Bepaal ik zelf. Ik wilde het al minderen maar was volgens m'n psych geen verstandig ideequote:Op zaterdag 29 november 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depressie is een rare ziekte, kan altijd weer terugkeren toch.
Moet je altijd bij een shrink blijven lopen
De maatschappij is ook wel kut.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat maakt de maatschappij niet kut. Dat maakt bepaalde karaktereigenschappen van mij kut.
Theoretisch mogelijk ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
Je hersenen zijn redelijk kneedbaar dat zie je ook met verslaving aan drank, zolang jij niet 100% overtuigt bent dat stoppen beste is ga je toch weer drinken.
Zou het met depressie anders zijn die adaptieve vermogens? Gedachtepatronen kun je toch altijd doorbreken?
Je kan natuurlijk altijd tijdje zonder psych gaan om te kijken hoe dat gaat. Daarna kan je altijd nog terugquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf. Ik wilde het al minderen maar was volgens m'n psych geen verstandig idee
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De maatschappij is ook wel kut.
Ligt eraan. Zoveel gradaties met depressiequote:Op zaterdag 29 november 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
Je hersenen zijn redelijk kneedbaar dat zie je ook met verslaving aan drank, zolang jij niet 100% overtuigt bent dat stoppen beste is ga je toch weer drinken.
Zou het met depressie anders zijn die adaptieve vermogens? Gedachtepatronen kun je toch altijd doorbreken?
Zo individualistisch maar toch sociaal gericht.quote:
kutfifaquote:
En je zult het er mee moeten doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo individualistisch maar toch sociaal gericht.
Je doet er zelf aan mee door te janken over een zogenaamde maatschappijquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie fucking veel slachtoffergedrag in topic
Of.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zoveel gradaties met depressie
Simpel dipje komt iedereen vanaf, dit is chronisch.
Alle depressies beginnen met een simpel dipje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zoveel gradaties met depressie
Simpel dipje komt iedereen vanaf, dit is chronisch.
kan je het nog wel kut vinden en erover zeiken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je zult het er mee moeten doen
Dat zijn neutrale observaties ik kan me gewoon totaal niet vinden in het eeuwige materialisme en de constante wedijver naar status in met name de westerse maatschappij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je doet er zelf aan mee door te janken over een zogenaamde maatschappij
Mwah, zeiken over dingen waar je totaal geen vat op hebt is vooral een verspeling van energie.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je het nog wel kut vinden en erover zeiken.
want zeiken is toch best lekker soms
Echt he ben in 2 dagen naar divisie 3 van divisie 1 verlies alles snap er niks van.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kutfifa
verloor vandaag weer twee keer terwijl ik allemaal kansen verneuk en hij alles erin schiet
Je kiest zelf of je je daar door laat beïnvloeden of je er aan mee doet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn neutrale observaties ik kan me gewoon totaal niet vinden in het eeuwige materialisme en de constante wedijver naar status in met name de westerse maatschappij.
Of wil je ontkennen dat dat bestaat?
Het is geen verspilling van je energie als je het zelf lekker vind om te zeiken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, zeiken over dingen waar je totaal geen vat op hebt is vooral een verspeling van energie.
Het is gediagnosticeerdquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Of.
Jij maakt jezelf wijs dat het chronisch is dus zal het er altijd blijven .
Onzin zeg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kiest zelf of je je daar door laat beïnvloeden of je er aan mee doet.
Tja als het puur zeiken is. Als het smoesjes zijn door te doen alsof het jou in de weg zit is dat natuurlijk idioot.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is geen verspilling van je energie als je het zelf lekker vind om te zeiken.
Alsof je die energie perse voor iets anders moet gebruiken omdat je het zelf niet kan oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |