Nietzsche is dan ook een erg logische filosoof.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het klinkt mij wel logisch in de oren.
Want dat er ooit niks is geweest kan ik me niet voorstellen.
Zeker.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heeft wel interessante theorieën die man
misschien komen daar deja vu's wel vandaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nietzsche is dan ook een erg logische filosoof.
Wel vrij deprimerend.
Die heb ik gewoon zovaak al gehad. Ook hier op fok als ik wat lees of zelf schrijf, dat ik er gewoon echt van overtuigd ben dat ik dit al eerder heb geschreven. Echt bizarquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
misschien komen daar deja vu's wel vandaan
omdat we alles al een keer hebben gedaan
Speel wel met die gedachte ja soms.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jij uit het leven kunnen stappen?
Je klinkt nogal doemdenkerig nu
welke nog meer dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Sterker nog, ik ben het in bepaalde dingen 100% eens met Nietzsche. En dat heb ik met weinig filosofen.
Nee was er benieuwd naar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Speel wel met die gedachte ja soms.
Is allemaal niet wat ik er van verwacht had, jij dan?
ooh ook zo vaak gehad hoor. Ik vind deja vu's echt geweldig, je bent dan helemaal gemindfuckedquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon zovaak al gehad. Ook hier op fok als ik wat lees of zelf schrijf, dat ik er gewoon echt van overtuigd ben dat ik dit al eerder heb geschreven. Echt bizar
Tot slot is er het argument dat het medelijden niet altruïstisch maar egoïstisch is. De medelijdende bevordert met zijn medelijden dus in feite zijn eigen welzijn, zijn eigen behaaglijkheid. Hij is schijnheilig.quote:
Ai fucked up man maar hoezo doemdenkerij dan is redelijk positief toch allemaal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee was er benieuwd naar.
Is over paar weken precies 3 jaar geleden dat ik bijna zm-poging heb gedaan, dus dan krijg je daar weer beetje flashbacks naar enzo
dat klopt sowiesoquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot slot is er het argument dat het medelijden niet altruïstisch maar egoïstisch is. De medelijdende bevordert met zijn medelijden dus in feite zijn eigen welzijn, zijn eigen behaaglijkheid. Hij is schijnheilig.
Zulke dingen.
Alles. Ook al hebben ze het niet door.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat klopt sowieso
mensen doen zoveel op basis van hun ego
Nou.. klinkt allemaal wel vrij pessimistisch hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ai fucked up man maar hoezo doemdenkerij dan is redelijk positief toch allemaal.
Ik probeer er echt rekening mee te houden wanneer mijn ego het overneemt. Helaas neemt mijn ego het soms echt helemaal overquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles. Ook al hebben ze het niet door.
En dat is verder ook niet erg.
Het zou alleen goed zijn dat mensen dat meer erkennen.
Wel deels mee eens ja. Maar ik probeer het anders te zienquote:
eerder realistischquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. klinkt allemaal wel vrij pessimistisch hoor
Iedereen handelt continu vanuit z'n eigen ego. Ook als hij door de maatschappij dingen doet zonder "eigenbelang"quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer er echt rekening mee te houden wanneer mijn ego het overneemt. Helaas neemt mijn ego het soms echt helemaal over
Hoe dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel deels mee eens ja. Maar ik probeer het anders te zien
Dat is wel redelijk makkelijk te herkennen. Vind het altijd wel leuk om dat te observeren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen handelt continu vanuit z'n eigen ego. Ook als hij door de maatschappij dingen doet zonder "eigenbelang"
Tja, je verbaast je over de hoeveelheid mensen die dat totaal niet kunnen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel redelijk makkelijk te herkennen. Vind het altijd wel leuk om dat te observeren.
leven is toch ook kut man wees eerlijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. klinkt allemaal wel vrij pessimistisch hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |