Jawel dat zei je echt! Grafwijf zei je niet maar wel iets wat erop leek.quote:Op zondag 11 december 2016 03:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo zei ik dat niet, of althans, niet met wakker maken. Want dan was ik hier niet meer geweest denk ik.
bafwijfquote:Op zondag 11 december 2016 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel dat zei je echt! Grafwijf zei je niet maar wel iets wat erop leek.En je zei echt dat je haar wakker ging maken.
het oude testamentquote:Op zondag 11 december 2016 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke lange vloei koop/rook jij altijd?
Jep. Ik heb altijd smoking black.quote:Op zondag 11 december 2016 03:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee meestal mascotte of die blauwe weet je wel
smalle gewoon?quote:Op zondag 11 december 2016 03:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Ik heb altijd smoking black.
En we werden kotsmisselijk.quote:Op zondag 11 december 2016 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel dat zei je echt! Grafwijf zei je niet maar wel iets wat erop leek.En je zei echt dat je haar wakker ging maken.
Ja ik ook. Hou dan veel te veel over. En ik kan niet inside out draaien.quote:Op zondag 11 december 2016 03:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beste idd, vind brede zo kut he
Ik ben echt jelly. Ik wil ook op het strand liggen blowen, 20 meter van huis.quote:Op zondag 11 december 2016 03:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En we werden kotsmisselijk.. Werkelijk alles draaide, De grootste moeite om thuis te komen, al was het 20 meter.
Leuker was het als de politie ons had gezien.
hehe nee ik ook niet. teveel moeite ookquote:Op zondag 11 december 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hou dan veel te veel over. En ik kan niet inside out draaien.
echt hequote:Op zondag 11 december 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt jelly. Ik wil ook op het strand liggen blowen, 20 meter van huis.
![]()
![]()
De blowkoning van FOK! deze.quote:Op zondag 11 december 2016 03:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt jelly. Ik wil ook op het strand liggen blowen, 20 meter van huis.
![]()
![]()
En kattenliefhebber. Als ik ooit aan een spelletjesshow zou moeten mee doen en ik krijg de vraag, waar houdt ama meer van, katten of blowen? Dan zou ik een nieuw antwoord creëren, beiden, want zou niet kunnen kiezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |