Je begrijpt dat dat het nemen van kinderen in zo'n onzekere situatie aanmoedigt, toch?quote:Op zondag 11 december 2016 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je gezinnen niet uit elkaar moet gaan halen.
Wat moet je dan als je zwanger raakt?quote:Op zondag 11 december 2016 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dat het nemen van kinderen in zo'n onzekere situatie aanmoedigt, toch?
Scheelt nogal of je al zwanger was of dat hier geworden bent, maar in principe moedig je asielzoekers die met zeer grote waarschijnlijkheid niet toegelaten worden aan om in die onzekere situatie kinderen te nemen zodat ze zich achter hun kinderen kunnen verschuilen om hun kans om toegelaten te worden te vergroten. Vind ik niet helemaal netjes.quote:Op zondag 11 december 2016 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat moet je dan als je zwanger raakt?
Taaltechnisch klopt het, al zou ik persoonlijk voor de 'zodat' een komma neer hebben gezet. Kun je even adem halen.quote:
Ik snap je punt. Het is echt te laat voor dit soort serieuze discussies, sorry. Ben ook beetje moe enz.quote:Op zondag 11 december 2016 01:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Scheelt nogal of je al zwanger was of dat hier geworden bent, maar in principe moedig je asielzoekers die met zeer grote waarschijnlijkheid niet toegelaten worden aan om in die onzekere situatie kinderen te nemen zodat ze zich achter hun kinderen kunnen verschuilen om hun kans om toegelaten te worden te vergroten. Vind ik niet helemaal netjes.
okokquote:Op zondag 11 december 2016 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Het is echt te laat voor dit soort serieuze discussies, sorry. Ben ook beetje moe enz.
Leuk is niet echt het goede woord. Ik vond het wel interessant.quote:
Vraag je dit nou echt aan mij? Dat is vragen naar de bekende weg.quote:Op zondag 11 december 2016 01:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doen huge en ama mee met nachtbraken?
Het was een retorische vraag uit beleefdheid.quote:Op zondag 11 december 2016 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vraag je dit nou echt aan mij? Dat is vragen naar de bekende weg.
Ideale schoonzoon gespot hier.quote:Op zondag 11 december 2016 01:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag uit beleefdheid.
Ik heb je back frankiequote:Op zondag 11 december 2016 01:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heel vervelend, we zijn vanavond uit eten geweest en moest nog wat lezen voor mijn werk. Maar ik ging in een iets te gemakkelijke stoel zitten en viel in slaap. Heb twee uurtjes geslapen. Maar nu heb ik energie te veel en het gevoel dat ik zowel Badr als Rico makkelijk kan hebben.
Vraag me af of je er nog staat als twee afgetrainde gasten van 110+ kilo op ons af komen lopen.quote:
Jazeker.quote:Op zondag 11 december 2016 01:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vraag me af of je er nog staat als twee afgetrainde gasten van 110+ kilo op ons af komen lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |