ik ging van divisie 2 naar divisie 5 en verlies daar ook alles terwijl ik eerst dik won.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he ben in 2 dagen naar divisie 3 van divisie 1 verlies alles snap er niks van.
Sturridgeeeeee halenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ging van divisie 2 naar divisie 5 en verlies daar ook alles terwijl ik eerst dik won.
nu wel 40.000 coins, maar kan je nog helemaal niks mee
Er liggen zoveel dingen in de weg, het meeste zit binnen in mijn lichaamquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja als het puur zeiken is. Als het smoesjes zijn door te doen alsof het jou in de weg zit is dat natuurlijk idioot.
Er is inderdaad simpelweg geen alternatief, het is wat het is. Dus er kan geen goed/slecht zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Onzin zeg.
Als iets (maakt niet uit wat) overal is dan is het geen keuze, je zal er mee geconfronteerd gaan worden hoe je er zelf ook instaat of mee omgaat.
En niet in de maatschappij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er liggen zoveel dingen in de weg, het meeste zit binnen in mijn lichaam
mag ik eerst nog flink sparenquote:
Wat een onzin, je komt bij een psycholoog deels omdat je wilt weten wat er aan de hand is. Dan hoort een diagnose erbijquote:
Tja. Ik vind het vooral gejank.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar liggen ook dingen in. Allemaal factoren.
Vroeger was het beter,quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je zult het er mee moeten doen
Er word tegenwoordig wel veel te snel diagnoses gesteld bij psychische problemen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin, je komt bij een psycholoog deels omdat je wilt weten wat er aan de hand is. Dan hoort een diagnose erbij
Aan de andere kant ben ik het eens met wat je zegt hoor, daarom zeg ik: ik probeer m'n mindset wel te veranderen
Dat hoort ook bij het leven. Klagen over wat tegenzit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Ik vind het vooral gejank.
Valt wel mee. Daar waren wij allemaal namelijk gewoon boerenschooiers onder een leenheer.quote:
Tuurlijk wel als 99% van de mensen er totaal andere denkbeelden op na houden, dan ben je misschien een vreemde eend in de bijt of zelfs raar maar kun je daar daadwerkelijk hinder van ondervinden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is inderdaad simpelweg geen alternatief, het is wat het is. Dus er kan geen goed/slecht zijn.
Nu juist weer minder met de wmo in aantocht.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er word tegenwoordig wel veel te snel diagnoses gesteld bij psychische problemen.
Ook met ADHD terwijl degene die dat bedacht heeft verteld heeft dat dat onzin is
Dat is zonder meer waar. Maar ook dat ligt niet aan een zogenaamde maatschappij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoort ook bij het leven. Klagen over wat tegenzit.
Als dat in je karakter zit, wat doe je er dan aan. Niet iedereen is doorzetter
En de halve wereld denkt dat ze een vreemde eend in de bijt zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk wel als 99% van de mensen er totaal andere denkbeelden op na houden, dan ben je misschien een vreemde eend in de bijt of zelfs raar maar kun je daar daadwerkelijk hinder van ondervinden.
De hele vraag wie of wat uiteindelijk goed dan wel slecht is is totaal niet aan de orde.
Wel als de hele maatschappij je er de hele tijd mee confronteerd. Is het pijnlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is zonder meer waar. Maar ook dat ligt niet aan een zogenaamde maatschappij.
Jajaquote:
Zeker.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
En altijd makkelijker om de schuld ergens anders neer te leggen
Omdat de klachten die jij omschrijft in dsm iv staan omschreven als zijnde depressie hoef jij je daar niet aan te conformeren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een onzin, je komt bij een psycholoog deels omdat je wilt weten wat er aan de hand is. Dan hoort een diagnose erbij
Aan de andere kant ben ik het eens met wat je zegt hoor, daarom zeg ik: ik probeer m'n mindset wel te veranderen
Is vaak genoeg hier hoorquote:
Iedereen denk. niemand denkt dat ze maar een gewoon persoon zijn die totaal niet uniek is lijkt mequote:Op zaterdag 29 november 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En de halve wereld denkt dat ze een vreemde eend in de bijt zijn.
ze maken diagnoses ook maar op basis van wat verhalen die ook redelijk overdreven kunnen worden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat de klachten die jij omschrijft in dsm iv staan omschreven als zijnde depressie hoef jij je daar niet aan te conformeren.
Psychologie is sowieso veel nattevinger werk. Niet te vergelijken met wat 'echte' dokters doen in ziekenhuizen zoals mensen opereren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |