Enige juiste reactie.quote:Op zondag 11 december 2016 09:39 schreef Leandra het volgende:
Als je wat plezierigs wilt kijken en dan voor The Voice of Holland kiest dan ben je sowieso al beklagenswaardig.
Dat is inderdaad goed mogelijkquote:Op maandag 12 december 2016 10:47 schreef Copycat het volgende:
Het is wel duidelijk dat in huize Iwanius Miep de broek aanheeft. Zij kijkt alleen maar kutprogramma's als the Voice en Koffietijd en ondertussen zit Iwanius zich stilletjes op te vreten om vervolgens op FOK! te fulmineren over deze programma's.
Klinkt zoals hier thuis, alleen spui ik mijn commentaar gewoon richting de tv.quote:Op maandag 12 december 2016 10:47 schreef Copycat het volgende:
Het is wel duidelijk dat in huize Iwanius Miep de broek aanheeft. Zij kijkt alleen maar kutprogramma's als the Voice en Koffietijd en ondertussen zit Iwanius zich stilletjes op te vreten om vervolgens op FOK! te fulmineren over deze programma's.
Dit moet wel de enige echte reden zijn idd.quote:Op zondag 11 december 2016 02:27 schreef Iwanius het volgende:
Van erg stotteren kan je afkomen. Ik heb erg het gevoel dat zij dat niet doet, bewust, want het wekt wel vertederend en zo blijft men altijd sympathiek.
Oh ja vertel? Je weet kennelijk meer dan de wetenschappers op het gebied van stotteren, want er bestaat nog geen manier om het te genezen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:27 schreef Iwanius het volgende:
Van erg stotteren kan je afkomen. Ik heb erg het gevoel dat zij dat niet doet, bewust, want het wekt wel vertederend en zo blijft men altijd sympathiek.
Terecht..quote:Op maandag 12 december 2016 15:24 schreef Villas__Rubin het volgende:
Haha TS krijgt lekker geen gelijk van de reageerhomo's hier
quote:Op maandag 12 december 2016 10:47 schreef Copycat het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |