Badr maakt wel een kans ja.quote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef Crip het volgende:
[..]
rico hoe die keek toen hij had gewonnen, meteen zo slijmen bij badr iedereen vond rico de bitchboy met geluk en hij wist 't
Wat voor wijntje?quote:Op zondag 11 december 2016 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
heb maar een wijntje genomen ook al ben ik ziek
Volg jij dat domme vechtgebeuren ook zosk?quote:
Alleen deze.quote:Op zondag 11 december 2016 00:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volg jij dat domme vechtgebeuren ook zosk?
shiraz pinotagequote:Op zondag 11 december 2016 00:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat voor wijntje?
[..]
Volg jij dat domme vechtgebeuren ook zosk?
Ik heb wel gezien dat ze de spierballen gingen spannen om daarna elkaar heel boos aan te kijkenquote:
Opmerkelijke blend. Pinotage heb ik volgens mij nooit eerder samen gezien met shiraz.quote:
is uit zuid afrika he. Die negers doen wel vaker rare dingenquote:Op zondag 11 december 2016 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Opmerkelijke blend. Pinotage heb ik volgens mij nooit eerder samen gezien met shiraz.
gaat hij hem net zo upfucken als vanavond?quote:Op zondag 11 december 2016 01:02 schreef Crip het volgende:
Moest lachen toen Rico wilde wegsneaken en badr hem terug riep om te zeggen dat hij hem volgend jaar helemaal ging upfucken
quote:Op zondag 11 december 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat hij hem net zo upfucken als vanavond?
Oinotage is een echt Zuid-Afrikaanse druivensoort ja. Maar heb het nog nooit gezien samen met shiraz. Die doet het namelijk prima met Chileense malbec, beiden vrij stevige wijnen. Pinotage is toch wat zachter en licht romig. Wist niet dat het samen zou gaan. Toch eens zoeken naar die blend.quote:Op zondag 11 december 2016 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is uit zuid afrika he. Die negers doen wel vaker rare dingen
Er gebeuren soms wel vreemde dingen bij stare downs ja.quote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat ze de spierballen gingen spannen om daarna elkaar heel boos aan te kijken.
Duurde wel even, hoopte dat een van de twee zijn tong uit zijn mond zou steken om zo'n 'pfrrttt'-geluidje te maken.
gewoon bij albert heijnquote:Op zondag 11 december 2016 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oinotage is een echt Zuid-Afrikaanse druivensoort ja. Maar heb het nog nooit gezien samen met shiraz. Die doet het namelijk prima met Chileense malbec, beiden vrij stevige wijnen. Pinotage is toch wat zachter en licht romig. Wist niet dat het samen zou gaan. Toch eens zoeken naar die blend.
Aha. Ik heb serieus nog nooit van shiraz pinotage gehoord.quote:
deze https://www.ah.nl/product(...)moed-shiraz-pinotagequote:Op zondag 11 december 2016 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Ik heb serieus nog nooit van shiraz pinotage gehoord.
Mmm. Krijg nou de pest. Van de week eens een flesje meenemen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deze https://www.ah.nl/product(...)moed-shiraz-pinotage
Ja.quote:Op zondag 11 december 2016 01:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
al die cafeïne zo nu om 01:11 nog?
quote:Op zondag 11 december 2016 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
KLB / Wilders die Rico niet feliciteert
gaat lekker weer
Etto.quote:Op zondag 11 december 2016 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt een broeinest van racisten geworden hier.
Zit al een tijdje allerlei onzin weg te halen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
KLB / Wilders die Rico niet feliciteert
gaat lekker weer
Ja, schiet lekker op zoquote:Op zondag 11 december 2016 01:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit al een tijdje allerlei onzin weg te halen.
Jawel jawel rustig en zoquote:
Ik doe niet aan leuke dingenquote:Op zondag 11 december 2016 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gedaan dit weekend?
Wel geheel in de lijn van de gevechten. Met wat gevoel voor ironie kun je er nog om lachen ook.quote:Op zondag 11 december 2016 01:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, schiet lekker op zo
[..]
Jawel jawel rustig en zo
quote:
Ik welquote:Op zondag 11 december 2016 01:25 schreef hugecooll het volgende:
Kom alleen niet echt aan gamen toe met al dit gekut
Uhm demonstratie gedaan voor een eerlijk kinderpardon en vanavond verjaardag.quote:Op zondag 11 december 2016 01:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meestal vragen mensen dat als ze willen vertellen wat zij zoal hebben gedaan, dus wat heb jij voor leuks gedaan dan?
Nog gearresteerd of niet?quote:Op zondag 11 december 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm demonstratie gedaan voor een eerlijk kinderpardon en vanavond verjaardag.
Wat houdt dat in? niet je eigen verjaardag toch?quote:Op zondag 11 december 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm demonstratie gedaan voor een eerlijk kinderpardon
Ja, maar ik keek nog even een seriequote:
Nee was super rustige demonstratie. Ik ga niet naar demo's waar kans is dat ik opgepakt ga worden.quote:
Demonstreren? En nee van iemand anders.quote:Op zondag 11 december 2016 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? niet je eigen verjaardag toch?
Nee, hetgeen waarvoor je demonstreerde uiteraardquote:Op zondag 11 december 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee was super rustige demonstratie. Ik ga niet naar demo's waar kans is dat ik opgepakt ga worden.Ben een mietje.
[..]
Demonstreren? En nee van iemand anders.
quote:Op zondag 11 december 2016 01:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, hetgeen waarvoor je demonstreerde uiteraard
Veel kinderen krijgen dit niet en moeten alsnog terug, ondanks dat ze hier in NL zijn opgegroeid en alleen maar de Nederlandse taal kennen etc.quote:algemeen geldende pardonregeling voor kinderen die weliswaar als asielzoeker te boek staan, maar die, omdat zij in Nederland geboren en-of opgegroeid zijn, alsnog een verblijfsstatus krijgen; algemeen pardon voor asielkinderen
Veel leuker om hier te blijven hangen, slapen kan altijd nog.quote:
Ah ja, ik denk daar een beetje dubbel overquote:Op zondag 11 december 2016 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Veel kinderen krijgen dit niet en moeten alsnog terug, ondanks dat ze hier in NL zijn opgegroeid en alleen maar de Nederlandse taal kennen etc.
Aha. Nou ja, je bent wat dat betreft al een iets minder mietje dan ik, want ik heb het nooit gedurfd om naar een demonstratie te gaan.quote:Op zondag 11 december 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee was super rustige demonstratie. Ik ga niet naar demo's waar kans is dat ik opgepakt ga worden.Ben een mietje.
Dit was ook pas de 2de keer hoor dat ik mee ben gegaan.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, je bent wat dat betreft al een iets minder mietje dan ik, want ik heb het nooit gedurfd om naar een demonstratie te gaan.
Dat mag.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah ja, ik denk daar een beetje dubbel over
Twee keer al. Jeetje, een echte demonstrant in de SC. Wars van gezag en burgerlijke gehoorzaamheid.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit was ook pas de 2de keer hoor dat ik mee ben gegaan.Demo's zijn niet helemaal mijn ding.
Moeten ook blijven.quote:Op zondag 11 december 2016 01:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben in principe wel voor zoiets, maar wat moet je dan met die ouders?
Mwah nee hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Twee keer al. Jeetje, een echte demonstrant in de SC. Wars van gezag en burgerlijke gehoorzaamheid.
Je begrijpt dat dat het nemen van kinderen in zo'n onzekere situatie aanmoedigt, toch?quote:Op zondag 11 december 2016 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je gezinnen niet uit elkaar moet gaan halen.
Wat moet je dan als je zwanger raakt?quote:Op zondag 11 december 2016 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dat het nemen van kinderen in zo'n onzekere situatie aanmoedigt, toch?
Scheelt nogal of je al zwanger was of dat hier geworden bent, maar in principe moedig je asielzoekers die met zeer grote waarschijnlijkheid niet toegelaten worden aan om in die onzekere situatie kinderen te nemen zodat ze zich achter hun kinderen kunnen verschuilen om hun kans om toegelaten te worden te vergroten. Vind ik niet helemaal netjes.quote:Op zondag 11 december 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat moet je dan als je zwanger raakt?
Taaltechnisch klopt het, al zou ik persoonlijk voor de 'zodat' een komma neer hebben gezet. Kun je even adem halen.quote:
Ik snap je punt. Het is echt te laat voor dit soort serieuze discussies, sorry. Ben ook beetje moe enz.quote:Op zondag 11 december 2016 01:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Scheelt nogal of je al zwanger was of dat hier geworden bent, maar in principe moedig je asielzoekers die met zeer grote waarschijnlijkheid niet toegelaten worden aan om in die onzekere situatie kinderen te nemen zodat ze zich achter hun kinderen kunnen verschuilen om hun kans om toegelaten te worden te vergroten. Vind ik niet helemaal netjes.
okokquote:Op zondag 11 december 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Het is echt te laat voor dit soort serieuze discussies, sorry. Ben ook beetje moe enz.
Leuk is niet echt het goede woord. Ik vond het wel interessant.quote:
Vraag je dit nou echt aan mij? Dat is vragen naar de bekende weg.quote:Op zondag 11 december 2016 01:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doen huge en ama mee met nachtbraken?
Het was een retorische vraag uit beleefdheid.quote:Op zondag 11 december 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag je dit nou echt aan mij? Dat is vragen naar de bekende weg.
Ideale schoonzoon gespot hier.quote:Op zondag 11 december 2016 01:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag uit beleefdheid.
Ik heb je back frankiequote:Op zondag 11 december 2016 01:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heel vervelend, we zijn vanavond uit eten geweest en moest nog wat lezen voor mijn werk. Maar ik ging in een iets te gemakkelijke stoel zitten en viel in slaap. Heb twee uurtjes geslapen. Maar nu heb ik energie te veel en het gevoel dat ik zowel Badr als Rico makkelijk kan hebben.
Vraag me af of je er nog staat als twee afgetrainde gasten van 110+ kilo op ons af komen lopen.quote:
Jazeker.quote:Op zondag 11 december 2016 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag me af of je er nog staat als twee afgetrainde gasten van 110+ kilo op ons af komen lopen.
Hmm?quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Remqo het volgende:
Van nuchter uitgaan kan je ook behoorlijk zat worden.
Wat is er gebeurd, rem?quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Remqo het volgende:
Van nuchter uitgaan kan je ook behoorlijk zat worden.
quote:Op zondag 11 december 2016 01:59 schreef Amarantha het volgende:
Ben er nog hoor Frank!
Voor je denkt dat ik weg ben.
Ben als bob aangewezen omdat die lui waar ik mee ben geen auto hebben.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben als bob aangewezen omdat die lui waar ik mee ben geen auto hebben.
Dus kan ik in het donker, in de regen en in een stad waar ik niet bekend ben gaan rijden, daar had ik al niet zo'n zin in.
Ondertussen zijn zij half lam om je oren te tetteren terwijl ik aan een glaasje water nip.
Ik ben het wel aardig zat ja.
Nee. Ze hebben net weer een pitcher bier besteld.quote:Op zondag 11 december 2016 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dat klinkt niet echt leuk nee. Nu weer thuis?
Niets is vervelender dan nuchter zijn en dronken mensen om je heen hebben. Sterkte rem. Einde wel al in zicht?quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus kan ik in het donker, in de regen en in een stad waar ik niet bekend ben gaan rijden, daar had ik al niet zo'n zin in.
Ondertussen zijn zij half lam om je oren te tetteren terwijl ik aan een glaasje water nip.
Is vast zo'n neppe die je hebt dus boeiequote:Op zondag 11 december 2016 01:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb net een brandgat in m'n lacoste polo gemaakt
Deze zin snap ik niet.quote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben net weer een pitcher bier besteld.
Zolang de accu van mn telefoon het nog doet.quote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Ah kut ja Remco.Gelukkig heb je ons nog.
Dat is waar ja. We slapouwehoeren rem er wel doorheen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Ah kut ja Remco.Gelukkig heb je ons nog.
Bijna leeg?quote:Op zondag 11 december 2016 02:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zolang de accu van mn telefoon het nog doet.
Er lijkt geen einde aan te komen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets is vervelender dan nuchter zijn en dronken mensen om je heen hebben. Sterkte rem. Einde wel al in zicht?
niet over je heen laten lopen, jij bepaalt wanneer het tijd is om naar huis te gaan.quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dit! Zeg gewoon een tijdstip dat je weg wilt gaan.quote:Op zondag 11 december 2016 02:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
niet over je heen laten lopen, jij bepaalt wanneer het tijd is om naar huis te gaan.
20% nogquote:
Oooh, kan nog wel eventjes.quote:
Toch goed recht? Het is tien over 2, jij offert je avond op. Of normaal doen of jullie lopen maar naar huis. Doei.quote:Op zondag 11 december 2016 02:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er lijkt geen einde aan te komen.
kan echt niet genieten zo.
Of ze lopen maar naar huis.
Ik heb al met mn vuist op de bar geslagen en mijn onvrede geuit.quote:Op zondag 11 december 2016 02:14 schreef Amarantha het volgende:
Zeg gewoon dat jullie na deze kan met bier naar huis gaan.
Ik voel een paint.quote:Op zondag 11 december 2016 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb al met mn vuist op de bar geslagen en mijn onvrede geuit.
quote:Op zondag 11 december 2016 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb al met mn vuist op de bar geslagen en mijn onvrede geuit.
Wat klinkt dat ouderwets vaderlijk, mortaxx.quote:
de jaren gaan tellenquote:Op zondag 11 december 2016 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat klinkt dat ouderwets vaderlijk, mortaxx.
Hoezo?quote:Op zondag 11 december 2016 02:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Iwanius is goed geacclimatiseerd deze nacht. Die gaat er voor.
je hebt zijn escapades in de skihut gemist?quote:Op zondag 11 december 2016 02:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Iwanius is goed geacclimatiseerd deze nacht. Die gaat er voor.
Nou ja, ik zie hem meer topics uit poepen dan een konijn keutels.quote:
De gedachte aan prof doet me overgevenquote:Op zondag 11 december 2016 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zei nog zo neuk die prof alleen met condoom
mogen ook nog wel wat kilos af voor de kerstquote:Op zondag 11 december 2016 02:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De gedachte aan prof doet me overgeven
Is het alweer uit? Ik zag jullie een tijdje geleden nog gedragen als tortelduifjes.quote:Op zondag 11 december 2016 02:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De gedachte aan prof doet me overgeven
geloof helemaal niks hier in de scquote:Op zondag 11 december 2016 02:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is het alweer uit? Ik zag jullie een tijdje geleden nog gedragen als tortelduifjes.
Het begint met een DMquote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zo'n fok koppeltje nu tot stand komt
echt hequote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zo'n fok koppeltje nu tot stand komt
Cachet en jij zijn een beetje het tegendeel.quote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geloof helemaal niks hier in de sc
Echt hequote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Cachet en jij zijn een beetje het tegendeel.
En dat ik daar ook vandaan komquote:Op zondag 11 december 2016 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he![]()
toevallig ook dat ze hier 10 km vandaan woont
Mmm. ik geloof niet in toeval.quote:Op zondag 11 december 2016 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he![]()
toevallig ook dat ze hier 10 km vandaan woont
ik ben net zo charmant als een dode babyquote:Op zondag 11 december 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm. ik geloof niet in toeval.
Maar zonder dollen, leuk hoor. Niet verwacht trouwens, dat een doorgewinterde mafkees als jij ook kennelijk charmant kan zijn.
Die huilen niet, dus ja, ik begrijp het inmiddels.quote:Op zondag 11 december 2016 02:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben net zo charmant als een dode baby
Stuur volgende keer alsjeblieft een DM, mijn autisme kan die rode balk niet handelen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien wil huge vertellen hoe het bij hem ging
dit is minder moeitequote:Op zondag 11 december 2016 02:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stuur volgende keer alsjeblieft een DM, mijn autisme kan die rode balk niet handelen.
Ach, door schade en schande wordt men wijs.quote:Op zondag 11 december 2016 02:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Echt niet ben er wel even klaar mee
Niet te veel drinken he, mortaxx.quote:Op zondag 11 december 2016 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij appte net wat foto's. Is ook aan de drank gegaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja , maar ik kan niet tegen die rode balk. Hoop dat dit topic snel vol zit.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 02:48 schreef NoelGallagher het volgende:
tijd voor hasjijijijijijisjsjiejjsjj
quote:Op zondag 11 december 2016 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij appte net wat foto's. Is ook aan de drank gegaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zit pas aan m'n derde glas. Dat doen jij en onze kale vriend bij de lunch!quote:Op zondag 11 december 2016 02:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet te veel drinken he, mortaxx.
Ik heb mijn huidige joint al 2 uur lang.quote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe lang doe je met je jonko? ik moet hem nog draaien
primaaaquote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidige joint al 2 uur lang.
Geen mixdrankjes met Red Bull.quote:Op zondag 11 december 2016 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit pas aan m'n derde glas. Dat doen jij en onze kale vriend bij de lunch!
Kan soms wel hele avond met een joint doen. Moet er niet meer aan denken om er 3 ofzo op een avond te rokenquote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verschilt. Soms een uurtje, soms 2 a 3 uur.
Kan nooit bijzonder lang zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Meestal hoe later op de avond/nacht hoe langer ik met mijn joint doe.
valt de sigaar je niet opquote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen mixdrankjes met Red Bull.
barf in de koekenpan, heb je morgenochtend omeletquote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik moet zo barfen denk ik maar ik wil mijn bed niet uit
Mijn benen zwabberen
quote:Op zondag 11 december 2016 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan nooit bijzonder lang zijn.
quote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verschilt. Soms een uurtje, soms 2 a 3 uur.
quote:Op zondag 11 december 2016 02:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
barf in de koekenpan, heb je morgenochtend omelet
Kun je gezellig blowen naast iwanius, die zal zo ongeveer net zo lang doen met een sigaar.quote:
Ondanks dat ik wel nieuwsgierig ben hoe Iwanius in het echt is heb ik daar niet echt behoefte aan.quote:Op zondag 11 december 2016 02:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je gezellig blowen naast iwanius, die zal zo ongeveer net zo lang doen met een sigaar.
Hoe heet dat trouwens ook alweer als je een joint draait in sigarenbladeren?quote:Op zondag 11 december 2016 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ondanks dat ik wel nieuwsgierig ben hoe Iwanius in het echt is heb ik daar niet echt behoefte aan.
Blunt.quote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe heet dat trouwens ook alweer als je een joint draait in sigarenbladeren?
Ik kan er absoluut niet meer tegen. Van de zomer - heb hier altijd wel wat liggen - nog eens ouderwets gedaan op het strand. Maar we werden misselijkquote:Op zondag 11 december 2016 02:58 schreef Amarantha het volgende:
Is soms wel lekker. Koop het zelf nooit.Maar vrienden hebben het wel eens, krijg ik vaak ook wel paar hijsjes.
Haha ja dat weet ik nog. Toen zei je zoiets als: Ik ga even dat grafwijf wakker maken om te roken.quote:Op zondag 11 december 2016 03:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan er absoluut niet meer tegen. Van de zomer - heb hier altijd wel wat liggen - nog eens ouderwets gedaan op het strand. Maar we werden misselijk.
Kan er gewoon om de een of andere reden niet meer tegen. Alles draaien en zo. Terwijl in mijn studententijd werd je al stoned als je alleen al mijn kamer in liep.
Zo zei ik dat niet, of althans, niet met wakker maken. Want dan was ik hier niet meer geweest denk ik.quote:Op zondag 11 december 2016 03:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik nog. Toen zei je zoiets als: Ik ga even dat grafwijf wakker maken om te roken.
Jawel dat zei je echt! Grafwijf zei je niet maar wel iets wat erop leek.quote:Op zondag 11 december 2016 03:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo zei ik dat niet, of althans, niet met wakker maken. Want dan was ik hier niet meer geweest denk ik.
bafwijfquote:Op zondag 11 december 2016 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel dat zei je echt! Grafwijf zei je niet maar wel iets wat erop leek.En je zei echt dat je haar wakker ging maken.
het oude testamentquote:Op zondag 11 december 2016 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke lange vloei koop/rook jij altijd?
Jep. Ik heb altijd smoking black.quote:Op zondag 11 december 2016 03:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee meestal mascotte of die blauwe weet je wel
smalle gewoon?quote:Op zondag 11 december 2016 03:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Ik heb altijd smoking black.
En we werden kotsmisselijk.quote:Op zondag 11 december 2016 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel dat zei je echt! Grafwijf zei je niet maar wel iets wat erop leek.En je zei echt dat je haar wakker ging maken.
Ja ik ook. Hou dan veel te veel over. En ik kan niet inside out draaien.quote:Op zondag 11 december 2016 03:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beste idd, vind brede zo kut he
Ik ben echt jelly. Ik wil ook op het strand liggen blowen, 20 meter van huis.quote:Op zondag 11 december 2016 03:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En we werden kotsmisselijk.. Werkelijk alles draaide, De grootste moeite om thuis te komen, al was het 20 meter.
Leuker was het als de politie ons had gezien.
hehe nee ik ook niet. teveel moeite ookquote:Op zondag 11 december 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hou dan veel te veel over. En ik kan niet inside out draaien.
echt hequote:Op zondag 11 december 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt jelly. Ik wil ook op het strand liggen blowen, 20 meter van huis.
![]()
![]()
De blowkoning van FOK! deze.quote:Op zondag 11 december 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt jelly. Ik wil ook op het strand liggen blowen, 20 meter van huis.
![]()
![]()
En kattenliefhebber. Als ik ooit aan een spelletjesshow zou moeten mee doen en ik krijg de vraag, waar houdt ama meer van, katten of blowen? Dan zou ik een nieuw antwoord creëren, beiden, want zou niet kunnen kiezen.quote:
Als het magquote:Op zondag 11 december 2016 03:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij nachtbraakt ook gezellig mee.
Dat hoef jij niet eens te vragen natuurlijk.quote:
ja maar wil graag bevestigingquote:Op zondag 11 december 2016 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet eens te vragen natuurlijk.
Vooruit dan maar weer, rock 'n roll star.quote:Op zondag 11 december 2016 03:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja maar wil graag bevestiging
nee maarken mensen die zijn overleden aan wietquote:Op zondag 11 december 2016 03:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha mortaxxx ging een keer bad
haha wie zei dat ooit een keer. Opstelten toch?quote:Op zondag 11 december 2016 03:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee maarken mensen die zijn overleden aan wiet
is zo'n lekker nummer hequote:Op zondag 11 december 2016 03:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer, rock 'n roll star.
nee van der Steur dacht ik. De kasteelheerquote:Op zondag 11 december 2016 03:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha wie zei dat ooit een keer. Opstelten toch?
Heerlijk ja, alleen dat beginrifje al op de gitaarquote:
Dat is een lastige vraag. Maar ik zal toch zeggen meer van katten.quote:Op zondag 11 december 2016 03:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En kattenliefhebber. Als ik ooit aan een spelletjesshow zou moeten mee doen en ik krijg de vraag, waar houdt ama meer van, katten of blowen? Dan zou ik een nieuw antwoord creëren, beiden, want zou niet kunnen kiezen.
een steur is ook een visquote:Op zondag 11 december 2016 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee van der Steur dacht ik. De kasteelheer
denk dat jij deze ook heel erg kan waarderenquote:Op zondag 11 december 2016 03:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heerlijk ja, alleen dat beginrifje al op de gitaar.
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 11 december 2016 03:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is een lastige vraag. Maar ik zal toch zeggen meer van katten.
quote:Op zondag 11 december 2016 03:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, Maar het zijn natuurlijke ook geweldig zachte, heerlijke beestjes, dus het kan je niet kwalijk genomen worden.
quote:Op zondag 11 december 2016 03:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
denk dat jij deze ook heel erg kan waarderen
Ja, klopt. kneitergoed albumquote:Op zondag 11 december 2016 03:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat album heb ik. Staan bijna alle geweldige nummers op.
Supersonic blijf ik ook een geweldig nummer vinden.quote:Op zondag 11 december 2016 03:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, klopt. kneitergoed album
im feeling supersonic gimme gin and tonic you can have it all but how much do you want itquote:Op zondag 11 december 2016 03:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Supersonic blijf ik ook een geweldig nummer vinden.
Dat doet het doorgaans pas later.quote:Op zondag 11 december 2016 03:26 schreef Amarantha het volgende:
Best wel grote brandplek op mijn vinger. Deed niet echt pijn eigenlijk.
had vanavond brandplek in polo gemaakt gvdquote:Op zondag 11 december 2016 03:26 schreef Amarantha het volgende:
Best wel grote brandplek op mijn vinger. Deed niet echt pijn eigenlijk.
quote:Op zondag 11 december 2016 03:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
im feeling supersonic gimme gin and tonic you can have it all but how much do you want it
Oh toen ook niet. Heb vinger verbrand aan de oven dinsdag. Merk sowieso weinig van brandplekken, alleen moment dat het gebeurd en daarna is er niks. Behalve zoals nu een enorme plek op mijn vinger. Maar voel ik niks van.quote:Op zondag 11 december 2016 03:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doet het doorgaans pas later.
en 20 jaar later is gin tonic opeens hipquote:Op zondag 11 december 2016 03:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
im feeling supersonic gimme gin and tonic you can have it all but how much do you want it
gin tonic is tijdloos net als oasisquote:Op zondag 11 december 2016 03:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en 20 jaar later is gin tonic opeens hip
Aah.quote:Op zondag 11 december 2016 03:31 schreef Oberkullie het volgende:
Heb me nog nooit zo ellendig gevoeld
liefdesverdriet doet meer pijn dan je denkt.quote:Op zondag 11 december 2016 03:31 schreef Oberkullie het volgende:
Mooi toch. Wel voorzichtig mee zijn overigens. Je hebt een hoge pijntolerantie en dat brengt nog weleens roekeloosheid met zich mee.quote:Op zondag 11 december 2016 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh toen ook niet. Heb vinger verbrand aan de oven dinsdag. Merk sowieso weinig van brandplekken, alleen moment dat het gebeurd en daarna is er niks. Behalve zoals nu een enorme plek op mijn vinger. Maar voel ik niks van.
Blaren doen me ook niet zo veel bedenk ik mij nu.quote:Op zondag 11 december 2016 03:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi toch. Wel voorzichtig mee zijn overigens. Je hebt een hoge pijntolerantie en dat brengt nog weleens roekeloosheid met zich mee.
Gewoon even uitzitten. Morgen voel je je ongetwijfeld ook nog beroerd, maandag nog een zweem, maar daarna is het over.quote:Op zondag 11 december 2016 03:31 schreef Oberkullie het volgende:
Je bent toch niet echt catwoman toch zeker?quote:Op zondag 11 december 2016 03:34 schreef Amarantha het volgende:
Meestal besef ik het ook pas als ik mijn sokken en schoenen uit doe aan het einde van de dag.
Nee, ben verder echt een mietje dus nee. Stond vandaag nog te gillen in de keuken omdat er een spin(netje) in de gootsteen liep.quote:Op zondag 11 december 2016 03:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt catwoman toch zeker?
I live my life in the city and there's no easy way out.quote:
heb je die docu gezien van ze?quote:Op zondag 11 december 2016 03:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
I live my life in the city and there's no easy way out.
Heb 'm maar eens opgezet.
Spinnenquote:Op zondag 11 december 2016 03:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ben verder echt een mietje dus nee. Stond vandaag nog te gillen in de keuken omdat er een spin(netje) in de gootsteen liep.![]()
Samen met een vriend gekeken, die is net zo Oasis-gek als jij.quote:Op zondag 11 december 2016 03:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je die docu gezien van ze?
komt die vriend uit omg zwijndrecht? want paar jaar geleden op lowlands kwamen onze buren op de camping daar vandaan en zat ik samen met een van die gasten allemaal oasis nummers te zingenquote:Op zondag 11 december 2016 03:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Samen met een vriend gekeken, die is net zo Oasis-gek als jij.
quote:Op zondag 11 december 2016 03:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Spinnen.
Ik heb trouwens een heel leuk verhaal inclusief proefje over spinnen. Kennissen van ons hebben kleine kinderen en dan neem ik ze weleens mee en gaan we hier in het bos spinnen zoeken. Neem ik een stukje tapijt mee, als je dat over je hand wrijft, word je statisch en als je dan je hand bij een web houdt, dan zie je dat web echt naar je hand toe trekken. Vliegen en dergelijke generen ook statische elektriciteit, daarom belanden ze zo vaak in een web, niet omdat ze het web niet zien.
En als je een pincet hebt kun je springspinnen ook een vliegje geven. Vinden ze hartstikke leuk en ze zijn niet meer bang voor spinnen.
Rotterdam komt ie vandaan.quote:Op zondag 11 december 2016 03:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
komt die vriend uit omg zwijndrecht? want paar jaar geleden op lowlands kwamen onze buren op de camping daar vandaan en zat ik samen met een van die gasten allemaal oasis nummers te zingen
Ja, zulke nachten maken je festival hoorquote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rotterdam komt ie vandaan.
Dat is wel leuk.
Ik heb ze in 94 op lowlands gezien.quote:Op zondag 11 december 2016 03:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zulke nachten maken je festival hoor
zoo blij dat ik Oasis nog live heb gezien paar maanden voordat ze uit elkaar gingen
wow serieus? supervetquote:Op zondag 11 december 2016 03:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb ze in 94 op lowlands gezien.
Hopelijk komen ze nog eens bij elkaar, vast wel, dat doen mensen doorgaans als ze ouder worden. Noel en Liam zijn toch broers.
Mmm, broers staan dicht bij elkaar en geef ouderdom wat tijd. Ik zie ze als vijftigers nog wel een concertje geven hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 03:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow serieus? supervet![]()
mwahh ik weet niet hoor, ze zijn beide, en vooral Liam, nog eigenwijzer dan braddie
zou er best veel geld voor over hebben om er dan naartoe te gaan. Dat Liam niet meer de stem heeft die hij rond 95/96 had, neem ik op de koop toequote:Op zondag 11 december 2016 03:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm, broers staan dicht bij elkaar en geef ouderdom wat tijd. Ik zie ze als vijftigers nog wel een concertje geven hoor.
Live heeft het nooit bijzonder geweldig geklonken. Toen Liam met zo'n John Lennon-brilletje op ging lopen was het eigenlijk al mis,quote:Op zondag 11 december 2016 03:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou er best veel geld voor over hebben om er dan naartoe te gaan. Dat Liam niet meer de stem heeft die hij rond 95/96 had, neem ik op de koop toe
en dan sla ik m'n arm om je heen en brallen we samen het hele oeuvre mee.quote:Op zondag 11 december 2016 03:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Live heeft het nooit bijzonder geweldig geklonken. Toen Liam met zo'n John Lennon-brilletje op ging lopen was het eigenlijk al mis,
Maar let maar op, ze gaan wel weer bij elkaar komen en tijdens dat concert zoek ik je op en zeg ik 'ik zei het toch'.
Dat is goed, ik geef alleen garanties over waar en hoe we dan eindigen. Zou zomaar kunnen dat we dan met hoofdpijn misselijk wakker worden en de auto ergens in een Pools bos blijkt te staan.quote:Op zondag 11 december 2016 04:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en dan sla ik m'n arm om je heen en brallen we samen het hele oeuvre mee.
Jij bobt
dat zijn de mooiste avondenquote:Op zondag 11 december 2016 04:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is goed, ik geef alleen garanties over waar en hoe we dan eindigen. Zou zomaar kunnen dat we dan met hoofdpijn misselijk wakker worden en de auto ergens in een Pools bos blijkt te staan.
prijzig treinkaartje danquote:Op zondag 11 december 2016 04:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verhaaltje.. Toen waren we 17 en dronken en waren we in Utrecht. 'Weet je wat een goed idee is, gewoon de trein nemen en kijken waar we uitkomen!'
Dat deden we dus ook en waren de volgende dag ergens in München gekomen. Dat was op zich heel leuk, weg terug en ouders die je dan staan op te wachten minder.
quote:Op zondag 11 december 2016 04:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verhaaltje.. Toen waren we 17 en dronken en waren we in Utrecht. 'Weet je wat een goed idee is, gewoon de trein nemen en kijken waar we uitkomen!'
Dat deden we dus ook en waren de volgende dag ergens in München gekomen. Dat was op zich heel leuk, weg terug en ouders die je dan staan op te wachten minder.
Ik heb serieus tot op de dag van vandaag geen flauw idee hoe we dat deden.quote:
je hebt toch zo'n speciale kaart ofzoquote:Op zondag 11 december 2016 04:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zwart rijden? Anders weet je ook wel waar je uitkomt.
heb ik ook wel eens met dingen jaquote:Op zondag 11 december 2016 04:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb serieus tot op de dag van vandaag geen flauw idee hoe we dat deden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |