quote:Op zondag 11 december 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Beetje sneu om iemand die stottert belachelijk te gaan maken.
Ze is best lekkerquote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef WammesWaggel het volgende:
Van haar uiterlijk, uitstraling en de gunfactor moet zij het wmbt in iedergeval niet hebben.
De gimmick is haar stotteren waar ik mij niet bijzonder aan stoor.
Dit.quote:Op zondag 11 december 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Als het dusdanig wordt geëxploiteerd mag je er best kritiek op hebben.quote:Op zondag 11 december 2016 09:04 schreef timmmmm het volgende:
TS is een teringlijer. Lekker iemand belachelijk maken om haar handicap. Dan ben je echt het laagste van het laagste
Dat zal wel meevallen. Dit is voor zover ik weet het eerste topic eroverquote:Op zondag 11 december 2016 09:10 schreef danos het volgende:
[..]
Als het dusdanig wordt geëxploiteerd mag je er best kritiek op hebben.
Als je het verschil niet ziet tussen kritiek hebben en spottend nadoen/belachelijk maken, heeft dit gesprek verder weinig zinquote:Op zondag 11 december 2016 09:10 schreef danos het volgende:
[..]
Als het dusdanig wordt geëxploiteerd mag je er best kritiek op hebben.
Voorbeelden zijn inderdaad overbodig, maar doet niet af dat ik me wel kan vinden in de klacht. Als jij daar niet doorheen kan kijken dan is dat jou beperkingquote:Op zondag 11 december 2016 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen kritiek hebben en spottend nadoen/belachelijk maken, heeft dit gesprek verder weinig zin
quote:Op zondag 11 december 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
ik kan wel wat lagers bedenken hoor...quote:Op zondag 11 december 2016 09:04 schreef timmmmm het volgende:
TS is een teringlijer. Lekker iemand belachelijk maken om haar handicap. Dan ben je echt het laagste van het laagste
... en in ...quote:
Ik heb helemaal geen zin om door het bespotten van mensen met een handicap heen te kijken. Dat vind ik bepaald erger dan iemand die op tv stottertquote:Op zondag 11 december 2016 09:30 schreef danos het volgende:
[..]
Voorbeelden zijn inderdaad overbodig, maar doet niet af dat ik me wel kan vinden in de klacht. Als jij daar niet doorheen kan kijken dan is dat jou beperking
Is dan het enige in die kop, man had er jaren voor nodig om te snappen hoe die die mic goed vasthoud in de ring, die uit de lucht komt zeg maar.quote:
Niet weten dat iwanius zijn eigen tekortkomingen wilt verbloemenquote:Op zondag 11 december 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Bij TS eerder als scheten.quote:Op zondag 11 december 2016 13:09 schreef Ericr het volgende:
Zou je ondertitel veranderen in 'Gedachten zijn net als kotsen'.
Komt door alle sigaren.quote:Op zondag 11 december 2016 13:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het stinkt beiden, net als de meeste van zijn topics.
Waarom? Net zo vluchtig en inhoudsloos als de meeste wolken, die gedachten van Iwanius. Komt alleen af en toe een stoot zure regen uit.quote:Op zondag 11 december 2016 13:09 schreef Ericr het volgende:
Zou je ondertitel veranderen in 'Gedachten zijn net als kotsen'.
quote:Op zondag 11 december 2016 09:40 schreef Copycat het volgende:
Iwanius: altijd naar kutprogrammas kijken en dan lopen kankeren op alles en iedereen in die kutprogrammas. Wat een volidioot. Vroeger vaak op je hoofd gevallen, weinig moederliefde, maar een teveel aan vaderliefde gehad?
je moet daar niet gaan zitten als je een stotter ziekte hebtquote:Op zondag 11 december 2016 02:25 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2016 13:41 schreef Copycat het volgende:
Waarom? Net zo vluchtig en inhoudsloos als de meeste wolken, die gedachten van Iwanius. Komt alleen af en toe een stoot zure regen uit.
Enige juiste reactie.quote:Op zondag 11 december 2016 09:39 schreef Leandra het volgende:
Als je wat plezierigs wilt kijken en dan voor The Voice of Holland kiest dan ben je sowieso al beklagenswaardig.
Dat is inderdaad goed mogelijkquote:Op maandag 12 december 2016 10:47 schreef Copycat het volgende:
Het is wel duidelijk dat in huize Iwanius Miep de broek aanheeft. Zij kijkt alleen maar kutprogramma's als the Voice en Koffietijd en ondertussen zit Iwanius zich stilletjes op te vreten om vervolgens op FOK! te fulmineren over deze programma's.
Klinkt zoals hier thuis, alleen spui ik mijn commentaar gewoon richting de tv.quote:Op maandag 12 december 2016 10:47 schreef Copycat het volgende:
Het is wel duidelijk dat in huize Iwanius Miep de broek aanheeft. Zij kijkt alleen maar kutprogramma's als the Voice en Koffietijd en ondertussen zit Iwanius zich stilletjes op te vreten om vervolgens op FOK! te fulmineren over deze programma's.
Dit moet wel de enige echte reden zijn idd.quote:Op zondag 11 december 2016 02:27 schreef Iwanius het volgende:
Van erg stotteren kan je afkomen. Ik heb erg het gevoel dat zij dat niet doet, bewust, want het wekt wel vertederend en zo blijft men altijd sympathiek.
Oh ja vertel? Je weet kennelijk meer dan de wetenschappers op het gebied van stotteren, want er bestaat nog geen manier om het te genezen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:27 schreef Iwanius het volgende:
Van erg stotteren kan je afkomen. Ik heb erg het gevoel dat zij dat niet doet, bewust, want het wekt wel vertederend en zo blijft men altijd sympathiek.
Terecht..quote:Op maandag 12 december 2016 15:24 schreef Villas__Rubin het volgende:
Haha TS krijgt lekker geen gelijk van de reageerhomo's hier
quote:Op maandag 12 december 2016 10:47 schreef Copycat het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |