Tijd begon toen ruimte ontstondquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tijd is door de mens bedacht
Geluk zit niet in materiële zaken, wij westerlingen denken dat altijd maar is echt niet zo.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En de kans is altijd veel groter dat je het vele, vele malen slechter treft dan wie dan ook die hier op FOK! kan posten en onderdak heeft en eten en drinken
maar of je het slecht hebt is ook maar relatief. Misschien is een jongen in Afrika die wees is en geen onderdak heeft wel gelukkig met iets kleins terwijl hier rijke tatta's alle materialistische dingen heeft en doodongelukkig isquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En de kans is altijd veel groter dat je het vele, vele malen slechter treft dan wie dan ook die hier op FOK! kan posten en onderdak heeft en eten en drinken
Als je je kindertijd doorkomt zag laatst nog 2 mannetjes leeuwen (welpjes) doodgebeten worden door een of andere asociale kutvader.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
leeuw zijn zou echt baas zijn ja
beetje luieren, bitches vangen vlees en jij mag dat als eerste kanen.
kloptquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tijd is door de mens bedacht
Tuurlijk heeft dat wel een beginquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
klopt
tijd bestaat niet
daarom heeft het universum ook geen begin of eind denk ik
mannetjes die een leider uitschakelen bij andere pride doden de cubs van die leeuw ja. Puur om geen bastaarden te hebben lopen daar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je je kindertijd doorkomt zag laatst nog 2 mannetjes leeuwen (welpjes) doodgebeten worden door een of andere asociale kutvader.
Leg mij dat eens logisch uit.quote:
En daarvoor?quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Het universum begon met de big bang en zal eindigen wanneer het weer implodeert
Daarvoor weten we het nog niet.quote:
Misschien is er daarvoor wel een exacte herhaling geweest.quote:
de big bang is ook ergens begonnenquote:Op zaterdag 29 november 2014 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Het universum begon met de big bang en zal eindigen wanneer het weer implodeert
Dat denk ik ja. Een universum dat een soort cirkel is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien is er daarvoor wel een exacte herhaling geweest.
Maar zeggen dat er een begin is kun je ook niet weten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar of je nou Christen, Moslim of atheist bent. Dat weet je toch nooit en zul je nooit weten dus. Heeft geen zin om te speculeren daarover
Nietzsche dacht dat ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Een universum dat een soort cirkel is.
Misschien als we dood gaan dat we in een bioscoopstoel belanden en na ons levensoverzicht filmpje een uitleg krijgen met het ware verhaal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar of je nou Christen, Moslim of atheist bent. Dat weet je toch nooit en zul je nooit weten dus. Heeft geen zin om te speculeren daarover
Klopt. Het is maar wat je gelooft.quote:Op zaterdag 29 november 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar zeggen dat er een begin is kun je ook niet weten.
Het klinkt mij wel logisch in de oren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |