Spinnenquote:Op zondag 11 december 2016 03:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ben verder echt een mietje dus nee. Stond vandaag nog te gillen in de keuken omdat er een spin(netje) in de gootsteen liep.![]()
Samen met een vriend gekeken, die is net zo Oasis-gek als jij.quote:Op zondag 11 december 2016 03:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je die docu gezien van ze?
komt die vriend uit omg zwijndrecht? want paar jaar geleden op lowlands kwamen onze buren op de camping daar vandaan en zat ik samen met een van die gasten allemaal oasis nummers te zingenquote:Op zondag 11 december 2016 03:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Samen met een vriend gekeken, die is net zo Oasis-gek als jij.
quote:Op zondag 11 december 2016 03:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Spinnen.
Ik heb trouwens een heel leuk verhaal inclusief proefje over spinnen. Kennissen van ons hebben kleine kinderen en dan neem ik ze weleens mee en gaan we hier in het bos spinnen zoeken. Neem ik een stukje tapijt mee, als je dat over je hand wrijft, word je statisch en als je dan je hand bij een web houdt, dan zie je dat web echt naar je hand toe trekken. Vliegen en dergelijke generen ook statische elektriciteit, daarom belanden ze zo vaak in een web, niet omdat ze het web niet zien.
En als je een pincet hebt kun je springspinnen ook een vliegje geven. Vinden ze hartstikke leuk en ze zijn niet meer bang voor spinnen.
Rotterdam komt ie vandaan.quote:Op zondag 11 december 2016 03:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
komt die vriend uit omg zwijndrecht? want paar jaar geleden op lowlands kwamen onze buren op de camping daar vandaan en zat ik samen met een van die gasten allemaal oasis nummers te zingen
Ja, zulke nachten maken je festival hoorquote:Op zondag 11 december 2016 03:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rotterdam komt ie vandaan.
Dat is wel leuk.
Ik heb ze in 94 op lowlands gezien.quote:Op zondag 11 december 2016 03:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zulke nachten maken je festival hoor
zoo blij dat ik Oasis nog live heb gezien paar maanden voordat ze uit elkaar gingen
wow serieus? supervetquote:Op zondag 11 december 2016 03:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb ze in 94 op lowlands gezien.
Hopelijk komen ze nog eens bij elkaar, vast wel, dat doen mensen doorgaans als ze ouder worden. Noel en Liam zijn toch broers.
Mmm, broers staan dicht bij elkaar en geef ouderdom wat tijd. Ik zie ze als vijftigers nog wel een concertje geven hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 03:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow serieus? supervet![]()
mwahh ik weet niet hoor, ze zijn beide, en vooral Liam, nog eigenwijzer dan braddie
zou er best veel geld voor over hebben om er dan naartoe te gaan. Dat Liam niet meer de stem heeft die hij rond 95/96 had, neem ik op de koop toequote:Op zondag 11 december 2016 03:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm, broers staan dicht bij elkaar en geef ouderdom wat tijd. Ik zie ze als vijftigers nog wel een concertje geven hoor.
Live heeft het nooit bijzonder geweldig geklonken. Toen Liam met zo'n John Lennon-brilletje op ging lopen was het eigenlijk al mis,quote:Op zondag 11 december 2016 03:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou er best veel geld voor over hebben om er dan naartoe te gaan. Dat Liam niet meer de stem heeft die hij rond 95/96 had, neem ik op de koop toe
en dan sla ik m'n arm om je heen en brallen we samen het hele oeuvre mee.quote:Op zondag 11 december 2016 03:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Live heeft het nooit bijzonder geweldig geklonken. Toen Liam met zo'n John Lennon-brilletje op ging lopen was het eigenlijk al mis,
Maar let maar op, ze gaan wel weer bij elkaar komen en tijdens dat concert zoek ik je op en zeg ik 'ik zei het toch'.
Dat is goed, ik geef alleen garanties over waar en hoe we dan eindigen. Zou zomaar kunnen dat we dan met hoofdpijn misselijk wakker worden en de auto ergens in een Pools bos blijkt te staan.quote:Op zondag 11 december 2016 04:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en dan sla ik m'n arm om je heen en brallen we samen het hele oeuvre mee.
Jij bobt
dat zijn de mooiste avondenquote:Op zondag 11 december 2016 04:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is goed, ik geef alleen garanties over waar en hoe we dan eindigen. Zou zomaar kunnen dat we dan met hoofdpijn misselijk wakker worden en de auto ergens in een Pools bos blijkt te staan.
prijzig treinkaartje danquote:Op zondag 11 december 2016 04:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verhaaltje.. Toen waren we 17 en dronken en waren we in Utrecht. 'Weet je wat een goed idee is, gewoon de trein nemen en kijken waar we uitkomen!'
Dat deden we dus ook en waren de volgende dag ergens in München gekomen. Dat was op zich heel leuk, weg terug en ouders die je dan staan op te wachten minder.
quote:Op zondag 11 december 2016 04:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verhaaltje.. Toen waren we 17 en dronken en waren we in Utrecht. 'Weet je wat een goed idee is, gewoon de trein nemen en kijken waar we uitkomen!'
Dat deden we dus ook en waren de volgende dag ergens in München gekomen. Dat was op zich heel leuk, weg terug en ouders die je dan staan op te wachten minder.
Ik heb serieus tot op de dag van vandaag geen flauw idee hoe we dat deden.quote:
je hebt toch zo'n speciale kaart ofzoquote:Op zondag 11 december 2016 04:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zwart rijden? Anders weet je ook wel waar je uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |