Hersens zitten wel fascinerend in elkaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Als we ooit alles van de hersenen weten, wejoo.
Mensen worden echt teleurgesteld als blijkt dat we geen vrije wil hebben
En ook dit nee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hoeft niet eens somber of negatief te zijn om depressief te zijn.
De meeste comedians enzo zijn jarenlang depressief.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook dit nee.
Ik lach nog vaak genoeg, mensen merken niet aan me dat ik depressief ben omdat ik zo'n goed schild heb ontwikkeld over de jaren heen
Robin Williamsquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste comedians enzo zijn jarenlang depressief.
En iedereen denkt dat ze altijd vrolijk zijn
Elan dit is echt kankerzieligquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom
Mensen moeten zich niet aanstellen
Weten niet half wat een echte depressie is en wat de oorzaken zijn.
Triest kutleven hebben kansen laten lopen gebrek aan ambitie en dan maar zeggen dat je depressief bent
heeft hij het specifiek over jou dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan dit is echt kankerzielig
Eerst doen alsof je zo empathisch bent en een half uur later ben ik een aandachtshoer want ik heb maar 1 keer en niet 10 mezelf van het leven proberen te beroven dus ik zeg maar dat ik depressief ben
Het is gewoon dikke bullshit en een farce die hele diagnosticering in de psychiatrie er zijn maffia-contracten met grote medicijnfabrikanten en DBC-facturering waar mensen constant hun zakken lopen te vullen over de rug van hun 'zieke' patiënten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar wat je zegt klopt gewoon Elan, alleen de conclusie die je eruit trekt raakt kant noch wal.
Jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heeft hij het specifiek over jou dan?
maar dan komen we op het punt waar Inso en ik het over hadden.quote:
Je doet steeds alsof dit specifiek over jou gaat beetje treurig.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan dit is echt kankerzielig
Eerst doen alsof je zo empathisch bent en een half uur later ben ik een aandachtshoer want ik heb maar 1 keer en niet 10 mezelf van het leven proberen te beroven dus ik zeg maar dat ik depressief ben
Wat bedoel je nou weer met die laatste zin dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:58 schreef Elan het volgende:
Maar bij komedianten is het een act om te overleven natuurlijk, een rol naar de buitenwereld toe terwijl fokkie gewoon heel erg aanwezig is op FOK! wat vrijwillig is en waar hij niemand verantwoording schuldig is.
Ik vind je op FOK! nogal een vrolijke jongen voor iemand die claimt klinisch depressief te zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer met die laatste zin dan?
Prima. Dit is inderdaad hoe jij bent en niet de elan die interesse lijkt te tonen en begrip.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet steeds alsof dit specifiek over jou gaat beetje treurig.
Flikker toch op manquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind je op FOK! nogal een vrolijke jongen voor iemand die claimt klinisch depressief te zijn.
daar weet ik alles van uit eigen ervaringquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:04 schreef Fok-it het volgende:
Moet ik dan de hele dag gaan janken hier? Doe ik ook niemand een plezier mee hoor
Ben jij niet gewoon autistisch lieve jongen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je zelf voelt dat je depressief bent is dat genoeg om hulp te zoeken toch
Omdat er altijd wel iemand hapt op ELans ongenuanceerdheidquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
waarom eindigt het nou weer in ruzie
Prima .quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. Dit is inderdaad hoe jij bent en niet de elan die interesse lijkt te tonen en begrip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |