?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Baas![]()
Zoiets zou JR nooit voor elkaar krijgen met al zijn artistieke beperktheid
Ik ben nooit vijandig. (behalve tegen jou)quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit man gelijk weer zo vijandig je lijkt GGMM wel.
genoeg meisjes van die leeftijd die nog steeds puberaal doenquote:
Hoezo? Ik zie René er ook wel voor aan dat hij Utopia fanatiek volgtquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit man gelijk weer zo vijandig je lijkt GGMM wel.
Nog steeds geen idee wat de naam van het programma zou moeten zijn? Ik hang voornamelijk op giantbomb.com?quote:
Het hele Feyenoordtopic haat jou man.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nooit vijandig. (behalve tegen jou)
Nou al weer zwanger?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Princess Kate ziet er nog niet erg zwanger uit
Die staat de hele dag te WiiU'en met twaalfjarigen als hij niet ergens topics aan het verzieken is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie René er ook wel voor aan dat hij Utopia fanatiek volgt
Danny als zwarte pietquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder Danny dan zou maken als aap huehue
Ik vind yvonne tof.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Bitches hier haten op Yvonne?
Y'all bitches better recognize
Ik ken Yvonne niet echt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Bitches hier haten op Yvonne?
Y'all bitches better recognize
ik weet wel wie yvonne is maar zie haar te weinig om een mening te vormen over haarquote:Op zaterdag 29 november 2014 03:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik gok maar even dat je nieuw bent en mannelijk.
Dus je wil rebelleren?quote:Op zaterdag 29 november 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik weet wel wie yvonne is maar zie haar te weinig om een mening te vormen over haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |