Zeg dit nu niet, straks heeft Elan ook nog een Benno L opmerking voor me in pettoquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is biologisch gezien wel natuurlijk om op puber meisjes te vallen,
Ik hou van iets brede heupen op een verder slanke vrouw,quote:
Klopt, zelfs in mijn relatie met een petite girl heb ik totaal de broek niet aanquote:
Modellenpostuurquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hou van iets brede heupen op een verder slanke vrouw,
Mooi postuur is dat.
Zegt meer over goeie smaak van je vriendinquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat mijn vriendin vans had gekocht zegt genoeg over mijn positie in de relatie.
Lekker vruchtbaarquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach, ze zegt zelf gelukkig wel dat je die niet vaak kan dragen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt meer over goeie smaak van je vriendin
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, zelfs in mijn relatie met een petite girl heb ik totaal de broek niet aan
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat mijn vriendin vans had gekocht zegt genoeg over mijn positie in de relatie.
Wat voor leeftijd bedoel jij hier trouwens mee?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor vrouwen heel zelden gelegenheid om sneakers te dragen
meisjes die fylax hebben gefaptquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor leeftijd bedoel jij hier trouwens mee?
Soms wel beetje pauper gedrag door vans te dragen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je aanstaande een pauper is?
Iemand die Utopia volgt nemen wij bij voorbaat al niet serieusquote:
In mijnes niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook onzin. Als vrouwen met sneakers komen ben je in mijn kringen meer dan welkom.
wat maakt het ook allemaal uit wat voor naam je eraan geeftquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms wel beetje pauper gedrag door vans te dragen.
Maarja eerlijk is eerlijk ben ik natuurlijk ook een grote pauper
Jij hebt toch de UI van Yvonne gemaakt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook onzin. Als vrouwen met sneakers komen ben je in mijn kringen meer dan welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |