Een vrouw "van klasse" draagt gewoon lekker wat ze zelf wil.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Een vrouw van klasse laat zich natuurlijk niet of zelden met sneakers zien
Joggingbroek en croccs.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een vrouw "van klasse" draagt gewoon lekker wat ze zelf wil.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een vrouw "van klasse" draagt gewoon lekker wat ze zelf wil.
Zijn wel geile dames volgens fyliequote:Op zaterdag 29 november 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
meisjes die fylax hebben gefapt
Dat lijkt mij een goede instelling. Ik heb overigens geen idee wat Utopia is? Een reality programma, denk ik?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand die Utopia volgt nemen wij bij voorbaat al niet serieus
rond de 16 jaar ?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor leeftijd bedoel jij hier trouwens mee?
en als je in een straal van 10 meter van hun komt word je opgepaktquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn wel geile dames volgens fylie
Maar die liggen zich snachts te verlekkeren aan een nicht als Ferry Doedens, heb je niks aan
Ja leuk hè. Lang niet gesproken ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:41 schreef GGMM het volgende:
Ja, prima.Leuk dat je weer terug bent!!
Ja zoiets, jij kijkt er naar ik nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goede instelling. Ik heb overigens geen idee wat Utopia is? Een reality programma, denk ik?
Ik heb een UI voor Yvonne gemaakt, en die heeft ze een tijdje gebruikt, ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt toch de UI van Yvonne gemaakt?
Dan ben je als meisje al vaak uit de puberteit hoorquote:
Ik heb geen aangesloten TV abbo, maar doe je ding.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zoiets, jij kijkt er naar ik niet
jajaquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je als meisje al vaak uit de puberteit hoor
Wel een internet-streamquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen aangesloten TV abbo, maar doe je ding.
Baasquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een UI voor Yvonne gemaakt, en die heeft ze een tijdje gebruikt, ja.
?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas![]()
Zoiets zou JR nooit voor elkaar krijgen met al zijn artistieke beperktheid
Ik ben nooit vijandig. (behalve tegen jou)quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit man gelijk weer zo vijandig je lijkt GGMM wel.
genoeg meisjes van die leeftijd die nog steeds puberaal doenquote:
Hoezo? Ik zie René er ook wel voor aan dat hij Utopia fanatiek volgtquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit man gelijk weer zo vijandig je lijkt GGMM wel.
Nog steeds geen idee wat de naam van het programma zou moeten zijn? Ik hang voornamelijk op giantbomb.com?quote:
Het hele Feyenoordtopic haat jou man.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nooit vijandig. (behalve tegen jou)
Nou al weer zwanger?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Princess Kate ziet er nog niet erg zwanger uit
Die staat de hele dag te WiiU'en met twaalfjarigen als hij niet ergens topics aan het verzieken is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie René er ook wel voor aan dat hij Utopia fanatiek volgt
Danny als zwarte pietquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder Danny dan zou maken als aap huehue
Ik vind yvonne tof.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Bitches hier haten op Yvonne?
Y'all bitches better recognize
Ik ken Yvonne niet echt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Bitches hier haten op Yvonne?
Y'all bitches better recognize
ik weet wel wie yvonne is maar zie haar te weinig om een mening te vormen over haarquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik gok maar even dat je nieuw bent en mannelijk.
Dus je wil rebelleren?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik weet wel wie yvonne is maar zie haar te weinig om een mening te vormen over haar
verkocht waarschijnlijk hemelse donerquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
JR, ik zag laatst dat je je ergerde dat Jezus als blank werd afgebeeld.
Zo had hij er vermoedelijk ongeveer uitgezien
[ afbeelding ]
sterke baard welquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
verkocht waarschijnlijk hemelse doner
Arbeidersleefquote:
er zijn ergere dingen om te doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet nog dingen bedenken om in london te doen
valt wel meequote:Op zaterdag 29 november 2014 03:55 schreef Elan het volgende:
[..]
chiller
kon altijd wel lachen om je
nu ben je pretentieus beetje
nee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:56 schreef Elan het volgende:
zou tjacka op wzv postten laten we het ggmm vragen
voelt zich te goed voor onsquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom is tjacka er nooit meer
hij vindt er niks meer aan kan hem wel begrijpenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom is tjacka er nooit meer
ja maar ook openhartiger nu ben je wat saaier wel veel beter voor jezelf natuurlijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:56 schreef Insomnia_ het volgende:
en ik was juist 1000x narcistischer toen ik nog flink dronk elan
Mwah, dat eerste durf ik wel sterk te betwijfelen. Alleen bepaalde dingen laat ik iets meer in het midden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:58 schreef Elan het volgende:
[..]
ja maar ook openhartiger nu ben je wat saaier wel veel beter voor jezelf natuurlijk
dus snap wel
hij haatte feyenoord pas echt elke klassieker door hem meerdere mensen verbannenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jammer
ik moest altijd wel om hem lachen.
FOK! is ook erg dood de laatste tijd. Kan me nog herinneren dat er bij de VBL SC zo'n 10 topics per dag doorgingen minimaal. Nu 1tje in 3 dagenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:57 schreef Elan het volgende:
[..]
hij vindt er niks meer aan kan hem wel begrijpen
door die tweede zin bevestig je gewoonquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, dat eerste durf ik wel sterk te betwijfelen. Alleen bepaalde dingen laat ik iets meer in het midden.
Nee, over de hele linie ben ik openhartiger. Alleen details laat ik in het middenquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:59 schreef Elan het volgende:
[..]
door die tweede zin bevestig je gewoon
als hmf daartussen zat vind ik dat helemaal mooiquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:58 schreef Elan het volgende:
[..]
hij haatte feyenoord pas echt elke klassieker door hem meerdere mensen verbannen
echt he gelukkig vandaag wel weer wat meer nu inso er weer isquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! is ook erg dood de laatste tijd. Kan me nog herinneren dat er bij de VBL SC zo'n 10 topics per dag doorgingen minimaal. Nu 1tje in 3 dagen
Hier ook hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! is ook erg dood de laatste tijd. Kan me nog herinneren dat er bij de VBL SC zo'n 10 topics per dag doorgingen minimaal. Nu 1tje in 3 dagen
openhartigheid zit hem juist in de detailsquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, over de hele linie ben ik openhartiger. Alleen details laat ik in het midden
Tja, daar heb je een puntquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:00 schreef Elan het volgende:
[..]
openhartigheid zit hem juist in de details
maar meeste die hier in de zomer posten zijn nu in allemaal andere sc'squote:Op zaterdag 29 november 2014 04:00 schreef Elan het volgende:
[..]
echt he gelukkig vandaag wel weer wat meer nu inso er weer is
quote:Op zaterdag 29 november 2014 04:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absurde quiz heeft SC vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |