quote:Op zondag 11 december 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Beetje sneu om iemand die stottert belachelijk te gaan maken.
Ze is best lekkerquote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Van haar uiterlijk, uitstraling en de gunfactor moet zij het wmbt in iedergeval niet hebben.
De gimmick is haar stotteren waar ik mij niet bijzonder aan stoor.
Dit.quote:Op zondag 11 december 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Als het dusdanig wordt geëxploiteerd mag je er best kritiek op hebben.quote:Op zondag 11 december 2016 09:04 schreef timmmmm het volgende:
TS is een teringlijer. Lekker iemand belachelijk maken om haar handicap. Dan ben je echt het laagste van het laagste
Dat zal wel meevallen. Dit is voor zover ik weet het eerste topic eroverquote:Op zondag 11 december 2016 09:10 schreef danos het volgende:
[..]
Als het dusdanig wordt geëxploiteerd mag je er best kritiek op hebben.
Als je het verschil niet ziet tussen kritiek hebben en spottend nadoen/belachelijk maken, heeft dit gesprek verder weinig zinquote:Op zondag 11 december 2016 09:10 schreef danos het volgende:
[..]
Als het dusdanig wordt geëxploiteerd mag je er best kritiek op hebben.
Voorbeelden zijn inderdaad overbodig, maar doet niet af dat ik me wel kan vinden in de klacht. Als jij daar niet doorheen kan kijken dan is dat jou beperkingquote:Op zondag 11 december 2016 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen kritiek hebben en spottend nadoen/belachelijk maken, heeft dit gesprek verder weinig zin
quote:Op zondag 11 december 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |