Beta alertquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Vrouw van mijn dromen, hopelijk gaat die film happy end krijgen anders zelfmoord dit dat
Belgenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je die belg eerst maar dumpen he
Maar als je dat doet, wie is dan lekkerder?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Het antwoord was in eerste instantie 'nee'. Dus ik vergelijk niet met mezelf.
Leen me keer je jetpack danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beta alert
Komop Elan, wijven komen naar jou niet andersom
Heb godverdomme met decibel vier lekkere vrouwen en een shitload lelijke af moeten wijzen
Gewoon laten zien dat vrouwen je geen kanker interesseren, kommen ze vanzelf jatog onniedan juist.
hij date met een belg erg hequote:
Goeie trips krijg je wel door LSD merk ik wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beta alert
Komop Elan, wijven komen naar jou niet andersom
Heb godverdomme met decibel vier lekkere vrouwen en een shitload lelijke af moeten wijzen
Gewoon laten zien dat vrouwen je geen kanker interesseren, kommen ze vanzelf jatog onniedan juist.
Mensen die belgen daten zijn per definitie hopeloosquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
hij date met een belg erg he
vertel dat hij dat niet moet doen
Wel een lastige vraag, want je kijkt niet echt zo naar jezelf. Ik zou lesbisch worden voor Snow, maar ik kom zelf ook geen aandacht te kort.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar als je dat doet, wie is dan lekkerder?
Ze is alleen niet blond. Dat is wel een minpunt.quote:
Noem jij Don nu hopeloosquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die belgen daten zijn per definitie hopeloos
Even serieus, de enige factor waarop ik een wijf mijn vriendin maak is of ze der bek kan houden en de spaarzame momenten dat ze der muil opent er tenminste niet iets verschrikkelijks uit komt
Kansloze missie met belgen
neuken en dumpen dus
Heb je genoten van het voetbal Stijn?quote:
je ziet het elanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die belgen daten zijn per definitie hopeloos
Even serieus, de enige factor waarop ik een wijf mijn vriendin maak is of ze der bek kan houden en de spaarzame momenten dat ze der muil opent er tenminste niet iets verschrikkelijks uit komt
Kansloze missie met belgen
neuken en dumpen dus
Immers mistte weer een kansquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je genoten van het voetbal Stijn?
dat zijn negers bvb al tochquote:
Immers vond dat tegenstander geen kans had gehadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Immers mistte weer een kans
Relatie via FOK! is ook kut tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
je ziet het elan
je grote voorbeeld raadt het je ook al af
Immers heeft zijn eigen voetbalschool, dat is nog veel lachwekkender.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Immers vond dat tegenstander geen kans had gehad![]()
Ik heb me uitstekend vermaakt met de wedstrijd PEC Zwolle v Sparta Praag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je genoten van het voetbal Stijn?
Niemand is perfectquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is alleen niet blond. Dat is wel een minpunt.
Dan moet je even wachten tot ik deze zat ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |