Sowieso zal iemand die echt daadwerkelijk depressief is het nooit bij 1 poging houden in 3 jaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er word tegenwoordig wel veel te snel diagnoses gesteld bij psychische problemen.
Ook met ADHD terwijl degene die dat bedacht heeft verteld heeft dat dat onzin is
Onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso zal iemand die echt daadwerkelijk depressief is het nooit bij 1 poging houden in 3 jaar.
Keertje letterlijk psychose gefaked omdat ik risperdal wilde proberen. Geloof niet zo in die onzin.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze maken diagnoses ook maar op basis van wat verhalen die ook redelijk overdreven kunnen worden.
lijkt me lastig
ligt er allemaal aan hoe zwaar het isquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso zal iemand die echt daadwerkelijk depressief is het nooit bij 1 poging houden in 3 jaar.
Dan ben je niet echt depressief maar somber om wat voor reden dan ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan depressief zijn zonder suicidaal te zijn hoor
Nee hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt depressief maar somber om wat voor reden dan ook.
Zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ligt er allemaal aan hoe zwaar het is
Alleen de echt goede psychologen kunnen daar wel doorheen prikken, maar anders is dat makkelijk te acterenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Keertje letterlijk psychose gefaked omdat ik risperdal wilde proberen. Geloof niet zo in die onzin.
Als je een hele lange tijd vrijwel altijd heel erg somber bent is het wel een depressie lijkt me.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je niet echt depressief maar somber om wat voor reden dan ook.
Als je heel lang in een negatieve boog zit kun je je heel lang somber voelen. Wil niet zeggen dat als je uit die situatie komt je dan nog steeds depressief bent.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een hele lange tijd vrijwel altijd heel erg somber bent is het wel een depressie lijkt me.
Wat een onzin, Je kan ook jaren depressief zijn en helemaal geen poging doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:47 schreef Elan het volgende:
[..]
is hij een slet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:52 schreef Fok-it het volgende:
Haha jammer elan
Vond je wel goed reageren maar dit
Zo klinkt het een stuk genuanceerder en daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je heel lang in een negatieve boog zit kun je je heel lang somber voelen. Wil niet zeggen dat als je uit die situatie komt je dan nog steeds depressief bent.
Beetje complex man maar dan is het geen lichamelijke depressie veroorzaakt door een gebrek aan serotonine of slecht functionerende neurotransmitters maar meer kansloos lijden en niet uit je shit situatie kunnen komen.
hoe kun jij überhaupt over het internet constateren hoe ik mentaal functioneer?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je heel lang in een negatieve boog zit kun je je heel lang somber voelen. Wil niet zeggen dat als je uit die situatie komt je dan nog steeds depressief bent.
Beetje complex man maar dan is het geen lichamelijke depressie veroorzaakt door een gebrek aan serotonine of slecht functionerende neurotransmitters maar meer kansloos lijden en niet uit je shit situatie kunnen komen.
Daaromquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo klinkt het een stuk genuanceerder en daar ben ik het wel mee eens.
Dat zijn ze ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom
Mensen moeten zich niet aanstellen
Weten niet half wat een echte depressie is en wat de oorzaken zijn.
Triest kutleven hebben kansen laten lopen gebrek aan ambitie en dan maar zeggen dat je depressief bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |