Als het magquote:Op zondag 11 december 2016 03:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij nachtbraakt ook gezellig mee.
Dat hoef jij niet eens te vragen natuurlijk.quote:
ja maar wil graag bevestigingquote:Op zondag 11 december 2016 03:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet eens te vragen natuurlijk.
Vooruit dan maar weer, rock 'n roll star.quote:Op zondag 11 december 2016 03:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja maar wil graag bevestiging
nee maarken mensen die zijn overleden aan wietquote:Op zondag 11 december 2016 03:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha mortaxxx ging een keer bad
haha wie zei dat ooit een keer. Opstelten toch?quote:Op zondag 11 december 2016 03:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee maarken mensen die zijn overleden aan wiet
is zo'n lekker nummer hequote:Op zondag 11 december 2016 03:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer, rock 'n roll star.
nee van der Steur dacht ik. De kasteelheerquote:Op zondag 11 december 2016 03:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha wie zei dat ooit een keer. Opstelten toch?
Heerlijk ja, alleen dat beginrifje al op de gitaarquote:
Dat is een lastige vraag. Maar ik zal toch zeggen meer van katten.quote:Op zondag 11 december 2016 03:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En kattenliefhebber. Als ik ooit aan een spelletjesshow zou moeten mee doen en ik krijg de vraag, waar houdt ama meer van, katten of blowen? Dan zou ik een nieuw antwoord creëren, beiden, want zou niet kunnen kiezen.
een steur is ook een visquote:Op zondag 11 december 2016 03:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee van der Steur dacht ik. De kasteelheer
denk dat jij deze ook heel erg kan waarderenquote:Op zondag 11 december 2016 03:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heerlijk ja, alleen dat beginrifje al op de gitaar.
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 11 december 2016 03:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is een lastige vraag. Maar ik zal toch zeggen meer van katten.
quote:Op zondag 11 december 2016 03:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, Maar het zijn natuurlijke ook geweldig zachte, heerlijke beestjes, dus het kan je niet kwalijk genomen worden.
quote:Op zondag 11 december 2016 03:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
denk dat jij deze ook heel erg kan waarderen
Ja, klopt. kneitergoed albumquote:Op zondag 11 december 2016 03:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat album heb ik. Staan bijna alle geweldige nummers op.
Supersonic blijf ik ook een geweldig nummer vinden.quote:Op zondag 11 december 2016 03:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, klopt. kneitergoed album
im feeling supersonic gimme gin and tonic you can have it all but how much do you want itquote:Op zondag 11 december 2016 03:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Supersonic blijf ik ook een geweldig nummer vinden.
Dat doet het doorgaans pas later.quote:Op zondag 11 december 2016 03:26 schreef Amarantha het volgende:
Best wel grote brandplek op mijn vinger. Deed niet echt pijn eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |