Wat voor aspecten van Boeddhisme geloof je in dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
[..]
voor het eerst in jaren vieren![]()
LAAT MIJ BLIJ ZIJN
Dat is het ook gewoon denk ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dit.
100x liever helemaal niets.
Najaquote:
Zou ik niet erg vinden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon denk ik.
Gewoon klaar, licht uit.
Je ziel blijft toch zelfde bij reïncarnatie.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want je komt terug als iemand anders. Je vult je leven anders in.
Dus een leven waar alles voor de wind gaat lijkt me wel wat
Bij niemand gaat het altijd voor de wind.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, want je komt terug als iemand anders. Je vult je leven anders in.
Dus een leven waar alles voor de wind gaat lijkt me wel wat
geenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor aspecten van Boeddhisme geloof je in dan?
Het milieu waarin je geboren wordt verschilt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziel blijft toch zelfde bij reïncarnatie.
Wat is anders de reïncarnatie-factor
Vrijwel iedereen heeft dezelfde struggle om een doel in het leven te vinden. Rijk, arm, dom, intelligent, machtig, pauper. Om dat nou eindeloos te moeten doen, mwah.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja
overdreven natuurlijk
je wee wat ik bedoel
quote:
Exactly.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan er ook niet over klagen dan, want je bent er dan simpelweg niet meer.
terugkomen als dier en totaal niet hoeven nadenken over wat te doen met je leven kan welquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft dezelfde struggle om een doel in het leven te vinden. Rijk, arm, dom, intelligent, machtig, pauper. Om dat nou eindeloos te moeten doen, mwah.
Haha. Ach maak ik de EO jongerendag ook een keer meequote:Op zaterdag 29 november 2014 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks reìncarneerd fokkie als een extreem conservatieve bijbel belter.
hemel of hel geloof ik echt niet in. Zou ook bizar zijn dat je dan nog eeuwig doorleeft. Geloof ook niet dat het daar dan perfect is. En zelfs op perfectie raak je uitgekeken na een tijdquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
eeuwig leven in de hel of hemel is wel iets meer dan een reïncarnatie, dus mensen die zeggen dat je alle ellende niet nog een keer mee wilt maken!
Er is geen tijdsbesef in de hemel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hemel of hel geloof ik echt niet in. Zou ook bizar zijn dat je dan nog eeuwig doorleeft. Geloof ook niet dat het daar dan perfect is. En zelfs op perfectie raak je uitgekeken na een tijd
leeuw zijn zou echt baas zijn jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij keert terug als Scar in je next leven
Zou jij uit het leven kunnen stappen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij keert terug als Scar in je next leven
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is geen tijdsbesef in de hemel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |