Hmm?quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Remqo het volgende:
Van nuchter uitgaan kan je ook behoorlijk zat worden.
Wat is er gebeurd, rem?quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Remqo het volgende:
Van nuchter uitgaan kan je ook behoorlijk zat worden.
quote:Op zondag 11 december 2016 01:59 schreef Amarantha het volgende:
Ben er nog hoor Frank!
Voor je denkt dat ik weg ben.
Ben als bob aangewezen omdat die lui waar ik mee ben geen auto hebben.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben als bob aangewezen omdat die lui waar ik mee ben geen auto hebben.
Dus kan ik in het donker, in de regen en in een stad waar ik niet bekend ben gaan rijden, daar had ik al niet zo'n zin in.
Ondertussen zijn zij half lam om je oren te tetteren terwijl ik aan een glaasje water nip.
Ik ben het wel aardig zat ja.
Nee. Ze hebben net weer een pitcher bier besteld.quote:Op zondag 11 december 2016 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dat klinkt niet echt leuk nee. Nu weer thuis?
Niets is vervelender dan nuchter zijn en dronken mensen om je heen hebben. Sterkte rem. Einde wel al in zicht?quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus kan ik in het donker, in de regen en in een stad waar ik niet bekend ben gaan rijden, daar had ik al niet zo'n zin in.
Ondertussen zijn zij half lam om je oren te tetteren terwijl ik aan een glaasje water nip.
Is vast zo'n neppe die je hebt dus boeiequote:Op zondag 11 december 2016 01:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb net een brandgat in m'n lacoste polo gemaakt
Deze zin snap ik niet.quote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben net weer een pitcher bier besteld.
Zolang de accu van mn telefoon het nog doet.quote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Ah kut ja Remco.Gelukkig heb je ons nog.
Dat is waar ja. We slapouwehoeren rem er wel doorheen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Ah kut ja Remco.Gelukkig heb je ons nog.
Bijna leeg?quote:Op zondag 11 december 2016 02:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zolang de accu van mn telefoon het nog doet.
Er lijkt geen einde aan te komen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets is vervelender dan nuchter zijn en dronken mensen om je heen hebben. Sterkte rem. Einde wel al in zicht?
niet over je heen laten lopen, jij bepaalt wanneer het tijd is om naar huis te gaan.quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dit! Zeg gewoon een tijdstip dat je weg wilt gaan.quote:Op zondag 11 december 2016 02:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
niet over je heen laten lopen, jij bepaalt wanneer het tijd is om naar huis te gaan.
20% nogquote:
Oooh, kan nog wel eventjes.quote:
Toch goed recht? Het is tien over 2, jij offert je avond op. Of normaal doen of jullie lopen maar naar huis. Doei.quote:Op zondag 11 december 2016 02:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er lijkt geen einde aan te komen.
kan echt niet genieten zo.
Of ze lopen maar naar huis.
Ik heb al met mn vuist op de bar geslagen en mijn onvrede geuit.quote:Op zondag 11 december 2016 02:14 schreef Amarantha het volgende:
Zeg gewoon dat jullie na deze kan met bier naar huis gaan.
Ik voel een paint.quote:Op zondag 11 december 2016 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb al met mn vuist op de bar geslagen en mijn onvrede geuit.
quote:Op zondag 11 december 2016 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb al met mn vuist op de bar geslagen en mijn onvrede geuit.
Wat klinkt dat ouderwets vaderlijk, mortaxx.quote:
de jaren gaan tellenquote:Op zondag 11 december 2016 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat klinkt dat ouderwets vaderlijk, mortaxx.
Hoezo?quote:Op zondag 11 december 2016 02:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Iwanius is goed geacclimatiseerd deze nacht. Die gaat er voor.
je hebt zijn escapades in de skihut gemist?quote:Op zondag 11 december 2016 02:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Iwanius is goed geacclimatiseerd deze nacht. Die gaat er voor.
Nou ja, ik zie hem meer topics uit poepen dan een konijn keutels.quote:
De gedachte aan prof doet me overgevenquote:Op zondag 11 december 2016 02:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zei nog zo neuk die prof alleen met condoom
mogen ook nog wel wat kilos af voor de kerstquote:Op zondag 11 december 2016 02:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De gedachte aan prof doet me overgeven
Is het alweer uit? Ik zag jullie een tijdje geleden nog gedragen als tortelduifjes.quote:Op zondag 11 december 2016 02:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
De gedachte aan prof doet me overgeven
geloof helemaal niks hier in de scquote:Op zondag 11 december 2016 02:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is het alweer uit? Ik zag jullie een tijdje geleden nog gedragen als tortelduifjes.
Het begint met een DMquote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zo'n fok koppeltje nu tot stand komt
echt hequote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zo'n fok koppeltje nu tot stand komt
Cachet en jij zijn een beetje het tegendeel.quote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geloof helemaal niks hier in de sc
Echt hequote:Op zondag 11 december 2016 02:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Cachet en jij zijn een beetje het tegendeel.
En dat ik daar ook vandaan komquote:Op zondag 11 december 2016 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he![]()
toevallig ook dat ze hier 10 km vandaan woont
Mmm. ik geloof niet in toeval.quote:Op zondag 11 december 2016 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he![]()
toevallig ook dat ze hier 10 km vandaan woont
ik ben net zo charmant als een dode babyquote:Op zondag 11 december 2016 02:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm. ik geloof niet in toeval.
Maar zonder dollen, leuk hoor. Niet verwacht trouwens, dat een doorgewinterde mafkees als jij ook kennelijk charmant kan zijn.
Die huilen niet, dus ja, ik begrijp het inmiddels.quote:Op zondag 11 december 2016 02:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik ben net zo charmant als een dode baby
Stuur volgende keer alsjeblieft een DM, mijn autisme kan die rode balk niet handelen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien wil huge vertellen hoe het bij hem ging
dit is minder moeitequote:Op zondag 11 december 2016 02:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Stuur volgende keer alsjeblieft een DM, mijn autisme kan die rode balk niet handelen.
Ach, door schade en schande wordt men wijs.quote:Op zondag 11 december 2016 02:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Echt niet ben er wel even klaar mee
Niet te veel drinken he, mortaxx.quote:Op zondag 11 december 2016 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij appte net wat foto's. Is ook aan de drank gegaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja , maar ik kan niet tegen die rode balk. Hoop dat dit topic snel vol zit.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 02:48 schreef NoelGallagher het volgende:
tijd voor hasjijijijijijisjsjiejjsjj
quote:Op zondag 11 december 2016 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij appte net wat foto's. Is ook aan de drank gegaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zit pas aan m'n derde glas. Dat doen jij en onze kale vriend bij de lunch!quote:Op zondag 11 december 2016 02:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet te veel drinken he, mortaxx.
Ik heb mijn huidige joint al 2 uur lang.quote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoe lang doe je met je jonko? ik moet hem nog draaien
primaaaquote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidige joint al 2 uur lang.
Geen mixdrankjes met Red Bull.quote:Op zondag 11 december 2016 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit pas aan m'n derde glas. Dat doen jij en onze kale vriend bij de lunch!
Kan soms wel hele avond met een joint doen. Moet er niet meer aan denken om er 3 ofzo op een avond te rokenquote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verschilt. Soms een uurtje, soms 2 a 3 uur.
Kan nooit bijzonder lang zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Meestal hoe later op de avond/nacht hoe langer ik met mijn joint doe.
valt de sigaar je niet opquote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen mixdrankjes met Red Bull.
barf in de koekenpan, heb je morgenochtend omeletquote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik moet zo barfen denk ik maar ik wil mijn bed niet uit
Mijn benen zwabberen
quote:Op zondag 11 december 2016 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan nooit bijzonder lang zijn.
quote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verschilt. Soms een uurtje, soms 2 a 3 uur.
quote:Op zondag 11 december 2016 02:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
barf in de koekenpan, heb je morgenochtend omelet
Kun je gezellig blowen naast iwanius, die zal zo ongeveer net zo lang doen met een sigaar.quote:
Ondanks dat ik wel nieuwsgierig ben hoe Iwanius in het echt is heb ik daar niet echt behoefte aan.quote:Op zondag 11 december 2016 02:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je gezellig blowen naast iwanius, die zal zo ongeveer net zo lang doen met een sigaar.
Hoe heet dat trouwens ook alweer als je een joint draait in sigarenbladeren?quote:Op zondag 11 december 2016 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ondanks dat ik wel nieuwsgierig ben hoe Iwanius in het echt is heb ik daar niet echt behoefte aan.
Blunt.quote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe heet dat trouwens ook alweer als je een joint draait in sigarenbladeren?
Ik kan er absoluut niet meer tegen. Van de zomer - heb hier altijd wel wat liggen - nog eens ouderwets gedaan op het strand. Maar we werden misselijkquote:Op zondag 11 december 2016 02:58 schreef Amarantha het volgende:
Is soms wel lekker. Koop het zelf nooit.Maar vrienden hebben het wel eens, krijg ik vaak ook wel paar hijsjes.
Haha ja dat weet ik nog. Toen zei je zoiets als: Ik ga even dat grafwijf wakker maken om te roken.quote:Op zondag 11 december 2016 03:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan er absoluut niet meer tegen. Van de zomer - heb hier altijd wel wat liggen - nog eens ouderwets gedaan op het strand. Maar we werden misselijk.
Kan er gewoon om de een of andere reden niet meer tegen. Alles draaien en zo. Terwijl in mijn studententijd werd je al stoned als je alleen al mijn kamer in liep.
Zo zei ik dat niet, of althans, niet met wakker maken. Want dan was ik hier niet meer geweest denk ik.quote:Op zondag 11 december 2016 03:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik nog. Toen zei je zoiets als: Ik ga even dat grafwijf wakker maken om te roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |