Die denken dat mensen het echt uit goedheid en oprechtheid doen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, je verbaast je over de hoeveelheid mensen die dat totaal niet kunnen.
Mindset te veranderen. Voor iemand die chronisch depressief is behoorlijk pittig, maar ik moet het doen, anders kom ik er niet doorheenquote:
Het leven is in de basis gewoon kut met een paar kleine lichtpuntjes die het wel leuk maken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:18 schreef Elan het volgende:
[..]
leven is toch ook kut man wees eerlijk
fucking egoïsten en snitches en geldwolven die deze planeet beheersen.
*zet eddie vedder op
wat is jouw mindset dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mindset te veranderen. Voor iemand die chronisch depressief is behoorlijk pittig, maar ik moet het doen, anders kom ik er niet doorheen
Wat maakt het kut danquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het leven is in de basis gewoon kut met een paar kleine lichtpuntjes die het wel leuk maken.
Niks voor elkaar krijgen, negatief denken, teveel in het verleden hangen, teveel vergelijken met andere mensen.quote:
Sowieso beetje drinken en voetbal kijken maakt leven aangenamer maar veel mensen zijn verrot en samenleving is lachwekkend het is gewoon ieder voor zich.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het leven is in de basis gewoon kut met een paar kleine lichtpuntjes die het wel leuk maken.
Komt dat door je eigen depressiviteit of heb je gewoon een kutjeugd gehad dan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks voor elkaar krijgen, negatief denken, teveel in het verleden hangen, teveel vergelijken met andere mensen.
Slecht zelfbeeld
Maar dat is niet zo makkelijk te veranderen denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks voor elkaar krijgen, negatief denken, teveel in het verleden hangen, teveel vergelijken met andere mensen.
Slecht zelfbeeld
Prestatiemaatschappijquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso beetje drinken en voetbal kijken maakt leven aangenamer maar veel mensen zijn verrot en samenleving is lachwekkend het is gewoon ieder voor zich.
Nee heb een kutjeugd gehad en te laat hulp voor gekregenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt dat door je eigen depressiviteit of heb je gewoon een kutjeugd gehad dan.
Mensen met een negatieve levensopvatting of pessimisten zullen toch nooit veranderen, de rasoptimist ziet overal kansen en dat is aangeboren.
wel als ze je tegenwerken op basis van hun egoquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Dat vind ik het niet kut maken.
Niet toelaten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel als ze je tegenwerken op basis van hun ego
Is eerder aangeleerd denk ik. Als je ouders vrij optimistisch in het leven staan ben je dat zelf ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt dat door je eigen depressiviteit of heb je gewoon een kutjeugd gehad dan.
Mensen met een negatieve levensopvatting of pessimisten zullen toch nooit veranderen, de rasoptimist ziet overal kansen en dat is aangeboren.
fucked up man maar wees blij dat je nog steeds aan boord bent en niet dood zoals je van plan wasquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb een kutjeugd gehad en te laat hulp voor gekregen
quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax verpest mijn leven elke jaar kampioen weer.
ik ga er ook niet in meequote:
tja soms als je wat wil moet je daar doorheenquote:
Lijkt me dan eerder aangeboren, zit in je genen dat zeiken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is eerder aangeleerd denk ik. Als je ouders vrij optimistisch in het leven staan ben je dat zelf ook.
Mijn vader zeikt veel en dat heb ik overgenomen van hem
dat is altijd lastig te scheidenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me dan eerder aangeboren, zit in je genen dat zeiken.
Helemaal niets aantrekken van andere mensen is vrijwel onmogelijk. Het meeste kan je wel negeren maar er zijn altijd wel mensen die dicht bij je staan die je kunnen raken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt, die prestatiemaatschappij valt zo erg mee.
Het enige argument daarvoor is dat mensen je zogenaamd met de nek aankijken als je geen ambitie hebt. Maar dat laat je ook zelf toe, je iets aantrekken van mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |