had vanavond brandplek in polo gemaakt gvdquote:Op zondag 11 december 2016 03:26 schreef Amarantha het volgende:
Best wel grote brandplek op mijn vinger. Deed niet echt pijn eigenlijk.
quote:Op zondag 11 december 2016 03:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
im feeling supersonic gimme gin and tonic you can have it all but how much do you want it
Oh toen ook niet. Heb vinger verbrand aan de oven dinsdag. Merk sowieso weinig van brandplekken, alleen moment dat het gebeurd en daarna is er niks. Behalve zoals nu een enorme plek op mijn vinger. Maar voel ik niks van.quote:Op zondag 11 december 2016 03:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doet het doorgaans pas later.
en 20 jaar later is gin tonic opeens hipquote:Op zondag 11 december 2016 03:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
im feeling supersonic gimme gin and tonic you can have it all but how much do you want it
gin tonic is tijdloos net als oasisquote:Op zondag 11 december 2016 03:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en 20 jaar later is gin tonic opeens hip
Aah.quote:Op zondag 11 december 2016 03:31 schreef Oberkullie het volgende:
Heb me nog nooit zo ellendig gevoeld
liefdesverdriet doet meer pijn dan je denkt.quote:Op zondag 11 december 2016 03:31 schreef Oberkullie het volgende:
Mooi toch. Wel voorzichtig mee zijn overigens. Je hebt een hoge pijntolerantie en dat brengt nog weleens roekeloosheid met zich mee.quote:Op zondag 11 december 2016 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh toen ook niet. Heb vinger verbrand aan de oven dinsdag. Merk sowieso weinig van brandplekken, alleen moment dat het gebeurd en daarna is er niks. Behalve zoals nu een enorme plek op mijn vinger. Maar voel ik niks van.
Blaren doen me ook niet zo veel bedenk ik mij nu.quote:Op zondag 11 december 2016 03:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi toch. Wel voorzichtig mee zijn overigens. Je hebt een hoge pijntolerantie en dat brengt nog weleens roekeloosheid met zich mee.
Gewoon even uitzitten. Morgen voel je je ongetwijfeld ook nog beroerd, maandag nog een zweem, maar daarna is het over.quote:Op zondag 11 december 2016 03:31 schreef Oberkullie het volgende:
Je bent toch niet echt catwoman toch zeker?quote:Op zondag 11 december 2016 03:34 schreef Amarantha het volgende:
Meestal besef ik het ook pas als ik mijn sokken en schoenen uit doe aan het einde van de dag.
Nee, ben verder echt een mietje dus nee. Stond vandaag nog te gillen in de keuken omdat er een spin(netje) in de gootsteen liep.quote:Op zondag 11 december 2016 03:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt catwoman toch zeker?
I live my life in the city and there's no easy way out.quote:
heb je die docu gezien van ze?quote:Op zondag 11 december 2016 03:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
I live my life in the city and there's no easy way out.
Heb 'm maar eens opgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |