Hmhm ja precies, nou ja goed. DENK is over 2 jaar toch alweer verleden tijd, is allemaal niet zo kwalijkquote:Op zondag 11 december 2016 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar zulke mensen vinden dat hoe dan ook respect moeten krijgen, hoe treurig ze iets ook brengen.
Het is wel kwalijk, want het zorgt daadwerkelijk voor meer polarisatie.quote:Op zondag 11 december 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmhm ja precies, nou ja goed. DENK is over 2 jaar toch alweer verleden tijd, is allemaal niet zo kwalijk
Moet je die uitzending ook maar kijken de dag waarop ze bedreigd is. En dan gewoon objectief naar haar verhaal luisteren.quote:Op zondag 11 december 2016 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb een uitzending van Pauw met haar gezien waarbij ze onzin vertelde over Trump waar Pauw haar later op terechtwees.
Zonder dwdd was ook zij al lang die vergeten 3fm dj geweest.quote:Op zondag 11 december 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat zij de oudejaarsconference gaat doen, had liever dat ze een leukere hadden gekozen.
dat was een mooi stukjequote:Op zondag 11 december 2016 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb een uitzending van Pauw met haar gezien waarbij ze onzin vertelde over Trump waar Pauw haar later op terechtwees.
Ze zullen toch nooit invloed in de kamer gaan hebben. Gewoon een splinterpartij die het niet gaat redden, zoals zovelenquote:Op zondag 11 december 2016 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wel kwalijk, want het zorgt daadwerkelijk voor meer polarisatie.
Mensen slaan nu eenmaal vaak graag door in hun opvattingen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja, ben het ook wel met hem eens. Als ze het op een hele andere toon had gebracht had ze op meer acceptatie kunenn rekenen van velen
Die heb ik inderdaad niet gezien ik weet wel dat ze eerst tegen de beveiliging van Wilders was om vervolgens zelf om beveiliging te vragen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je die uitzending ook maar kijken de dag waarop ze bedreigd is. En dan gewoon objectief naar haar verhaal luisteren.
Wel veel aandacht voor een splinterpartij.quote:Op zondag 11 december 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zullen toch nooit invloed in de kamer gaan hebben. Gewoon een splinterpartij die het niet gaat redden, zoals zovelen
DWDD kijk ik gelukkig niet meer naar.quote:Op zondag 11 december 2016 02:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonder dwdd was ook zij al lang die vergeten 3fm dj geweest.
Freek Vonk had niemand van gehoord zonder dwdd.quote:Op zondag 11 december 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DWDD kijk ik gelukkig niet meer naar.
Zware aids
Freek de jongequote:Op zondag 11 december 2016 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als het met leuke cabaretiers is ja. Zoals Youp van 't Hek of Herman Finkersgod.
Ach zulke simpele dingen? Kom op manquote:Op zondag 11 december 2016 02:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat is net zo iets als Hillary Clinton die eerst anti homo huwelijk en een paar jaar later pro homo huwelijk is.
Als je telkens mensen van hetzelfde kliekje blijft uitnodigen worden ze vanzelf bekend ja.quote:Op zondag 11 december 2016 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Freek Vonk had niemand van gehoord zonder dwdd.
Philippe Geubels had ook nooit shows in Nederland kunnen doen zonder dwdd.
Ik kijk echt bijna nooit naar Pauw .quote:Op zondag 11 december 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach zulke simpele dingen? Kom op man![]()
Dat is net als die Pegidahoer bij Pauw die alleen maar het woordje demoniseren in haar mond kon nemen terwijl ze een podium kreeg om eens te laten zien dat het niet alleen maar tokkies waren die Wilders aanhingen
Halina Rijnquote:
Van de week nog een dikke negerin die dacht dat ze Anita Franklin was.quote:Op zondag 11 december 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Of die kutmuziek die Matthijs per definitie WERELDS vind.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |