Ik heb nooit DGK gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LOOP MAAR WEER WEG
Ik vind HMF een beetje op Huub lijken uit DGK
Kan je nu niet alvast wat stoom afblazen door te gaan fietsen ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga ik zo doen, als ik wat anders te doen heb
Dat is zo 2012quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt een postid tegen de 4 ton aan joh mongool, jij hebt totaal geen idee hoe het oldskool FOK is waar alles kon
Jij bent meer FOK 8.0 ofzo
omdat ik niet welkom ben ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is je probleem. Geen alimentatie en niet op bezoek gaan. 'Nooit geld'Echt waar hoor. Vaders zoals jij bahbahbah
[..]
Ahw. Wat zonde.
Moet je eens wat filmpjes kijken op youtube zo. lachen manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit DGK gezien.
[..]
Kan je nu niet alvast wat stoom afblazen door te gaan fietsen ofzo
Wow ik las deze zin heel vlug toen kwam het over als een extreem harde dis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn broertje van 14 gebruikt niet woorden die jij gebruikt in een zinsopbouw van iemand met taalkundig beter inzicht dus denk wel iets ouder
moet nog zoveel kijken manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eens wat filmpjes kijken op youtube zo. lachen man
Ga jij lekker weg irritante bloedzuiger.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker weer weg
Wat doe je hier danquote:
Kan nu ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
Nou post dat tyfustopic vol dan ken ik weg
NSB IS OKE OLE OLEquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij lekker weg irritante bloedzuiger.
Durf te wedden dat je alweer 40 - 45 TR's gemaakt hebt gedurende deze sessie alleen al
nee bedoelde het toch juist positiefquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow ik las deze zin heel vlug toen kwam het over als een extreem harde dis.
Misschien kunnen je broertje en ik vrienden worden dan, samen Fifa spelen en zo
Deze man weetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt een postid tegen de 4 ton aan joh mongool, jij hebt totaal geen idee hoe het oldskool FOK is waar alles kon
Jij bent meer FOK 8.0 ofzo
Nee joh Elan, we kunnen zo wel weer normaal met elkaar praten als de rust is teruggekeerdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij lekker weg irritante bloedzuiger.
Durf te wedden dat je alweer 40 - 45 TR's gemaakt hebt gedurende deze sessie alleen al
Je moet per se weg als het topic vol is?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
Nou post dat tyfustopic vol dan ken ik weg
gezellig hoorquote:
Die hele docu van hem is geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |