SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening m[img]ee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zettenOh.
Elan doet het er een beetje om,quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
waarom eindigt het nou weer in ruzie
elan zoekt altijd de grens op en gaat vaak over het randjequote:Op zaterdag 29 november 2014 03:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elan doet het er een beetje om,
Maar jij hebt nu in ~30 minuten 4 verschillende statements gegeven. En in het begin zeg je zinnende dingen en dan beredeneer je op een manier die echt totaal kant noch wal slaat. Tja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:06 schreef Elan het volgende:
Inso stel je aan, als er iemand hier ongenuanceerd is altijd ben jij het wel.
Of het nou over rokjes, moderators gaat of zwarte piet
Bewust ook, Eerst zegt hij mensen die niet elke keer een zelfmoord poging doen zijn niet depressief , Waarop iemand uiteraard reageert om vervolgens genuanceerder iets te zeggen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
elan zoekt altijd de grens op en gaat vaak over het randje
Ik ligt het toch toe? Hoe imo de psychiatrie in Nederland werkt maar je negeert het en doet het af als zijnde onzin of slecht beredeneerd daar kan niemand iets mee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar jij hebt nu in ~30 minuten 4 verschillende statements gegeven. En in het begin zeg je zinnende dingen en dan beredeneer je op een manier die echt totaal kant noch wal slaat. Tja.
Aldus jij die 3 jaar geleden dood wilde tieft toch op man halve zoolquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:10 schreef Fok-it het volgende:
En zelf niet doorhebben hoe psychisch twisted je zelf eigenlijk bent
Maar ik kap met deze discussielaten we het maar over wat luchtigers hebben
Tja, jij kan je eigen definities van depressief gebruiken. En zover ik begrijp vind jij dat iemand echt depressief is als er in de hersenen iets fout gaat, waar ik in zekere zin wel in mee kan gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ligt het toch toe? Hoe imo de psychiatrie in Nederland werkt maar je negeert het en doet het af als zijnde onzin of slecht beredeneerd daar kan niemand iets mee.
Vervolgens ga je zeggen dat depressieve mensen allemaal echt depressief zijn.
Dat hoort toch een beetje bij het internetleefquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bewust ook, Eerst zegt hij mensen die niet elke keer een zelfmoord poging doen zijn niet depressief , Waarop iemand uiteraard reageert om vervolgens genuanceerder iets te zeggen.
ggmm doet vaak zo in het Feyenoord topic.
Mwawh als je lekker wil provoceren wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoort toch een beetje bij het internetleef
Als het over voetbal gaat in een Feyenoordtopic is het wel erg makkelijk. Zeker als iedereen hapt snap ik wel waarom GGMM dat keer op keer blijft doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwawh als je lekker wil provoceren wel.
Doe niet alsof je hem kent en hem via internet kan analyseren ,quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Echt een mongool ben jij fokkie ene seconde ben je slachtoffer daarna ga je stoer doen.
Je speelt gewoon een act bij je behandelaar nu weet ik zeker
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:11 schreef Elan het volgende:
Echt een mongool ben jij fokkie ene seconde ben je slachtoffer daarna ga je stoer doen.
Je speelt gewoon een act bij je behandelaar nu weet ik zeker
Stijn doet dat ook graag. Ik denk dat Stijn ingelogged is op Elanquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe niet alsof je hem kent en hem via internet kan analyseren ,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |