Wel geheel in de lijn van de gevechten. Met wat gevoel voor ironie kun je er nog om lachen ook.quote:Op zondag 11 december 2016 01:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, schiet lekker op zo
[..]
Jawel jawel rustig en zo
quote:
Ik welquote:Op zondag 11 december 2016 01:25 schreef hugecooll het volgende:
Kom alleen niet echt aan gamen toe met al dit gekut
Uhm demonstratie gedaan voor een eerlijk kinderpardon en vanavond verjaardag.quote:Op zondag 11 december 2016 01:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meestal vragen mensen dat als ze willen vertellen wat zij zoal hebben gedaan, dus wat heb jij voor leuks gedaan dan?
Nog gearresteerd of niet?quote:Op zondag 11 december 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm demonstratie gedaan voor een eerlijk kinderpardon en vanavond verjaardag.
Wat houdt dat in? niet je eigen verjaardag toch?quote:Op zondag 11 december 2016 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm demonstratie gedaan voor een eerlijk kinderpardon
Ja, maar ik keek nog even een seriequote:
Nee was super rustige demonstratie. Ik ga niet naar demo's waar kans is dat ik opgepakt ga worden.quote:
Demonstreren? En nee van iemand anders.quote:Op zondag 11 december 2016 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? niet je eigen verjaardag toch?
Nee, hetgeen waarvoor je demonstreerde uiteraardquote:Op zondag 11 december 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee was super rustige demonstratie. Ik ga niet naar demo's waar kans is dat ik opgepakt ga worden.Ben een mietje.
[..]
Demonstreren? En nee van iemand anders.
quote:Op zondag 11 december 2016 01:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, hetgeen waarvoor je demonstreerde uiteraard
Veel kinderen krijgen dit niet en moeten alsnog terug, ondanks dat ze hier in NL zijn opgegroeid en alleen maar de Nederlandse taal kennen etc.quote:algemeen geldende pardonregeling voor kinderen die weliswaar als asielzoeker te boek staan, maar die, omdat zij in Nederland geboren en-of opgegroeid zijn, alsnog een verblijfsstatus krijgen; algemeen pardon voor asielkinderen
Veel leuker om hier te blijven hangen, slapen kan altijd nog.quote:
Ah ja, ik denk daar een beetje dubbel overquote:Op zondag 11 december 2016 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Veel kinderen krijgen dit niet en moeten alsnog terug, ondanks dat ze hier in NL zijn opgegroeid en alleen maar de Nederlandse taal kennen etc.
Aha. Nou ja, je bent wat dat betreft al een iets minder mietje dan ik, want ik heb het nooit gedurfd om naar een demonstratie te gaan.quote:Op zondag 11 december 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee was super rustige demonstratie. Ik ga niet naar demo's waar kans is dat ik opgepakt ga worden.Ben een mietje.
Dit was ook pas de 2de keer hoor dat ik mee ben gegaan.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, je bent wat dat betreft al een iets minder mietje dan ik, want ik heb het nooit gedurfd om naar een demonstratie te gaan.
Dat mag.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah ja, ik denk daar een beetje dubbel over
Twee keer al. Jeetje, een echte demonstrant in de SC. Wars van gezag en burgerlijke gehoorzaamheid.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit was ook pas de 2de keer hoor dat ik mee ben gegaan.Demo's zijn niet helemaal mijn ding.
Moeten ook blijven.quote:Op zondag 11 december 2016 01:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben in principe wel voor zoiets, maar wat moet je dan met die ouders?
Mwah nee hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Twee keer al. Jeetje, een echte demonstrant in de SC. Wars van gezag en burgerlijke gehoorzaamheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |