Hmm?quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Remqo het volgende:
Van nuchter uitgaan kan je ook behoorlijk zat worden.
Wat is er gebeurd, rem?quote:Op zondag 11 december 2016 02:03 schreef Remqo het volgende:
Van nuchter uitgaan kan je ook behoorlijk zat worden.
quote:Op zondag 11 december 2016 01:59 schreef Amarantha het volgende:
Ben er nog hoor Frank!
Voor je denkt dat ik weg ben.
Ben als bob aangewezen omdat die lui waar ik mee ben geen auto hebben.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben als bob aangewezen omdat die lui waar ik mee ben geen auto hebben.
Dus kan ik in het donker, in de regen en in een stad waar ik niet bekend ben gaan rijden, daar had ik al niet zo'n zin in.
Ondertussen zijn zij half lam om je oren te tetteren terwijl ik aan een glaasje water nip.
Ik ben het wel aardig zat ja.
Nee. Ze hebben net weer een pitcher bier besteld.quote:Op zondag 11 december 2016 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dat klinkt niet echt leuk nee. Nu weer thuis?
Niets is vervelender dan nuchter zijn en dronken mensen om je heen hebben. Sterkte rem. Einde wel al in zicht?quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus kan ik in het donker, in de regen en in een stad waar ik niet bekend ben gaan rijden, daar had ik al niet zo'n zin in.
Ondertussen zijn zij half lam om je oren te tetteren terwijl ik aan een glaasje water nip.
Is vast zo'n neppe die je hebt dus boeiequote:Op zondag 11 december 2016 01:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb net een brandgat in m'n lacoste polo gemaakt
Deze zin snap ik niet.quote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben net weer een pitcher bier besteld.
Zolang de accu van mn telefoon het nog doet.quote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Ah kut ja Remco.Gelukkig heb je ons nog.
Dat is waar ja. We slapouwehoeren rem er wel doorheen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Ah kut ja Remco.Gelukkig heb je ons nog.
Bijna leeg?quote:Op zondag 11 december 2016 02:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zolang de accu van mn telefoon het nog doet.
Er lijkt geen einde aan te komen.quote:Op zondag 11 december 2016 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets is vervelender dan nuchter zijn en dronken mensen om je heen hebben. Sterkte rem. Einde wel al in zicht?
niet over je heen laten lopen, jij bepaalt wanneer het tijd is om naar huis te gaan.quote:Op zondag 11 december 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dit! Zeg gewoon een tijdstip dat je weg wilt gaan.quote:Op zondag 11 december 2016 02:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
niet over je heen laten lopen, jij bepaalt wanneer het tijd is om naar huis te gaan.
20% nogquote:
Oooh, kan nog wel eventjes.quote:
Toch goed recht? Het is tien over 2, jij offert je avond op. Of normaal doen of jullie lopen maar naar huis. Doei.quote:Op zondag 11 december 2016 02:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er lijkt geen einde aan te komen.
kan echt niet genieten zo.
Of ze lopen maar naar huis.
Ik heb al met mn vuist op de bar geslagen en mijn onvrede geuit.quote:Op zondag 11 december 2016 02:14 schreef Amarantha het volgende:
Zeg gewoon dat jullie na deze kan met bier naar huis gaan.
Ik voel een paint.quote:Op zondag 11 december 2016 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb al met mn vuist op de bar geslagen en mijn onvrede geuit.
quote:Op zondag 11 december 2016 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb al met mn vuist op de bar geslagen en mijn onvrede geuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |