quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:26 schreef Elan het volgende:
Als ik nu beelden kijk van laatste kampioenschap Feyenoord zijn net geen zwart wit foto's hoe sad is dat.
Ik zou mijn levensgeluk maar niet laten afhangen van een voetbalclub.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:26 schreef Elan het volgende:
Als ik nu beelden kijk van laatste kampioenschap Feyenoord zijn net geen zwart wit foto's hoe sad is dat.
Ben ik ook, maar nu wel elk jaar zelfde liedje al heel wat jaren lang.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
[..]
fucked up man maar wees blij dat je nog steeds aan boord bent en niet dood zoals je van plan was
Moet je deze lezen man is topboekje:quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is altijd lastig te scheiden
En daar trek je je dan wat van aan omdat je het zelf relevant vind.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helemaal niets aantrekken van andere mensen is vrijwel onmogelijk. Het meeste kan je wel negeren maar er zijn altijd wel mensen die dicht bij je staan die je kunnen raken.
boekje ligt hier ergens in de kast volgens mijquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je deze lezen man is topboekje:
[ afbeelding ]
Volgens zijn onderzoek is minimaal 70% aangeboren als je alleen al kijkt naar gedrag en verslavingen dan is zoveel te herleiden naar dan wel vader of moeder
Jij als volgevreten verwende jood kunt je daar toch niks bij voorstellen, 4 titels en dan nog klagen ze in Amsterdamquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou mijn levensgeluk maar niet laten afhangen van een voetbalclub.
En al helemaal niet als dat een voetbalclub in Rotterdam-Zuid is![]()
Je kunt jezelf wel trainen hoor maar dan moet je eerst in therapie of zo, heb je cognitieve therapie gehad?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar nu wel elk jaar zelfde liedje al heel wat jaren lang.
En geen idee hoelang ik dat vol hou verder
Je word onbewust toch meegetrokken in die mindset, als je er je hele leven mee opgroeidquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar trek je je dan wat van aan omdat je het zelf relevant vind.
En toch is er maar een persoon die dingen als belangrijk of onbelangrijk kan maken voor zichzelf.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je word onbewust toch meegetrokken in die mindset, als je er je hele leven mee opgroeid
Ja voetbal is toch vermaak. En als je dan 4 seizoenen lang alleen maar tikkie breed en terug ziet en 1 leuke wedstrijd in een seizoen kan ik niet blij zijn omdat dat toevallig een lullig schaaltje oplevert.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij als volgevreten verwende jood kunt je daar toch niks bij voorstellen, 4 titels en dan nog klagen ze in Amsterdam
Ik loop al 6 jaar bij psychologenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt jezelf wel trainen hoor maar dan moet je eerst in therapie of zo, heb je cognitieve therapie gehad?
ik denk trouwens niet dat ik echt totaal geen ambitie heb als ik erover nadenk. Best veel dingen die me best tof lijken maar gewoon aartslui om dat te doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch is er maar een persoon die dingen als belangrijk of onbelangrijk kan maken voor zichzelf.
Helpt dat dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik loop al 6 jaar bij psychologen
Voilà.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik denk trouwens niet dat ik echt totaal geen ambitie heb als ik erover nadenk. Best veel dingen die me best tof lijken maar gewoon aartslui om dat te doen
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik denk trouwens niet dat ik echt totaal geen ambitie heb als ik erover nadenk. Best veel dingen die me best tof lijken maar gewoon aartslui om dat te doen
Jezus manquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik loop al 6 jaar bij psychologen
Deze die ik nu heb wel aardig. Maar toch twijfel ik of ik er ooit vanaf komquote:
Ik geloof ook niet dat iets ooit helemaal weg kan gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze die ik nu heb wel aardig. Maar toch twijfel ik of ik er ooit vanaf kom
Jawel. Maar dat maakt de maatschappij niet kut. Dat maakt bepaalde karaktereigenschappen van mij kut.quote:
Je moet eerst in jezelf geloven en jezelf duidelijke doelen stellen als je al zo denkt kom je er nooit vanaf natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Depressie is een rare ziekte, kan altijd weer terugkeren toch.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die karaktereigenschappen van alle mensen bij elkaar maken die maatschappij. En beinvloeden elkaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat maakt de maatschappij niet kut. Dat maakt bepaalde karaktereigenschappen van mij kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |