Dat klopt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. We weten hoe het ongeveer zit of kan zitten. De hersenen zijn zo idioot complex.
Je zegt vorig topic zelf dat een klinische depressie in veel gevallen niet te behandelen is, simpelweg omdat we nog niet genoeg kennis hebben. We weten van veel medicijnen niet precies wat het doet in de hersenen.
Of open relatiequote:Op zaterdag 29 november 2014 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen we zometeen homoseksualiteit gaan bespreken, dan ben ik de "gebeten hond"
Ik hou er echt van, Die serie met die eerste generatie was zo goed, Omdat het realistisch en puur was een serie met een rouw randje, Tweede serie was ook tof omdat Cook, Maar bij vlagen verloren ze een beetje het realisme .quote:
Je reageerde nogal aanvallend vond ik dat mijn teksten pessimistisch zouden zijn, JR zei toen nog eerder realistisch.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was niet door die quote?
Ach laat ook maar ook, meteen weer alles door elkaar halen natuurlijk,
Het is zo obvious
Laten we het hebben over Polenhaat in Nederlandquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen we zometeen homoseksualiteit gaan bespreken, dan ben ik de "gebeten hond"
In feite zijn we het eens, ik snap alleen niet hoe aan sommige redenaties komt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar de kennis om een klinische depressie te stellen is er wel degelijk die zit hem namelijk in feit dat er geen duidelijke verklaring is voor het depressief zijn, als je de nadruk veel meer legt op cognitieve therapie dus daadwerkelijk gedragsaanpassingen ipv direct pillen voor te schrijven zou je minder depressieve diagnoses krijgen en daardoor veel beter kaft van koren kunnen scheiden.
Omdat ik het wel tegennatuurlijk vindquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat is dan het punt waarom je de gebeten hond zou zijn
Als we het eens zijn val me niet lastig dan a zemmelquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In feite zijn we het eens, ik snap alleen niet hoe aan sommige redenaties komt.
ik vind dat je daar opzich wel een punt hebtquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het wel tegennatuurlijk vind
Dude,, hoe kan je dat nou aanvallend opvatten?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je reageerde nogal aanvallend vond ik dat mijn teksten pessimistisch zouden zijn, JR zei toen nog eerder realistisch.
Jij begon met shit op jezelf te betrekken in een redelijk algemeen opgezette discussie.
Laat 't ze maar niet horen hier.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind dat je daar opzich wel een punt hebt
Mwah puur biologisch gezien is het minder natuurlijk dan heteroseksualiteit natuurlijk. Maar buiten het biologische totaal nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laat 't ze maar niet horen hier.
Je zei ook dat je je mindset wilde aanpassen of woorden van die strekking, dan ben je er zelf toch nog niet uit of wat je therapeut stelt daadwerkelijk waar is?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude,, hoe kan je dat nou aanvallend opvatten?ik had er sowieso een lachende PI bij en ik vroeg dat gewoon uit interesse. Vervolgens kwam jij met de vraag waarom ik 3 jaar geleden dood wilde en ging daar op in en 10 minuten later vind je me 'opeens' een aandachtshoer die niet echt depressief is
Dat jij me net voor mongool uitmaakt vind ik aanvallender overkomen
Boeiend, als dat je mening isquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laat 't ze maar niet horen hier.
Het is biologisch gezien wel natuurlijk om op puber meisjes te vallen,quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah puur biologisch gezien is het minder natuurlijk dan heteroseksualiteit natuurlijk. Maar buiten het biologische totaal niet
En op brede heupenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is biologisch gezien wel natuurlijk om op puber meisjes te vallen,
Nou daar twijfel ik zeker niet over. Ik ben al jaren super depressief maar ik hou mezelf staande omdat ik m'n emoties goed tegen kan houden en mezelf goed voordoe naar de buitenwereld.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zei ook dat je je mindset wilde aanpassen of woorden van die strekking, dan ben je er zelf toch nog niet uit of wat je therapeut stelt daadwerkelijk waar is?
Vervolgens werd je broeia omdat ik als leek jouw depressie durfde te betwisten kwam nogal debiel over inderdaad.
Ah dan ben ik niet natuurlijkquote:
Zeg dit nu niet, straks heeft Elan ook nog een Benno L opmerking voor me in pettoquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hou van iets brede heupen op een verder slanke vrouw,quote:
Klopt, zelfs in mijn relatie met een petite girl heb ik totaal de broek niet aanquote:
Modellenpostuurquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hou van iets brede heupen op een verder slanke vrouw,
Mooi postuur is dat.
Zegt meer over goeie smaak van je vriendinquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat mijn vriendin vans had gekocht zegt genoeg over mijn positie in de relatie.
Lekker vruchtbaarquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach, ze zegt zelf gelukkig wel dat je die niet vaak kan dragen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt meer over goeie smaak van je vriendin
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, zelfs in mijn relatie met een petite girl heb ik totaal de broek niet aan
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat mijn vriendin vans had gekocht zegt genoeg over mijn positie in de relatie.
Wat voor leeftijd bedoel jij hier trouwens mee?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Voor vrouwen heel zelden gelegenheid om sneakers te dragen
meisjes die fylax hebben gefaptquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor leeftijd bedoel jij hier trouwens mee?
Soms wel beetje pauper gedrag door vans te dragen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je aanstaande een pauper is?
Iemand die Utopia volgt nemen wij bij voorbaat al niet serieusquote:
In mijnes niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook onzin. Als vrouwen met sneakers komen ben je in mijn kringen meer dan welkom.
wat maakt het ook allemaal uit wat voor naam je eraan geeftquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms wel beetje pauper gedrag door vans te dragen.
Maarja eerlijk is eerlijk ben ik natuurlijk ook een grote pauper
Jij hebt toch de UI van Yvonne gemaakt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook onzin. Als vrouwen met sneakers komen ben je in mijn kringen meer dan welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |