Wat klinkt dat ouderwets vaderlijk, mortaxx.quote:
de jaren gaan tellenquote:Op zondag 11 december 2016 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat klinkt dat ouderwets vaderlijk, mortaxx.
Hoezo?quote:Op zondag 11 december 2016 02:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Iwanius is goed geacclimatiseerd deze nacht. Die gaat er voor.
je hebt zijn escapades in de skihut gemist?quote:Op zondag 11 december 2016 02:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Iwanius is goed geacclimatiseerd deze nacht. Die gaat er voor.
Nou ja, ik zie hem meer topics uit poepen dan een konijn keutels.quote:
De gedachte aan prof doet me overgevenquote:Op zondag 11 december 2016 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zei nog zo neuk die prof alleen met condoom
mogen ook nog wel wat kilos af voor de kerstquote:Op zondag 11 december 2016 02:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De gedachte aan prof doet me overgeven
Is het alweer uit? Ik zag jullie een tijdje geleden nog gedragen als tortelduifjes.quote:Op zondag 11 december 2016 02:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De gedachte aan prof doet me overgeven
geloof helemaal niks hier in de scquote:Op zondag 11 december 2016 02:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is het alweer uit? Ik zag jullie een tijdje geleden nog gedragen als tortelduifjes.
Het begint met een DMquote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zo'n fok koppeltje nu tot stand komt
echt hequote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zo'n fok koppeltje nu tot stand komt
Cachet en jij zijn een beetje het tegendeel.quote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geloof helemaal niks hier in de sc
Echt hequote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Cachet en jij zijn een beetje het tegendeel.
En dat ik daar ook vandaan komquote:Op zondag 11 december 2016 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he![]()
toevallig ook dat ze hier 10 km vandaan woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |