primaaaquote:Op zondag 11 december 2016 02:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb mijn huidige joint al 2 uur lang.
Geen mixdrankjes met Red Bull.quote:Op zondag 11 december 2016 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit pas aan m'n derde glas. Dat doen jij en onze kale vriend bij de lunch!
Kan soms wel hele avond met een joint doen. Moet er niet meer aan denken om er 3 ofzo op een avond te rokenquote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verschilt. Soms een uurtje, soms 2 a 3 uur.
Kan nooit bijzonder lang zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Meestal hoe later op de avond/nacht hoe langer ik met mijn joint doe.
valt de sigaar je niet opquote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen mixdrankjes met Red Bull.
barf in de koekenpan, heb je morgenochtend omeletquote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik moet zo barfen denk ik maar ik wil mijn bed niet uit
Mijn benen zwabberen
quote:Op zondag 11 december 2016 02:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan nooit bijzonder lang zijn.
quote:Op zondag 11 december 2016 02:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar verschilt. Soms een uurtje, soms 2 a 3 uur.
quote:Op zondag 11 december 2016 02:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
barf in de koekenpan, heb je morgenochtend omelet
Kun je gezellig blowen naast iwanius, die zal zo ongeveer net zo lang doen met een sigaar.quote:
Ondanks dat ik wel nieuwsgierig ben hoe Iwanius in het echt is heb ik daar niet echt behoefte aan.quote:Op zondag 11 december 2016 02:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je gezellig blowen naast iwanius, die zal zo ongeveer net zo lang doen met een sigaar.
Hoe heet dat trouwens ook alweer als je een joint draait in sigarenbladeren?quote:Op zondag 11 december 2016 02:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ondanks dat ik wel nieuwsgierig ben hoe Iwanius in het echt is heb ik daar niet echt behoefte aan.
Blunt.quote:Op zondag 11 december 2016 02:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe heet dat trouwens ook alweer als je een joint draait in sigarenbladeren?
Ik kan er absoluut niet meer tegen. Van de zomer - heb hier altijd wel wat liggen - nog eens ouderwets gedaan op het strand. Maar we werden misselijkquote:Op zondag 11 december 2016 02:58 schreef Amarantha het volgende:
Is soms wel lekker. Koop het zelf nooit.Maar vrienden hebben het wel eens, krijg ik vaak ook wel paar hijsjes.
Haha ja dat weet ik nog. Toen zei je zoiets als: Ik ga even dat grafwijf wakker maken om te roken.quote:Op zondag 11 december 2016 03:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan er absoluut niet meer tegen. Van de zomer - heb hier altijd wel wat liggen - nog eens ouderwets gedaan op het strand. Maar we werden misselijk.
Kan er gewoon om de een of andere reden niet meer tegen. Alles draaien en zo. Terwijl in mijn studententijd werd je al stoned als je alleen al mijn kamer in liep.
Zo zei ik dat niet, of althans, niet met wakker maken. Want dan was ik hier niet meer geweest denk ik.quote:Op zondag 11 december 2016 03:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik nog. Toen zei je zoiets als: Ik ga even dat grafwijf wakker maken om te roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |