je in mijn kringen meer dan welkom.
wat maakt het ook allemaal uit wat voor naam je eraan geeftquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms wel beetje pauper gedrag door vans te dragen.
Maarja eerlijk is eerlijk ben ik natuurlijk ook een grote pauper
Jij hebt toch de UI van Yvonne gemaakt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook onzin. Als vrouwen met sneakers komen ben je in mijn kringen meer dan welkom.
Een vrouw "van klasse" draagt gewoon lekker wat ze zelf wil.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Een vrouw van klasse laat zich natuurlijk niet of zelden met sneakers zien
Joggingbroek en croccs.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een vrouw "van klasse" draagt gewoon lekker wat ze zelf wil.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een vrouw "van klasse" draagt gewoon lekker wat ze zelf wil.
Zijn wel geile dames volgens fyliequote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
meisjes die fylax hebben gefapt
Dat lijkt mij een goede instelling. Ik heb overigens geen idee wat Utopia is? Een reality programma, denk ik?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die Utopia volgt nemen wij bij voorbaat al niet serieus
rond de 16 jaar ?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor leeftijd bedoel jij hier trouwens mee?
en als je in een straal van 10 meter van hun komt word je opgepaktquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn wel geile dames volgens fylie
Maar die liggen zich snachts te verlekkeren aan een nicht als Ferry Doedens, heb je niks aan
Ja leuk hè. Lang niet gesproken ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:41 schreef GGMM het volgende:
Ja, prima.Leuk dat je weer terug bent!!
Ja zoiets, jij kijkt er naar ik nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goede instelling. Ik heb overigens geen idee wat Utopia is? Een reality programma, denk ik?
Ik heb een UI voor Yvonne gemaakt, en die heeft ze een tijdje gebruikt, ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt toch de UI van Yvonne gemaakt?
Dan ben je als meisje al vaak uit de puberteit hoorquote:
Ik heb geen aangesloten TV abbo, maar doe je ding.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zoiets, jij kijkt er naar ik niet
jajaquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je als meisje al vaak uit de puberteit hoor
Wel een internet-streamquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen aangesloten TV abbo, maar doe je ding.
Baasquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een UI voor Yvonne gemaakt, en die heeft ze een tijdje gebruikt, ja.
?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas![]()
Zoiets zou JR nooit voor elkaar krijgen met al zijn artistieke beperktheid
Ik ben nooit vijandig. (behalve tegen jou)quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit man gelijk weer zo vijandig je lijkt GGMM wel.
genoeg meisjes van die leeftijd die nog steeds puberaal doenquote:
Hoezo? Ik zie René er ook wel voor aan dat hij Utopia fanatiek volgtquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit man gelijk weer zo vijandig je lijkt GGMM wel.
Nog steeds geen idee wat de naam van het programma zou moeten zijn? Ik hang voornamelijk op giantbomb.com?quote:
Het hele Feyenoordtopic haat jou man.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nooit vijandig. (behalve tegen jou)
Nou al weer zwanger?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Princess Kate ziet er nog niet erg zwanger uit
Die staat de hele dag te WiiU'en met twaalfjarigen als hij niet ergens topics aan het verzieken is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie René er ook wel voor aan dat hij Utopia fanatiek volgt
Danny als zwarte pietquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder Danny dan zou maken als aap huehue
Ik vind yvonne tof.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Bitches hier haten op Yvonne?
Y'all bitches better recognize
Ik ken Yvonne niet echt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Bitches hier haten op Yvonne?
Y'all bitches better recognize
ik weet wel wie yvonne is maar zie haar te weinig om een mening te vormen over haarquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik gok maar even dat je nieuw bent en mannelijk.
Dus je wil rebelleren?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik weet wel wie yvonne is maar zie haar te weinig om een mening te vormen over haar
verkocht waarschijnlijk hemelse donerquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
JR, ik zag laatst dat je je ergerde dat Jezus als blank werd afgebeeld.
Zo had hij er vermoedelijk ongeveer uitgezien
[ afbeelding ]
sterke baard welquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
verkocht waarschijnlijk hemelse doner
Arbeidersleefquote:
er zijn ergere dingen om te doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet nog dingen bedenken om in london te doen
valt wel meequote:Op zaterdag 29 november 2014 03:55 schreef Elan het volgende:
[..]
chiller
kon altijd wel lachen om je
nu ben je pretentieus beetje
nee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:56 schreef Elan het volgende:
zou tjacka op wzv postten laten we het ggmm vragen
voelt zich te goed voor onsquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom is tjacka er nooit meer
hij vindt er niks meer aan kan hem wel begrijpenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom is tjacka er nooit meer
ja maar ook openhartiger nu ben je wat saaier wel veel beter voor jezelf natuurlijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:56 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik was juist 1000x narcistischer toen ik nog flink dronk elan
Mwah, dat eerste durf ik wel sterk te betwijfelen. Alleen bepaalde dingen laat ik iets meer in het midden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:58 schreef Elan het volgende:
[..]
ja maar ook openhartiger nu ben je wat saaier wel veel beter voor jezelf natuurlijk
dus snap wel
hij haatte feyenoord pas echt elke klassieker door hem meerdere mensen verbannenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jammer
ik moest altijd wel om hem lachen.
FOK! is ook erg dood de laatste tijd. Kan me nog herinneren dat er bij de VBL SC zo'n 10 topics per dag doorgingen minimaal. Nu 1tje in 3 dagenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:57 schreef Elan het volgende:
[..]
hij vindt er niks meer aan kan hem wel begrijpen
door die tweede zin bevestig je gewoonquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, dat eerste durf ik wel sterk te betwijfelen. Alleen bepaalde dingen laat ik iets meer in het midden.
Nee, over de hele linie ben ik openhartiger. Alleen details laat ik in het middenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:59 schreef Elan het volgende:
[..]
door die tweede zin bevestig je gewoon
als hmf daartussen zat vind ik dat helemaal mooiquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:58 schreef Elan het volgende:
[..]
hij haatte feyenoord pas echt elke klassieker door hem meerdere mensen verbannen
echt he gelukkig vandaag wel weer wat meer nu inso er weer isquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! is ook erg dood de laatste tijd. Kan me nog herinneren dat er bij de VBL SC zo'n 10 topics per dag doorgingen minimaal. Nu 1tje in 3 dagen
Hier ook hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! is ook erg dood de laatste tijd. Kan me nog herinneren dat er bij de VBL SC zo'n 10 topics per dag doorgingen minimaal. Nu 1tje in 3 dagen
openhartigheid zit hem juist in de detailsquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, over de hele linie ben ik openhartiger. Alleen details laat ik in het midden
Tja, daar heb je een puntquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:00 schreef Elan het volgende:
[..]
openhartigheid zit hem juist in de details
maar meeste die hier in de zomer posten zijn nu in allemaal andere sc'squote:Op zaterdag 29 november 2014 04:00 schreef Elan het volgende:
[..]
echt he gelukkig vandaag wel weer wat meer nu inso er weer is
quote:Op zaterdag 29 november 2014 04:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absurde quiz heeft SC vermoord.
Jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Had laatst toen ik even lurkte Elans vraag over raspoetin wel in 1 seconde geweten trouwens.
Is echt superbekend jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Begreep echt niet dat mensen hem niet kende
Okquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens weet iedereen dat er uberhaupt geen echte vrouwen in dit topic zitten.
bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Raspoetin schijnt een enorme penis gehad te hebben
Beetje vertrouwen in de medemensquote:
Fera - wegquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens weet iedereen dat er uberhaupt geen echte vrouwen in dit topic zitten.
lb en snowbells ook wegquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Fera - weg
Amarantha - weg
Crack - weg
Sof - bijna weg
Hij was bijna niet dood te krijgen hequote:Op zaterdag 29 november 2014 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Helaas, de cultuur vermoord door de commies
Fera is een verraadster met d'r sex-scquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Fera - weg
Amarantha - weg
Crack - weg
Sof - bijna weg
Ik vind dat toch een freakshowquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fera is een verraadster met d'r sex-sc
ze hebben allemaal deze sc verradenquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar wel zonde want vrouwen zorgen wel dat een sc goed loopt op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 29 november 2014 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kan me nog een keer herinneren dat het hier over maandverband gingquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar wel zonde want vrouwen zorgen wel dat een sc goed loopt op de een of andere manier.
Misschien ligt het aan jouquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze hebben allemaal deze sc verraden
sinds mijn terugkomst vrijwel altijd dood hier
gatverdamme manquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan me nog een keer herinneren dat het hier over maandverband ging
alle kerels weggejaagd
Sowiesoquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar wel zonde want vrouwen zorgen wel dat een sc goed loopt op de een of andere manier.
Dat is behoorlijk saaiquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:06 schreef Elan het volgende:
Behalve in VBL daar werkt averechts Knut vs Cachet
zo ging dat ongeveer wel jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk saai
xcachet: hoi
knut: donder op
*xcachet dondert op*
Dat sluit ik zeker niet uit.quote:
tja dat krijg je als er veel vrouwen tegelijkertijd aanwezig zijnquote:
Wielrennenquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:07 schreef Elan het volgende:
[..]
zo ging dat ongeveer wel jajammer dat knut vbl ban heeft hij post nu in wielrennen
Drizz in 18+ toch beetje fappen op hamburger kutje van kkjquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
drizzt zal daar ook wel zitten
quote:Op zaterdag 29 november 2014 04:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizz in 18+ toch beetje fappen op hamburger kutje van kkj
lkr en met jou?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hey dima
gvd zoveel tijd na die post waande ik mij toch wel veilig
hoe is het verder
Weet je al wat voor 1?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk volgende maand toch echt eens een laptop kopenStel het maar uit en uit.
Hey Ama, hoe gaat het?quote:
Nou ik moet zo even mijn kamer opruimen, want ik krijg weer eens een FOK! user over de vloer die (begrijpelijk) wat van Groningen wil zien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi schat
Gaan we nog haxballen vandaag of heb je weer andere prioriteiten?
Duidelijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kortom: andere prioriteiten vandaag.
Wil die user niet wat van je slaapkamer zien?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Ama, hoe gaat het?
[..]
Nou ik moet zo even mijn kamer opruimen, want ik krijg weer eens een FOK! user over de vloer die (begrijpelijk) wat van Groningen wil zien.
Neequote:
Zelf ook niet veel verstand van hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeJa een i3 of i5 processor en verder geen flauw idee. Dat is het enige wat ik weet/snap van een laptop/pc
Iemand op FOK! doet een I7 weg met 8gb geheugen voor 350 euro.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeJa een i3 of i5 processor moet er in zitten en verder geen flauw idee. Dat is het enige wat ik weet/snap van een laptop/pc
Oh nee niet eens. Eigen gebruik. Zodat ik hier in de woonkamer kan gaan computeren bijv. i.p.v. altijd op mijn kamer te moeten zitten omdat ik een pc heb. En kan dan ook de laptop hier in de woonkamer aan de grote tv slingeren i.p.v. dat ik altijd anderen moet vragen of ze hun laptop neer wil zettenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelf ook niet veel verstand van hoorvoor je studie zeker?
Ik heb nu geen laptop geld. Dikke tandarts rekening betaald deze maandquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Iemand op FOK! doet een I7 weg met 8gb geheugen voor 350 euro.
Kutzooi wat had je wortelkanaalbehandeling?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu geen laptop geld. Dikke tandarts rekening betaald deze maand![]()
Vind ik ook altijd wel handig hoor. En laptoppen in bedquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Toen ik voor deze pc een laptop had toen combineerde ik computeren en chillen met huisgenoten/vrienden gewoon
Gelukkig heb je Knut nog.quote:
Dat klopt, daarom blijft hij ook slapenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil die user niet wat van je slaapkamer zien?
Ja prima. Alleen is het zo koud de laatste dagenquote:
Oh nee, kroon en meerdere gaatjes/gaten (één gat zat bijna tot mijn zenuw) laten boren en vullen. Schoonmaken van gebit etc. Duur grapjequote:Op zaterdag 29 november 2014 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutzooi wat had je wortelkanaalbehandeling?
Heb je daar zo'n standaard voor dan of zet je gewoon op schoot? Mijne valt er nog wel eens af (bed)quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd wel handig hoor. En laptoppen in bed
Laptoppen in bed heb ik niks meequote:Op zaterdag 29 november 2014 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd wel handig hoor. En laptoppen in bed
Ik ben wel een beetje jaloers hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom blijft hij ook slapen![]()
Nee gewoon op bed naast me neer. Op schoot schijnt niet al te goed voor je zaakje te zijn hequote:Op zaterdag 29 november 2014 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je daar zo'n standaard voor dan of zet je gewoon op schoot? Mijne valt er nog wel eens af (bed)
Kronen zijn idd schreeuwend duur honderdje of 5 ben je zomaar kwijt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee, kroon en meerdere gaatjes/gaten (één gat zat bijna tot mijn zenuw) laten boren en vullen. Schoonmaken van gebit etc. Duur grapje![]()
Maar nu ben ik op een paar tientjes na er wel vanaf. Moet nog 1x terug komen en dat zal een keer 70 euro ofzo kosten
Sperma wordt er te warm van. Zou op lange termijn tot onvruchtbaarheid kunnen leiden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon op bed naast me neer. Op schoot schijnt niet al te goed voor je zaakje te zijn he
Heb je een kinderwens dan fokkie?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee gewoon op bed naast me neer. Op schoot schijnt niet al te goed voor je zaakje te zijn he
Op korte termijn alleen toch.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sperma wordt er te warm van. Zou op lange termijn tot onvruchtbaarheid kunnen leiden.
Kan ik me voorstellen. Maar we gaan niet samen koken, dat bewaar ik voor jouquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje jaloers hoor.
Ja maar weet nou niet of dat een hoax is of niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sperma wordt er te warm van. Zou op lange termijn tot onvruchtbaarheid kunnen leiden.
Hèhè. Nou kans zit er altijd in natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij weet al wat zijn kinderwens is.
Ik heb geen dure kroon hoor.. was ik even vergeten te zeggen. Dit is een goedkopere versie ofzo. Heb ooit met mijn tanden een flugelflesje open gedraaid. Deed ik vroeger ook, ging altijd goed maar mijn gebit vond het nu niet zo leuk meer haha. Allemaal kleine stukjes tand in mijn mond *oeps*quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kronen zijn idd schreeuwend duur honderdje of 5 ben je zomaar kwijt.
Wel vaag dat je zo'n slecht gebit hebt voor een relatief jong iemand, kronen zijn meestal meer iets voor oude mannetjes zoals ikzelf of ouder
Korte termijn ook, ja. Maar als je dus iedere avond met je laptop op schoot zou zitten, of zoiets. Is al een tijd geleden dat ik het gelezen heb.quote:
Mijn hartje zwelt een beetje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar we gaan niet samen koken, dat bewaar ik voor jou
We gaan allemaal doodquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar weet nou niet of dat een hoax is of niet.
Mobiel naast je tijdens het slapen zou ook tot kanker kunnen leiden
Waar ging dat over?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter niet op die toer hadden alweer mot gisteren/vannacht
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Maar ik kan het niet luisteren, neeeeeeee
Ik kijk wel haha, misschien een van m'n chickies als ze opnemenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd stel ons niet teleur ga je nog mensen bellen?
Blijf je nou echt doorgaan ja?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ging dat over?
Sommige figuren blijken wel vaak ruzie te hebben.
Lastig verhaal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ging dat over?
Sommige figuren blijken wel vaak ruzie te hebben.
Ik wil graag My Heart Will Go On van Celine Dionquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:42 schreef Fylax het volgende:
Johannes moet ik speciaal voor jou vanavond een liedje draaien?
Nou met die pillen voor veroudering kunnen we straks wel 120 wordenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Korte termijn ook, ja. Maar als je dus iedere avond met je laptop op schoot zou zitten, of zoiets. Is al een tijd geleden dat ik het gelezen heb.
[..]
Mijn hartje zwelt een beetje.
[..]
We gaan allemaal dood
Daarom ben ik ook niet boos op hem, maar teleurgesteld.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Lastig verhaal.
Maar blijkbaar was Fokkie is depressief geen wonder dat hij Jessica Alba niet kon waarderen, iemand die gezond van geest zou zijn doet zulke uitspraken natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou met die pillen voor veroudering kunnen we straks wel 120 worden
Ai..quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarom ben ik ook niet boos op hem, maar teleurgesteld.
Komt goed.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag My Heart Will Go On van Celine Dion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |