Ik ben tegenwoordig (laatste week niet), bezig met mijn Russisch lezen te verbeteren.quote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik al moeite mee natuurlijkMaar ik wil mijn lezen wel echt versnellen ja
Dat is echt uitmelkerij om uit te brengen omdat mensen het toch wel kopen jaquote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scripts zijn ook zo kut om te lezen
Daar komt ook een film van toch ? er komen nog films van die kerel uit beasts en van harry potter toch?quote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is een script voor een toneelstuk
Al valt de schrijfstijl nog wel aan te wennen maar het verhaal is gewoon pure kanker. Met je Voldemort-Day
Ik denk niet dat ze daar ooit een film van gaan maken gezien de negatieve reacties op het script.quote:Op zondag 11 december 2016 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar komt ook een film van toch ? er komen nog films van die kerel uit beasts en van harry potter toch?
toffe gozer was dat welquote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij moet dat boek van Isa Hoes over Kamerling eens lezen.
Eigenlijk ook wel jammer dat ze van die andere meerde films gaan maken.quote:Op zondag 11 december 2016 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar ooit een film van gaan maken gezien de negatieve reacties op het script.
Ik ben bezig met wereldliteratuur sinds tijdje, dus daar wil ik eerst alle classics wel van gelezen hebben, wordt ook wel beetje het doel in 2017, tussen normale fiction door danquote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij moet dat boek van Isa Hoes over Kamerling eens lezen.
Productiviteit ook een stuk omlaag zekerquote:Op zondag 11 december 2016 03:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen thuis laatste dagen en ritme naar de klote.
Antigenot.
Kan je pas zeggen als die andere films uit zijn, om te weten wat het grote verhaal is. Ik ben wel benieuwd naar een jonge Dumbledore en hoop dat we een jonge Tom Riddle gaan zien (dit vooral)quote:Op zondag 11 december 2016 03:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel jammer dat ze van die andere meerde films gaan maken.
Die Beast film was prima als stand alone film.
Ben hele dag in ziekenhuis, pff pff.quote:Op zondag 11 december 2016 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Productiviteit ook een stuk omlaag zeker
ja en nee, Al is die Isa ook een beetje een naar mens. Doe mij haar nichtje maar.quote:
Misschien moet ik dat ook maar eens lezenquote:Op zondag 11 december 2016 03:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben bezig met wereldliteratuur sinds tijdje, dus daar wil ik eerst alle classics wel van gelezen hebben, wordt ook wel beetje het doel in 2017, tussen normale fiction door dan
Maar dan draait het puur om fan service.quote:Op zondag 11 december 2016 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je pas zeggen als die andere films uit zijn, om te weten wat het grote verhaal is. Ik ben wel benieuwd naar een jonge Dumbledore en hoop dat we een jonge Tom Riddle gaan zien (dit vooral)
Moet je dat doen hequote:Op zondag 11 december 2016 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar eens lezen
https://www.goodreads.com/book/show/49552.The_Strangerquote:Op zondag 11 december 2016 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar dan gewoon in een fijne stoel bij je eigen ruime boekenkast met open haardje aan. Niks mis mee
Dumbledore komt sowieso omdat hij vrij belangrijk is in het verhaal met Grindelwald. En van Tom Riddle kan het ook zo zijn dat een leraar iets zegt als "Tom je bent je boeken vergeten".quote:Op zondag 11 december 2016 03:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dan draait het puur om fan service.
Hoelang denk je dat ze er nog moet blijven?quote:Op zondag 11 december 2016 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben hele dag in ziekenhuis, pff pff.
Krijg ik dan Shutter Island achtige paniekaanvallen?quote:Op zondag 11 december 2016 03:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://www.goodreads.com/book/show/49552.The_Stranger
Dit vind jij leuk
Nee hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 03:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg ik dan Shutter Island achtige paniekaanvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |