Ja maar weet nou niet of dat een hoax is of niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sperma wordt er te warm van. Zou op lange termijn tot onvruchtbaarheid kunnen leiden.
Hèhè. Nou kans zit er altijd in natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij weet al wat zijn kinderwens is.
Ik heb geen dure kroon hoor.. was ik even vergeten te zeggen. Dit is een goedkopere versie ofzo. Heb ooit met mijn tanden een flugelflesje open gedraaid. Deed ik vroeger ook, ging altijd goed maar mijn gebit vond het nu niet zo leuk meer haha. Allemaal kleine stukjes tand in mijn mond *oeps*quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kronen zijn idd schreeuwend duur honderdje of 5 ben je zomaar kwijt.
Wel vaag dat je zo'n slecht gebit hebt voor een relatief jong iemand, kronen zijn meestal meer iets voor oude mannetjes zoals ikzelf of ouder
Korte termijn ook, ja. Maar als je dus iedere avond met je laptop op schoot zou zitten, of zoiets. Is al een tijd geleden dat ik het gelezen heb.quote:
Mijn hartje zwelt een beetje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar we gaan niet samen koken, dat bewaar ik voor jou
We gaan allemaal doodquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar weet nou niet of dat een hoax is of niet.
Mobiel naast je tijdens het slapen zou ook tot kanker kunnen leiden
Waar ging dat over?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter niet op die toer hadden alweer mot gisteren/vannacht
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Maar ik kan het niet luisteren, neeeeeeee
Ik kijk wel haha, misschien een van m'n chickies als ze opnemenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd stel ons niet teleur ga je nog mensen bellen?
Blijf je nou echt doorgaan ja?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ging dat over?
Sommige figuren blijken wel vaak ruzie te hebben.
Lastig verhaal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ging dat over?
Sommige figuren blijken wel vaak ruzie te hebben.
Ik wil graag My Heart Will Go On van Celine Dionquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:42 schreef Fylax het volgende:
Johannes moet ik speciaal voor jou vanavond een liedje draaien?
Nou met die pillen voor veroudering kunnen we straks wel 120 wordenquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Korte termijn ook, ja. Maar als je dus iedere avond met je laptop op schoot zou zitten, of zoiets. Is al een tijd geleden dat ik het gelezen heb.
[..]
Mijn hartje zwelt een beetje.
[..]
We gaan allemaal dood
Daarom ben ik ook niet boos op hem, maar teleurgesteld.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Lastig verhaal.
Maar blijkbaar was Fokkie is depressief geen wonder dat hij Jessica Alba niet kon waarderen, iemand die gezond van geest zou zijn doet zulke uitspraken natuurlijk niet
quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou met die pillen voor veroudering kunnen we straks wel 120 worden
Ai..quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarom ben ik ook niet boos op hem, maar teleurgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |