Badr maakt wel een kans ja.quote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef Crip het volgende:
[..]
rico hoe die keek toen hij had gewonnen, meteen zo slijmen bij badr iedereen vond rico de bitchboy met geluk en hij wist 't
Wat voor wijntje?quote:Op zondag 11 december 2016 00:55 schreef Mortaxx het volgende:
heb maar een wijntje genomen ook al ben ik ziek
Volg jij dat domme vechtgebeuren ook zosk?quote:
Alleen deze.quote:Op zondag 11 december 2016 00:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volg jij dat domme vechtgebeuren ook zosk?
shiraz pinotagequote:Op zondag 11 december 2016 00:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat voor wijntje?
[..]
Volg jij dat domme vechtgebeuren ook zosk?
Ik heb wel gezien dat ze de spierballen gingen spannen om daarna elkaar heel boos aan te kijkenquote:
Opmerkelijke blend. Pinotage heb ik volgens mij nooit eerder samen gezien met shiraz.quote:
is uit zuid afrika he. Die negers doen wel vaker rare dingenquote:Op zondag 11 december 2016 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Opmerkelijke blend. Pinotage heb ik volgens mij nooit eerder samen gezien met shiraz.
gaat hij hem net zo upfucken als vanavond?quote:Op zondag 11 december 2016 01:02 schreef Crip het volgende:
Moest lachen toen Rico wilde wegsneaken en badr hem terug riep om te zeggen dat hij hem volgend jaar helemaal ging upfucken
quote:Op zondag 11 december 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat hij hem net zo upfucken als vanavond?
Oinotage is een echt Zuid-Afrikaanse druivensoort ja. Maar heb het nog nooit gezien samen met shiraz. Die doet het namelijk prima met Chileense malbec, beiden vrij stevige wijnen. Pinotage is toch wat zachter en licht romig. Wist niet dat het samen zou gaan. Toch eens zoeken naar die blend.quote:Op zondag 11 december 2016 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is uit zuid afrika he. Die negers doen wel vaker rare dingen
Er gebeuren soms wel vreemde dingen bij stare downs ja.quote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat ze de spierballen gingen spannen om daarna elkaar heel boos aan te kijken.
Duurde wel even, hoopte dat een van de twee zijn tong uit zijn mond zou steken om zo'n 'pfrrttt'-geluidje te maken.
gewoon bij albert heijnquote:Op zondag 11 december 2016 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oinotage is een echt Zuid-Afrikaanse druivensoort ja. Maar heb het nog nooit gezien samen met shiraz. Die doet het namelijk prima met Chileense malbec, beiden vrij stevige wijnen. Pinotage is toch wat zachter en licht romig. Wist niet dat het samen zou gaan. Toch eens zoeken naar die blend.
Aha. Ik heb serieus nog nooit van shiraz pinotage gehoord.quote:
deze https://www.ah.nl/product(...)moed-shiraz-pinotagequote:Op zondag 11 december 2016 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Ik heb serieus nog nooit van shiraz pinotage gehoord.
Mmm. Krijg nou de pest. Van de week eens een flesje meenemen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deze https://www.ah.nl/product(...)moed-shiraz-pinotage
Ja.quote:Op zondag 11 december 2016 01:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
al die cafeïne zo nu om 01:11 nog?
quote:Op zondag 11 december 2016 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
KLB / Wilders die Rico niet feliciteert
gaat lekker weer
Etto.quote:Op zondag 11 december 2016 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt een broeinest van racisten geworden hier.
Zit al een tijdje allerlei onzin weg te halen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
KLB / Wilders die Rico niet feliciteert
gaat lekker weer
Ja, schiet lekker op zoquote:Op zondag 11 december 2016 01:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zit al een tijdje allerlei onzin weg te halen.
Jawel jawel rustig en zoquote:
Ik doe niet aan leuke dingenquote:Op zondag 11 december 2016 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gedaan dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |