Mmm. ik geloof niet in toeval.quote:Op zondag 11 december 2016 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he![]()
toevallig ook dat ze hier 10 km vandaan woont
ik ben net zo charmant als een dode babyquote:Op zondag 11 december 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm. ik geloof niet in toeval.
Maar zonder dollen, leuk hoor. Niet verwacht trouwens, dat een doorgewinterde mafkees als jij ook kennelijk charmant kan zijn.
Die huilen niet, dus ja, ik begrijp het inmiddels.quote:Op zondag 11 december 2016 02:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben net zo charmant als een dode baby
Stuur volgende keer alsjeblieft een DM, mijn autisme kan die rode balk niet handelen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien wil huge vertellen hoe het bij hem ging
dit is minder moeitequote:Op zondag 11 december 2016 02:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stuur volgende keer alsjeblieft een DM, mijn autisme kan die rode balk niet handelen.
Ach, door schade en schande wordt men wijs.quote:Op zondag 11 december 2016 02:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Echt niet ben er wel even klaar mee
Niet te veel drinken he, mortaxx.quote:Op zondag 11 december 2016 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij appte net wat foto's. Is ook aan de drank gegaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja , maar ik kan niet tegen die rode balk. Hoop dat dit topic snel vol zit.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 02:48 schreef NoelGallagher het volgende:
tijd voor hasjijijijijijisjsjiejjsjj
quote:Op zondag 11 december 2016 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij appte net wat foto's. Is ook aan de drank gegaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zit pas aan m'n derde glas. Dat doen jij en onze kale vriend bij de lunch!quote:Op zondag 11 december 2016 02:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet te veel drinken he, mortaxx.
Ik heb mijn huidige joint al 2 uur lang.quote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe lang doe je met je jonko? ik moet hem nog draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |