Geweldige serie.quote:Op zondag 11 december 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh oké
Ik heb Westworld gedownload, morgen maar aan beginnen.
De media is nu wel behoorlijk kritisch op d`r nu ze politiek in is gegaan.quote:Op zondag 11 december 2016 02:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Sylvana hype is mede mogelijk gemaakt door DWDD
Zonder DWDD was Sylvana Simons gewoon nog die ex vj van vroeger waar niemand nooit meer aan dacht.
Ik kijk soms daar rond of ik een interessant nieuwsbericht zie als ik me verveel, maar ik zag dit soort reacties al een tijdje dus moest ik even reageren.quote:Op zondag 11 december 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat je dat allemaal onzin vond
Nadat ze dr eerst een podium geven waar je u tegen zegt.quote:Op zondag 11 december 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
De media is nu wel behoorlijk kritisch op d`r nu ze politiek in is gegaan.
Idem.quote:Op zondag 11 december 2016 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
is fok kapot? kon geen nieuwe openen.
Dat is wel waar ja. Beetje kromquote:Op zondag 11 december 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nadat ze dr eerst een podium geven waar je u tegen zegt.
Ik ook niet.quote:Op zondag 11 december 2016 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
is fok kapot? kon geen nieuwe openen.
Haar laatste mediaoptreden dat ik zag haalde ze trump quotes aan die niet bestonden.quote:
Maar dwdd gaf haar eerst een groot podium om te praten over dat zwarte piet gebeuren.quote:Op zondag 11 december 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De media is nu wel behoorlijk kritisch op d`r nu ze politiek in is gegaan.
Zag haar laatst bij Pauw nadat ze bedreigd was en daar was niks mis mee overigens. Goed mediaoptreden
Het is vooral heel veel slachtoffer ja, maar toen bij Pauw dacht ik wel van ja: In de kern heb je wel gewoon een punt. Jammer dat je het zo brengtquote:Op zondag 11 december 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haar laatste mediaoptreden dat ik zag haalde ze trump quotes aan die niet bestonden.
Sindsdien heb ik besloten haar gewoon niet meer enkele aandacht te geven
en net zo polariserend als welke andere partij ook.quote:Op zondag 11 december 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral heel veel slachtoffer ja, maar toen bij Pauw dacht ik wel van ja: In de kern heb je wel gewoon een punt. Jammer dat je het zo brengt
Ach, zijn wel meer mensen die overal een podium krijgen. Prem bijvquote:Op zondag 11 december 2016 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dwdd gaf haar eerst een groot podium om te praten over dat zwarte piet gebeuren.
Bovendien meeste tafelgasten daar waren al lang weer anoniem en vergeten als ze daar niet mochten aanschuiven.
Dat zei Wilfred ook tegen haarquote:Op zondag 11 december 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral heel veel slachtoffer ja, maar toen bij Pauw dacht ik wel van ja: In de kern heb je wel gewoon een punt. Jammer dat je het zo brengt
Jammer dat zij de oudejaarsconference gaat doen, had liever dat ze een leukere hadden gekozen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Claudia De Brij met dat kut nummer van der in de top 10 van de top 2000 vorig jaar kwam ook door de vara. Uit protest heb ik dit jaar op zanger Rinus gestemd.
Dat zag ik ook ja, ben het ook wel met hem eens. Als ze het op een hele andere toon had gebracht had ze op meer acceptatie kunenn rekenen van velenquote:Op zondag 11 december 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zei Wilfred ook tegen haar
Maar zulke mensen vinden dat hoe dan ook respect moeten krijgen, hoe treurig ze iets ook brengen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja, ben het ook wel met hem eens. Als ze het op een hele andere toon had gebracht had ze op meer acceptatie kunenn rekenen van velen
Ik heb een uitzending van Pauw met haar gezien waarbij ze onzin vertelde over Trump waar Pauw haar later op terechtwees.quote:Op zondag 11 december 2016 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kijk je zoiets serieus?quote:Op zondag 11 december 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat zij de oudejaarsconference gaat doen, had liever dat ze een leukere hadden gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |